KONICA MINOLTA

Lista Referencyjna – Projekty Komercyjne
Szkolenia uzupełnione zostały przez zastosowanie autorskiego follow up – Arkuszy Analizy Kompetencji Gammy, które zwiększyły efektywność działań szkoleniowych oraz umożliwiły uczestnikom projektu analizę ich codziennej pracy i wdrożenie odpowiednich narzędzi poznanych na szkoleniu.
zdjęcie - KONICA MINOLTA
Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o. potwierdza, że firma Gamma zrealizowała szkolenia z poniższej tematyki:

  • Profesjonalna Obsługa Klienta – 16.04.2013
  • Profesjonalna Obsługa Klienta – 17.04.2013
  • Kickoff dla dyrektorów - 25.11.2013
  • Coaching operacyjny handlowców – 29.11.2013
  • Rozmowa oceniająca podczas analizy pracy handlowej – 4.12.2013
  • Techniki zaawansowanej sprzedaży - 9-10.12.2013
  • Techniki zaawansowanej sprzedaży – 9-10.12.2013
  • Perswazja i techniki wywierania wpływu na Klienta w kontakcie handlowym – 11– 12.02.2014
  • Perswazja i techniki wywierania wpływu na Klienta w kontakcie handlowym – 13– 14.02.2014
  • Konsultacje dla trenera wewnętrznego 14,15.01.2013

Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się profesjonalizmem, znajomością omawianych tematów oraz zaangażowaniem w prowadzeniu zajęć, czego odzwierciedleniem były pozytywne opinie w ankietach ewaluacyjnych.

Szkolenia zostały zrealizowane należycie, a firma Gamma okazała się solidnym i wiarygodnym partnerem szkoleniowym.

Zwiększ swoją skuteczność w sprzedaży w modelu B2B. Wszystkich zainteresowanych tematyką zaawansowanych technik sprzedaży B2B zapraszamy na szkolenie z technik sprzedaży, szkolenie jak zwiększać sprzedaż, szkolenia handlowe.

Zobacz nasze

referencje i case studies

Referencje

Projekty komercyjne

Referencje

Administracja publiczna

Referencje

Pełna lista referencyjna

Case studies

Zestawienie case studies

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza