Szkolenie zostało przygotowane dla pracowników sił sprzedaży zajmujących się kontaktami z sieciami sprzedaży.
Diagnoza potrzeb wskazała, że key account’ci odpowiednio zarządzają komunikacją niewerbalną i znakomicie budują relacje. Jednocześnie badania mystery shopping wskazywały, że pracownicy marketów pytani o polecane produkty wymieniali inne marki. Celem projektu było wytrenowanie u uczestników umiejętności prowadzenia prezentacji w taki sposób, aby pracownicy marketów zapamiętywali jak najwięcej informacji o poszczególnych produktach oraz, by stali się ich aktywnymi ambasadorami. Efekt szkolenia został zmierzony poprzez badanie mystery shopping. Pracownicy marketów dużo częściej i z większym zaangażowaniem polecali produkty firmy Samsung.
Projekty komercyjne
Administracja publiczna
Pełna lista referencyjna
Zestawienie case studies
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.