GRUPA ŻYWIEC – Projekt dla sił sprzedaży i zakupów oraz działów wspierających: „Akademia negocjacji”

Case studies

Akademia Negocjacji przygotowana dla wszystkich stanowisk w obszarze sprzedaży Grupy Żywiec powstała w celu wypracowania grupy kompetencji negocjacyjnych na dwóch poziomach: standard i ekspert.

zdjęcie - GRUPA ŻYWIEC – Projekt dla sił sprzedaży i zakupów oraz działów wspierających: „Akademia negocjacji”

GRUPA ŻYWIEC - Projekt dla sił sprzedaży i zakupów oraz działów wspierających: „Akademia negocjacji”


Akademia Negocjacji przygotowana dla wszystkich stanowisk w obszarze sprzedaży Grupy Żywiec powstała w celu wypracowania grupy kompetencji negocjacyjnych na dwóch poziomach: standard i ekspert.

Założenia takiej konstrukcji projektu wypłynęły z potrzeby przeglądu poziomu umiejętności negocjacyjnych w organizacji niezbędnych do realizacji celów biznesowych. Udział w projekcie jest dobrowolny i wynika z uprzedniej analizy poziomu kompetencji, która przyporządkowuje uczestnika do ścieżki „standard” lub „ekspert”.

Uczestnicy mają możliwość w praktycznych warsztatach opartych o symulacje negocjacyjne doświadczyć procesów wykorzystujących umiejętności takie jak: planowanie, kontrola rozmowy negocjacyjnej, style prowadzenia negocjacji, typy negocjatorów, polityka ustępstw, retoryka i erystyka w negocjacjach, rodzaje presji i reagowanie na psychomanipulacje w negocjacjach.


Projekt składa się z etapów: analiza poziomu kompetencji, test wiedzy, case studies pre – work, warsztaty negocjacyjne, case studies post – work, warsztaty follow up.

Naprawdę nieczęsto zdarza się, aby zawzięcie dyskutować, jakiego dokładnie wieku dożył Peter F. Drucker – a tu proszę – jest to możliwe. Ciekawe, szybko mijające, wartościowe (mamy nadzieję – dla obu stron) spotkania.

Miło jest dostawać na skrzynkę mailową, na długo po zakończeniu warsztatu, wyszperane przez Uczestników linki do tematów z zakresu zarządzania. Miłe podwójnie – bo wieme, że „out there” są ludzie, którzy poszukują, żeby być jeszcze lepszymi menedżerami.

Jakie są kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży? Jak wpływać na proces negocjacji? Jak działać w sposób taki, by konsumenci i klienci utożsamili się z produktem? ak zachować się w ostatniej fazie sprzedaży? Sprawdź nasze szkolenia:

Zobacz nasze

referencje i case studies

Referencje

Projekty komercyjne

Referencje

Administracja publiczna

Referencje

Pełna lista referencyjna

Case studies

Zestawienie case studies

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza