Zgodnie z umową Wykonawca wykonał następujące prace: zorganizował, opracował i przeprowadził dwa dwudniowe szkolenia pt. „Współpraca w zespole” dla max. 40 uczestników wskazanych przez Zamawiającego w dniach 27-28 marca oraz 3-4 kwietnia 2014 r.; przeprowadził badanie przyrostu wiedzy/zmiany postaw przed i po szkoleniu oraz przygotował raport po realizacji Szkoleń zawierający kopie zaświadczeń wraz z wykazem tych zaświadczeń oraz dokumentację badania poziomu efektywności szkoleń.
Zgodnie z umową Wykonawca wykonał następujące prace:
zorganizował, opracował i przeprowadził dwa dwudniowe szkolenia pt. „Współpraca w zespole” dla max. 40 uczestników wskazanych przez Zamawiającego w dniach 27-28 marca oraz 3-4 kwietnia 2014 r.;
opracował metodykę szkoleń oraz przygotował na jej podstawie materiały szkoleniowe, zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego;
dostarczył materiały szkoleniowe Zamawiającemu w wersji elektronicznej, w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy, na adres elektroniczny
materiały szkoleniowe zostały wydrukowane zgodnie z Polityką Środowiskową i dostarczone na szkolenia w wymaganym terminie, w ilości gwarantującej posiadanie materiałów przez każdego uczestnika szkolenia;
sprawdził na początku szkoleń listy obecności uczestników oraz przekazał je Zamawiającemu;
na podstawie sporządzonych list obecności rozdał wszystkim uczestnikom szkoleń zaświadczenia potwierdzające udział w szkoleniu;
zapewnił salę szkoleniową oraz catering i obiady dla uczestników szkolenia w dniach, w których szkolenia były prowadzone:
przeprowadził badanie przyrostu wiedzy/zmiany postaw przed i po szkoleniu oraz przygotował raport po realizacji Szkoleń zawierający kopie zaświadczeń wraz z wykazem tych zaświadczeń oraz dokumentację badania poziomu efektywności szkoleń.
Umiejętność wyrażania swoich myśli w zrozumiały sposób oraz uważnego słuchania innych to podstawowe kompetencje w miejscu pracy oraz w życiu prywatnym. Twórz pozytywne relacje w swoim miejscu pracy. Zmiana zaczyna się od Ciebie. Dowiedz się jak komunikować się skutecznie.Zobacz:
Czas jest zasobem nieodnawialnym. Zarządzanie czasem to tak naprawdę zarządzanie sobą w czasie – swoimi priorytetami, podziałem pracy, energią. Stosowanie odpowiednich taktyk i technik TM pozwala podnieść efektywność osobistą w jednostce czasu. Być może dla wielu dodatkową motywacją będzie fakt, że pracując zdalnie czas „zaoszczędzony” można przeznaczyć na znacznie szersza paletę aktywności niż w biurze 🙂