Whirlpool – Fundamenty sprzedaży

Case studies
Szkolenie było pierwszym z cyklu. Pozwalało wyrównać poziom umiejętności pomiędzy pracownikami sprzedaży.
zdjęcie - Whirlpool – Fundamenty sprzedaży
Analiza umiejętności uczestników w każdym etapie sprzedaży pozwoliła trenerom i uczestnikom rozpoznać swoje słabe i mocne strony. Proponowane w każdym etapie techniki szkoleniowe sprawiły, że samo szkolenie zostało uznane jako rozwojowe – pozwalające dokonać realnych zmian w standardzie kontaktu z klientem.
 
Zobacz nasze szkolenia managerskie i szkolenia z rozwoju osobistego np: Charyzmatyczny lider - trening zarządzania i kreowania własnego autorytetu, Wczoraj kolega, dziś przełożony - budowanie autorytetu nowego menadżera, Trudne sytuacje- trudne decyzje i inne. Gamma - firma szkoleniowa roku. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Zobacz nasze

referencje i case studies

Referencje

Projekty komercyjne

Referencje

Administracja publiczna

Referencje

Pełna lista referencyjna

Case studies

Zestawienie case studies

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza