Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis Sp. z o.o. niniejszym listem udziela firmie Gamma referencji profesjonalnego partnera w zakresie szkoleń i doradztwo organizacyjnego.
Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis Sp. z o.o. niniejszym listem udziela firmie Gamma referencji profesjonalnego partnera w zakresie szkoleń i doradztwo organizacyjnego.
Podczas wieloletniej współpracy trenerzy i konsultanci Gamma realizowali dla nas następujące działania:
1. System wsparcia sprzedaży Gamma, w skład, którego weszły szkolenia i działania około szkoleniowe dla:
Doradców handlowych
Telemarketerów
Regionalnych Kierowników Sprzedaży
2. System rozwoju umiejętności menedżerskich, w skład, którego weszły szkolenia i indywidualny consulting dla:
Najwyższej kadry kierowniczej (Prezes, Zarząd)
Średniej kadry kierowniczej
3. Restrukturyzacja Działu sprzedaży i marketingu, w ramach, której realizowane były następujące działania
Diagnoza preferencji Kadry menedżerskiej w obszarze zmiany organizacyjnej
Komunikacja zmiany
Zaprojektowanie zmiany w cyklu spotkań z Zarządem
Wprowadzenie zmiany
4. Stworzenie Biura Obsługi Klienta
Wydzielenie z Działu Dystrybucji struktury Biuro Obsługi Klienta
Rozpisanie procesów Biura Obsługi Klienta i Działu dystrybucji
Każda duża zmiana na rynku to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją, że dawne sposoby działania przestały być skuteczne. Dziś wygrywają na rynku ci, którzy rozumieją specyfikę biznesu klienta oraz jego samego jako osobę poddaną presji.
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalny
Zawsze aktywne
Techniczne przechowywanie lub dostęp są ściśle niezbędne do uzasadnionego celu, jakim jest umożliwienie korzystania z określonej usługi wyraźnie żądanej przez abonenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu za pośrednictwem sieci komunikacji elektronicznej.
Preferencje
Techniczne przechowywanie lub dostęp jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które abonent lub użytkownik nie prosił.
Statystyka
Techniczne przechowywanie lub dostęp wykorzystywane wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Techniczne przechowywanie lub dostęp są wymagane do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.