Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się profesjonalizmem, znajomością omawianych tematów oraz zaangażowaniem w prowadzeniu zajęć, czego odzwierciedleniem były wysokie oceny ankietach ewaluacyjnych. Szkolenia zostały zrealizowane na wysokim poziomie, a firma Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Spółka jawna okazała się solidnym i wiarygodnym partnerem szkoleniowym.
Główny Urząd Statystyczny potwierdza, że firma Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Spółka jawna z siedzibą w Warszawie w okresie od 18.08.2014 r. do 23.10.2014 r. zrealizowała cykl siedemnastu dwu, trzy i czterodniowych szkoleń z następujących tematów:
Kurs języka migowego - poziom podstawowy 18-22.08.2014 r.; 25-29.08.2014 r.; 25-29.08.2014 r.
Kurs języka migowego - poziom doskonalący 1-05.09.2014 r.
Kurs języka migowego – poziom zaawansowany 22-26.09.2014 r.
Strategia marketingowa i wizerunkowa – public relations w administracji publicznej 17-19.09.2014 r.; 24-26.09.20 14 r.
Wystąpienia medialne i komunikacja z mediami 13-15.10.2014 r.; 20-22.10.2014 r.
Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie 29.09.-2.10.2014 r.; 7-10.10.2014 r.; 13-16.10.2014 r.; 20-23.10.2014 r.
Prowadzenie szkoleń i wystąpienia publiczne 2-5.09.2014 r.; 16- 19.09.2014 r.; 29.09-2.10.2014r.; 7-10.10.2014 r.
Firma Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Spółka jawna w ramach usługi poza przeprowadzeniem szkolenia zrealizowała następujące działania:
Zrekrutowała uczestników szkoleń:
Zapewniła noclegi w hotelu, transport, a także odpowiednio wyposażoną salę szkoleniową wraz z wyżywieniem dla uczestników szkoleń;
Przygotowała programy i harmonogramy szkoleń dopasowane do potrzeb szkoleniowych uczestników;
Przygotowała i dostarczyła materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika;
Wystawiła certyfikat dla każdego uczestnika:
Przygotowała sprawozdanie z każdego szkolenia, uwzględniając wyniki ankiet ewaluacyjnych.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się profesjonalizmem, znajomością omawianych tematów oraz zaangażowaniem w prowadzeniu zajęć, czego odzwierciedleniem były wysokie oceny ankietach ewaluacyjnych.
Szkolenia zostały zrealizowane na wysokim poziomie, a firma Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Spółka jawna okazała się solidnym i wiarygodnym partnerem szkoleniowym.
Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta - profesjonalna obsługa klienta jest kluczowa w budowaniu wizerunku urzędu. Oczekiwania klientów urzędu znacznie wzrosły, dlatego tak ważne jest odpowiednie przygotowanie pracowników urzędu by prawidłowo obsługiwali klientów. Na szkoleniu uczestnicy pogłębią zwoją wiedzę z zakresu komunikacji, asertywności, sytuacji trudnych, oraz zostaną gruntownie przygotowani do profesjonalnej obsługi klienta w urzędzie.
Wizerunek urzędu, PR urzędu w social media – to są wyzwania dla wszystkich urzędów. Wszystkie urzędy świadczą usługi dla ludności w sposób bezpośredni bądź pośredni. Od ich wizerunku zależy nastawienie potencjalnych klientów. Szkolenie budowanie wizerunku urzędu – zapraszamy!
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.