GŁÓWNY URZAD STATYSTYCZNY

Lista Referencyjna – Administracja Publiczna
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się profesjonalizmem, znajomością omawianych tematów oraz zaangażowaniem w prowadzeniu zajęć, czego odzwierciedleniem były wysokie oceny ankietach ewaluacyjnych. Szkolenia zostały zrealizowane na wysokim poziomie, a firma Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Spółka jawna okazała się solidnym i wiarygodnym partnerem szkoleniowym.
zdjęcie - GŁÓWNY URZAD STATYSTYCZNY
Główny Urząd Statystyczny potwierdza, że firma Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Spółka jawna z siedzibą w Warszawie w okresie od 18.08.2014 r. do 23.10.2014 r. zrealizowała cykl siedemnastu dwu, trzy i czterodniowych szkoleń z następujących tematów:

 

  • Kurs języka migowego - poziom podstawowy 18-22.08.2014 r.; 25-29.08.2014 r.; 25-29.08.2014 r.
  • Kurs języka migowego - poziom doskonalący 1-05.09.2014 r.
  • Kurs języka migowego – poziom zaawansowany  22-26.09.2014 r.
  • Strategia marketingowa i wizerunkowa – public relations w administracji publicznej 17-19.09.2014 r.; 24-26.09.20 14 r.
  • Wystąpienia medialne i komunikacja z mediami 13-15.10.2014 r.; 20-22.10.2014 r.
  • Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie 29.09.-2.10.2014 r.; 7-10.10.2014 r.; 13-16.10.2014 r.; 20-23.10.2014 r.
  • Prowadzenie szkoleń i wystąpienia publiczne 2-5.09.2014 r.; 16- 19.09.2014 r.; 29.09-2.10.2014r.; 7-10.10.2014 r.

Firma Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Spółka jawna w ramach usługi poza przeprowadzeniem szkolenia zrealizowała następujące działania:

  • Zrekrutowała uczestników szkoleń:
  • Zapewniła noclegi w hotelu, transport, a także odpowiednio wyposażoną salę szkoleniową wraz z wyżywieniem dla uczestników szkoleń;
  • Przygotowała programy i harmonogramy szkoleń dopasowane do potrzeb szkoleniowych uczestników;
  • Przygotowała i dostarczyła materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika;
  • Wystawiła certyfikat dla każdego uczestnika:
  • Przygotowała sprawozdanie z każdego szkolenia, uwzględniając wyniki ankiet ewaluacyjnych.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się profesjonalizmem, znajomością omawianych tematów oraz zaangażowaniem w prowadzeniu zajęć, czego odzwierciedleniem były wysokie oceny ankietach ewaluacyjnych.

Szkolenia zostały zrealizowane na wysokim poziomie, a firma Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Spółka jawna okazała się solidnym i wiarygodnym partnerem szkoleniowym.

Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta - profesjonalna obsługa klienta jest kluczowa w budowaniu wizerunku urzędu. Oczekiwania klientów urzędu znacznie wzrosły, dlatego tak ważne jest odpowiednie przygotowanie pracowników urzędu by prawidłowo obsługiwali klientów. Na szkoleniu uczestnicy pogłębią zwoją wiedzę z zakresu komunikacji, asertywności, sytuacji trudnych, oraz zostaną gruntownie przygotowani do profesjonalnej obsługi klienta w urzędzie.

Mogą Cię również zainteresować: mobbing szkolenie, szkolenia dla administracji publicznej.

Zobacz nasze

referencje i case studies

Referencje

Projekty komercyjne

Referencje

Administracja publiczna

Referencje

Pełna lista referencyjna

Case studies

Zestawienie case studies

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza