SKAMEX Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością S.K.A potwierdza, że firma Gamma zrealizowała od września 2011 do marca 2012 roku cykl dwudniowych szkoleń w ramach projektu „Kompetencje – zaangażowanie, – jakość – konkurencyjność – projekt szkoleniowy dla Skamex Sp. z о.о.”.
SKAMEX Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością S.K.A potwierdza, że firma Gamma zrealizowała od września 2011 do marca 2012 roku cykl dwudniowych szkoleń w ramach projektu „Kompetencje – zaangażowanie, – jakość – konkurencyjność – projekt szkoleniowy dla Skamex Sp. z о.о.".
W ramach Cyklu zostały zrealizowane następujące tematy szkoleniowe:
Akademia menedżera – zarządzanie zespołem sprzedażowym i obsługi klienta: 28 29.09.2011
Motywowanie pracowników a rozwiązywanie konfliktu: 10-11.10.2011 O Budowanie autorytetu: 23-24.11.2011
Zarządzanie stresem i techniki relaksacyjne: 12-13.10.2011, 19-20.10.2011, 12 13.12.2011
Komunikacja interpersonalna i asertywność w praktyce: 7-8.11.2011, 9-10.11.2011, 16-17.02.2012
Komunikacja z klientem przez telefon (reklamacje, sprzedaż, obsługa klienta, sztuka telemarketingu): 11-12.01.2012
Negocjacje handlowe analizą potrzeb w sprzedaży i finalizacją sprzedaży: 19-20.09.2011– 2 grupy
Profesjonalna przed i posprzedażna obsługa klienta: 5-6.10.2011 – 2 grupy
Zarządzanie czasem oraz sobą i klientem w czasie: 17-18.11.2011 – 2 grupy
Sztuka prezentacji- sprzedaż poprzez prezentację: 14-15.12.2011 – 2 grupy
Obsługa logistyki/ obsługa reklamacji w praktyce: 27-28.02.2012
Obsługa klienta wewnętrznego: 01-02.03.2012
Trening pracy zespołowej: 29-30.03.2012
Trenerzy prowadzący szkolenie wykazali się profesjonalizmem, znajomością omawianych tematów oraz zaangażowaniem w prowadzeniu zajęć, czego odzwierciedleniem były pozytywne opinie w ankietach ewaluacyjnych oraz wysoki przyrost wiedzy w testach wiedzy.
Potwierdzamy, że szkolenia zostały zrealizowane na najwyższym poziomie, a firma Gamma okazała się solidnym i wiarygodnym partnerem szkoleniowym.
Zapraszamy na szkolenie z zarządzania projektami. Na szkoleniu zostaną omówienie kluczowe aspekty związane z zarządzaniem projektami wg. PMI: specyfika pracy projektowej, procesy i fazy w projekcie, kamienie milowe, komunikacja w projekcie, zarządzanie ryzykiem i struktura projektu.Zobacz też zarządzanie czasem szkolenie. Zapraszamy również do zapoznania się z naszym działem szkoleń menadżerskich.
Komunikacja to kompetencja fundamentalna – leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy na trening komunikacji interpersonalnej!
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.