Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się profesjonalizmem, znajomością omawianych tematów oraz zaangażowaniem w prowadzeniu zajęć, czego odzwierciedleniem były wysokie oceny ankietach ewaluacyjnych. Szkolenia zostały zrealizowane na wysokim poziomie, a firma Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Spółka jawna okazała się solidnym i wiarygodnym partnerem szkoleniowym.
Główny Urząd Statystyczny potwierdza, że firma Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Spółka jawna z siedzibą w Warszawie w okresie od 18.08.2014 r. do 23.10.2014 r. zrealizowała cykl siedemnastu dwu, trzy i czterodniowych szkoleń z następujących tematów:
Kurs języka migowego - poziom podstawowy 18-22.08.2014 r.; 25-29.08.2014 r.; 25-29.08.2014 r.
Kurs języka migowego - poziom doskonalący 1-05.09.2014 r.
Kurs języka migowego – poziom zaawansowany 22-26.09.2014 r.
Strategia marketingowa i wizerunkowa – public relations w administracji publicznej 17-19.09.2014 r.; 24-26.09.20 14 r.
Wystąpienia medialne i komunikacja z mediami 13-15.10.2014 r.; 20-22.10.2014 r.
Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie 29.09.-2.10.2014 r.; 7-10.10.2014 r.; 13-16.10.2014 r.; 20-23.10.2014 r.
Prowadzenie szkoleń i wystąpienia publiczne 2-5.09.2014 r.; 16- 19.09.2014 r.; 29.09-2.10.2014r.; 7-10.10.2014 r.
Firma Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Spółka jawna w ramach usługi poza przeprowadzeniem szkolenia zrealizowała następujące działania:
Zrekrutowała uczestników szkoleń:
Zapewniła noclegi w hotelu, transport, a także odpowiednio wyposażoną salę szkoleniową wraz z wyżywieniem dla uczestników szkoleń;
Przygotowała programy i harmonogramy szkoleń dopasowane do potrzeb szkoleniowych uczestników;
Przygotowała i dostarczyła materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika;
Wystawiła certyfikat dla każdego uczestnika:
Przygotowała sprawozdanie z każdego szkolenia, uwzględniając wyniki ankiet ewaluacyjnych.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się profesjonalizmem, znajomością omawianych tematów oraz zaangażowaniem w prowadzeniu zajęć, czego odzwierciedleniem były wysokie oceny ankietach ewaluacyjnych.
Szkolenia zostały zrealizowane na wysokim poziomie, a firma Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Spółka jawna okazała się solidnym i wiarygodnym partnerem szkoleniowym.
Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta - profesjonalna obsługa klienta jest kluczowa w budowaniu wizerunku urzędu. Oczekiwania klientów urzędu znacznie wzrosły, dlatego tak ważne jest odpowiednie przygotowanie pracowników urzędu by prawidłowo obsługiwali klientów. Na szkoleniu uczestnicy pogłębią zwoją wiedzę z zakresu komunikacji, asertywności, sytuacji trudnych, oraz zostaną gruntownie przygotowani do profesjonalnej obsługi klienta w urzędzie.
Wizerunek urzędu, PR urzędu w social media – to są wyzwania dla wszystkich urzędów. Wszystkie urzędy świadczą usługi dla ludności w sposób bezpośredni bądź pośredni. Od ich wizerunku zależy nastawienie potencjalnych klientów. Szkolenie budowanie wizerunku urzędu – zapraszamy!