Szkolenie medialne - wystąpienia publiczne

Dział: Admin - Szkolenia z kompetencji miękkich
Szkolenie dostępne w formie: zamknięte
Gdybym miał przemawiać dwie godziny, na przygotowanie potrzebuję 5 minut, jeżeli będę przemawiał 5 minut, na przygotowanie potrzebuję dwóch godzin
Szkolenie dla pracowników administracji, którzy występują przed dużymi grupami, prowadzą wystąpienia nagrywane, uczestniczą wywiadach, rozmowach z dziennikarzami. Szkolenie pozwala budować w oczach odbiorców zaufanie, autorytet, zwiększa siłę przekonywania.

INFORMACJE O SZKOLENIU

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

IDEA SZKOLENIA

Szkolenie ma na celu ułatwienie wystąpień publicznych. Wystąpień kamerowych ale też wszelkich innych. Dzięki temu, że szkolenie ma formę warsztatu a jego podstawowym narzędziem jest kamera, uczestnicy nabywają „medialną” świadomość samych siebie. 

Zwracamy uwagę na treść ale i formę. Pokazujemy jak mówić, żeby być nie tylko słyszanym ale i usłyszanym, zapamiętanym. Wykorzystujemy profesjonalny sprzęt telewizyjny np. światło – to prawdziwe, rażące, peszące, telewizyjne światło, które ma niebagatelny wpływ na efekt końcowy nagrania/wystąpienia. Szkolimy w grupach i w grupach analizujemy poszczególne ćwiczenia. Współuczestnicy są naturalną próbką społeczną, ich opinia jest zatem bezcenna.

PROGRAM SZKOLENIA

I TEORIA

1. Wstęp – założenia ogólne
2. Rodzaje wystąpień publicznych i różnice między nimi

  • studio
  • plener
  • konferencja prasowa
  • aula

3. Jak oszukać rzeczywistość – czyli jak w sytuacji nienaturalnej naturalnym być?

  • praktyczne porady dotyczące zachowania w czasie wystąpienia publicznego
  • stanąć czy usiąść?
  • Gdzie kierować wzrok?
  • Gestykulować czy nie?

4. Po co dziennikarzowi rozmówca, co rozmówca dzięki dziennikarzowi może zyskać?

  • czyli świadomość komu i z jakiego powodu wywiadu udzielamy oraz z jakim rodzajem wywiadu będziemy mieli do czynienia

5. Zrozumieć dziennikarza – kulisy warsztatu

  • czyli jak i co mówić, żeby nasze słowa nie trafiły do kosza a zostały wyemitowane

6. Stres – 3 kroki do sukcesu

  • techniki radzenia sobie ze stresem
  • „triki”, które sprawią, że ewentualny stres nie będzie zauważony

7.    Język przekazu – czyli jak mówić, żeby być nie tylko słyszanym ale i usłyszanym?

8.    Jak Cię widzą tak Cię piszą – czyli jak się ubrać na wywiad/wystąpienie

9.    Komunikacja niewerbalna – mowa ciała tak ważna jak słowo

  • Oczy, dłonie, ramiona, nogi a treść wystąpienia – spójność jest bezcenna

10. Żarty w czasie wystąpień, czyli bardzo poważna sprawa

  • czy powinno się żartować publicznie?
  • kiedy żarty wypadają najlepiej?
  • pułapki z żartem związane?

II PRAKTYKA (ćwiczenia zawsze z kamerą, zawsze analizowane w grupie)

11.    Przykłady dobrych i złych wystąpień (archiwalne wideo)

12.    Pokaż się w dobrym świetle – czyli bezcenna rola światła w czasie wystąpienia

13.    Symulacja wywiadu w plenerze

14.    Symulacja wywiadu w studiu

15.    Symulacja konferencji prasowej

16.    Ćwiczenia kontroli treści i czasu

17.    Panel dyskusyjny

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Według badania, przeprowadzonego przez Uniwersytet Stanforda, aż 86% ludzi przyznaje się do odczuwania tremy przed wystąpieniem publicznym.

TRENERZY SZKOLENIA

VIDEO

OPINIE O SZKOLENIACH

Magdalena Wasilewska


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 485
magdalena.wasilewska@projektgamma.pl
Magdalena Wasilewska

Magdalena Wasilewska


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 485
magdalena.wasilewska@projektgamma.pl
Magdalena Wasilewska

Magdalena Wasilewska


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 485
magdalena.wasilewska@projektgamma.pl
Magdalena Wasilewska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Admin - Szkolenia z kompetencji miękkich

Etyka i przeciwdziałanie korupcji w pracy zwłaszcza w urzędach są ważnym punktem odniesieniu w planowaniu działań i podejmowaniu decyzji. Szkolenie łączy aspekty prawne z wiedzą na temat dobrych praktyk w urzędach. Szkolenie dla administracji publicznej ponieważ uwzględnia specyfikę pracy urzędów.

Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Indywidualny Plan Rozwoju dla członka korpusy służby cywilnej. Może być to jedynie niewdzięczny obowiązek bądź spotkanie rozwojowe i moment do wymiany informacji między przełożonym i podwładnym. Szkolenie uwzględnia zarówno umiejętnościowe jak i prawne elementy zagadnienia. IPRZ dla administracji zapraszamy.

Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Szkolenie ma charakter mieszany - odnosi się do aktów prawnych oraz dostarcza umiejętności związanej z przestrzeganiem etykiety obsługi klienta z niepełnosprawnością. Szkolenie dla administracji publicznej - uwzględnia specyfikę pracy urzędów.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.