EMMERSON – Zaawansowane techniki sprzedaży

Case studies
System wsparcia sprzedaży objął grupę ponad stu pracowników sił sprzedaży. Projekt trwał 8 miesięcy. Pracownicy sił sprzedaży wzięli udział w 4 dwudniowych szkoleniach.
zdjęcie - EMMERSON – Zaawansowane techniki sprzedaży

Szkolenia były wzmacniane przez treningi prowadzone przez menedżerów, coachingi sprzedażowe oraz autorskie narzędzie Gammy – arkusze analizy sprzedaży. Jako że nie wszystkie grupy zostały objęte projektem, w przejrzysty sposób można było zmierzyć efektywność projektu.

Cykl szkoleń zrealizował następujące cele sprzedażowe:

  • 38 % wzrost sprzedaży
  • 100% wzrost wysokości marży

 

Firma telekomunikacyjna

Projektem networking w sprzedaży zostały objęte 42 grupy sprzedażowe, w sumie ponad 600 pracowników. Zadaniem szkoleń było usystematyzowanie umiejętności nabytych podczas kilkunastu wcześniejszych szkoleń, oraz rozwinąć sprzedaż poprzez networking. Był to pierwszy cykl szkoleniowy kontraktowany przez T-mobile w Gammie. Szkolenia zostały wysoko ocenione przez uczestników – za sposób pracy trenerów, oraz przez przełożonych – za efekty sprzedażowe. W rezultacie  Gamma stała się w roku 2011 i na przełomie 2012 głównym partnerem szkoleniowym T-mobile, realizującym zarówno szkolenia sprzedażowe, jak i dla menedżerów sprzedaży – kierowników oddziałów.

Zobacz nasze szkolenia menadżerskie i szkolenia sprzedażowe np: Zaawansowane techniki sprzedaży B2B, Obsługa klienta - komunikacja i asertywność w pracy z trudnym klientem, Ownership mindset – Menedżer architektem odpowiedzialności i inne. Gamma - firma szkoleniowa roku. Zaufaj naszej firmie.

Zobacz nasze

referencje i case studies

Referencje

Projekty komercyjne

Referencje

Administracja publiczna

Referencje

Pełna lista referencyjna

Case studies

Zestawienie case studies

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza