Główny URZĄD NADZURU BUDOWLANEGO

Lista Referencyjna – Administracja Publiczna
Uczestnicy szkolenia wysoko ocenili wartość merytoryczną szkolenia, w szczególności znajomość tematu i umiejętność przekazania wiedzy przez wykładowcę. Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny, w miłej i przyjaznej atmosferze.
zdjęcie - Główny URZĄD NADZURU BUDOWLANEGO
Ocena szkolenia nt. „Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie” przeprowadzonego w dniu 27 października 2011 roku dla pracowników Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego.

Szkolenie zostało zorganizowane w siedzibie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego na podstawie umowy nr 50/2011 zawartej w dniu 19 października 2011 r. z firmą Gamma sp. j. Przeprowadził je w formie wykładu dla 40-osobowej grupy pracowników Urzędu – pan Tomasz Śmigielski.
Nadzór nad przebiegiem szkolenia prowadziła pani Urszula Ozimek.

Ocena przebiegu szkolenia została opracowana na podstawie ankiet - informacji o szkoleniu, wypełnionych przez uczestników szkolenia. Oceniali oni wartość merytoryczną szkolenia oraz wykładowcę (jego znajomość tematu oraz umiejętność przekazywania wiedzy).


Wyniki dokonanej oceny:

Gamma sp. j. wypełniła bez zarzutu warunki umowy. Założony program szkolenia został zrealizowany. Zostały też zapewnione materiały szkoleniowe, a po o odbytym szkoleniu uczestnicy otrzymali zaświadczenia o uczestnictwie w szkoleniu.

Na uwagę zasługuje bardzo dobry kontakt z przedstawicielem firmy, panem Michałem Calem, w zakresie spraw organizacyjnych – jego osobiste zaangażowanie i zrozumienie potrzeb Urzędu.


Ocena szkolenia dokonana przez uczestników szkolenia:

  • wartość merytoryczna szkolenia – 4,48/5
  • ocena wykładowcy – 4,9/5

Uczestnicy szkolenia wysoko ocenili wartość merytoryczną szkolenia, w szczególności znajomość tematu i umiejętność przekazania wiedzy przez wykładowcę. Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny, w miłej i przyjaznej atmosferze.

Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta - profesjonalna obsługa klienta jest kluczowa w budowaniu wizerunku urzędu. Oczekiwania klientów urzędu znacznie wzrosły, dlatego tak ważne jest odpowiednie przygotowanie pracowników urzędu by prawidłowo obsługiwali klientów. Na szkoleniu uczestnicy pogłębią zwoją wiedzę z zakresu komunikacji, asertywności, sytuacji trudnych, oraz zostaną gruntownie przygotowani do profesjonalnej obsługi klienta w urzędzie.

Mogą Cię również zainteresować: mobbing szkolenie, szkolenia dla administracji publicznej.

Zobacz nasze

referencje i case studies

Referencje

Projekty komercyjne

Referencje

Administracja publiczna

Referencje

Pełna lista referencyjna

Case studies

Zestawienie case studies

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza