ORLEN – Akademia sprzedaży

Case studies

Cykl szkoleń z zakresu technik sprzedaży zrealizowany w drugim kwartale 2016r, a  adresowanych do Handlowców Autoryzowanych Dystrybutorów Orlen Oil, stanowi bardzo interesujący i wart rozważenia przykład motywacji Klienta,  przyczyn, dla których został wdrożony.

zdjęcie - ORLEN – Akademia sprzedaży

ORLEN - Akademia sprzedaży

 
Zazwyczaj szkolenia dotyczące rozwoju umiejętności sprzedaży mają jeden, bardzo jasno określony cel: wzrost sprzedaży. Opisywany przypadek jest jednak pod tym względem inny: osiągnięcie wzrostu sprzedaży było celem drugorzędnym. Klient jasno zdefiniował swoje oczekiwania i w pierwszej kolejności zadaniem projektu było budowanie lojalności wobec Marki i Firmy, wzrost poczucia identyfikacji z produktami i Firmą, przygotowanie Handlowców do planowanego rozwoju zawodowego oraz związanych z tym wyzwań, a także wzrost motywacji do działań w kontekście planowanych zmian.

Gamma w przypadku realizacji projektów szkoleniowych z zakresu szeroko rozumianej sprzedaży stawia bardzo wygórowane wymagania wobec realizujących je trenerów. Konsekwencją takiego podejścia było dedykowanie do opisywanego projektu szkoleniowców z minimum trójstopniowym doświadczeniem w handlu (sprzedaż osobista – zarządzanie sprzedażą – doświadczenie w realizacji szkoleń sprzedażowych).

Efekty na poziomie reakcji uczestników można śmiało opisać jako przerastające najśmielsze oczekiwania – warsztatowa i celowo bardzo atrakcyjna formuła prowadzenia zajęć w połączeniu z uważnym doborem trenerów zaowocowała realizacją celów merytorycznych na poziomie 95% oraz średnimi ocenami szkoleń i trenerów odpowiednio na poziomie 4,9 i 4,95 w 5 stopniowej skali. Wynik szczególnie imponujący, biorąc pod uwagę, że w szkoleniach wzięło udział niemal 100 osób. Wyniki na poziomie biznesowym były na tyle satysfakcjonujące, że projekt stopniowo obejmował kolejne grupy Handlowców.

Zdobądź niezbędną wiedzę i umiejętność profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Zapraszamy na szkolenie z technik sprzedaży, na którym uczestnicy zostaną gruntownie przygotowani z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Na szkoleniu zostaną omówione m. in.: przygotowanie do spotkania, budowanie relacji z klientem, argumentacja i przekonanie klienta do oferowanego produktu, negocjowanie warunków umowy, finalizowanie transakcji.

Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie z obsługi klienta, sprzedaż narracyjna.

Zobacz nasze

referencje i case studies

Referencje

Projekty komercyjne

Referencje

Administracja publiczna

Referencje

Pełna lista referencyjna

Case studies

Zestawienie case studies

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza