Profesjonalne przeprowadzenie szkoleń, a w szczególności ciekawy i interaktywny sposób prowadzenia warsztatów przez trenerów firmy „Gamma” spowodowały, że w 100% udało się osiągnąć założone cele.
W latach 2016 i 2017 firma „Gamma" przeprowadziła dla pracowników działu obsługi klienta DÖHLER Polska Sp. zoo dwa szkolenia:
Szkolenia miały na celu poprawę komunikacji i współpracy w zespole, a także nabycie umiejętności obsługi klienta w trudnych sytuacjach m.in. poprzez wzrost poziomu asertywności.
Profesjonalne przeprowadzenie szkoleń, a w szczególności ciekawy i interaktywny sposób prowadzenia warsztatów przez trenerów firmy „Gamma" spowodowały, że w 100% udało się osiągnąć założone cele. Na podstawie przeprowadzonych ankiet poszkoleniowych z przyjemnością stwierdzamy, że zdobyte umiejętności mają zastosowanie w codziennej pracy naszego zespołu.
Bardzo dobra współpraca z firmą „Gamma" oraz wysoki poziom świadczonych usług sprawia, że możemy ją polecić jako rzetelną firmę szkoleniową. Usługa szkoleniowa została wykonana z należytą starannością, w sposób satysfakcjonujący jego uczestników. Trener prowadzący zajęcia wykazał się praktyczną znajomością tematu oraz umiejętnościami w zakresie przekazywanej wiedzy.
Projekty komercyjne
Administracja publiczna
Pełna lista referencyjna
Zestawienie case studies
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.