Uczestnicy szkolenia wysoko ocenili wartość merytoryczną szkolenia, w szczególności znajomość tematu i umiejętność przekazania wiedzy przez wykładowcę. Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny, w miłej i przyjaznej atmosferze.
Ocena szkolenia nt. „Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie” przeprowadzonego w dniu 27 października 2011 roku dla pracowników Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego.
Szkolenie zostało zorganizowane w siedzibie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego na podstawie umowy nr 50/2011 zawartej w dniu 19 października 2011 r. z firmą Gamma sp. j. Przeprowadził je w formie wykładu dla 40-osobowej grupy pracowników Urzędu – pan Tomasz Śmigielski.
Nadzór nad przebiegiem szkolenia prowadziła pani Urszula Ozimek.
Ocena przebiegu szkolenia została opracowana na podstawie ankiet - informacji o szkoleniu, wypełnionych przez uczestników szkolenia. Oceniali oni wartość merytoryczną szkolenia oraz wykładowcę (jego znajomość tematu oraz umiejętność przekazywania wiedzy).
Wyniki dokonanej oceny:
Gamma sp. j. wypełniła bez zarzutu warunki umowy. Założony program szkolenia został zrealizowany. Zostały też zapewnione materiały szkoleniowe, a po o odbytym szkoleniu uczestnicy otrzymali zaświadczenia o uczestnictwie w szkoleniu.
Na uwagę zasługuje bardzo dobry kontakt z przedstawicielem firmy, panem Michałem Calem, w zakresie spraw organizacyjnych – jego osobiste zaangażowanie i zrozumienie potrzeb Urzędu.
Ocena szkolenia dokonana przez uczestników szkolenia:
wartość merytoryczna szkolenia – 4,48/5
ocena wykładowcy – 4,9/5
Uczestnicy szkolenia wysoko ocenili wartość merytoryczną szkolenia, w szczególności znajomość tematu i umiejętność przekazania wiedzy przez wykładowcę. Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny, w miłej i przyjaznej atmosferze.
Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta - profesjonalna obsługa klienta jest kluczowa w budowaniu wizerunku urzędu. Oczekiwania klientów urzędu znacznie wzrosły, dlatego tak ważne jest odpowiednie przygotowanie pracowników urzędu by prawidłowo obsługiwali klientów. Na szkoleniu uczestnicy pogłębią zwoją wiedzę z zakresu komunikacji, asertywności, sytuacji trudnych, oraz zostaną gruntownie przygotowani do profesjonalnej obsługi klienta w urzędzie.
Wizerunek urzędu, PR urzędu w social media – to są wyzwania dla wszystkich urzędów. Wszystkie urzędy świadczą usługi dla ludności w sposób bezpośredni bądź pośredni. Od ich wizerunku zależy nastawienie potencjalnych klientów. Szkolenie budowanie wizerunku urzędu – zapraszamy!