Projektowanie efektywnych szkoleń dla Administracji Publicznej

Dział: Admin - Szkolenia z kompetencji miękkich
Szkolenie dostępne w formie: zamknięte
Szkolenia muszą przynosić szeroko rozumiane zyski
Model mocnych stron Gallupa zmienia orientację myślenia na temat rozwoju. Zamiast niwelować deficyty Gallup rekomenduje rozpoznawanie talentów i rozwijanie ich w taki sposób, aby pracownik był efektywniejszy. HR może stać się naturalnym ambasadorem idei wspierania mocnych stron.

INFORMACJE O SZKOLENIU

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

IDEA SZKOLENIA

Najnowsze badania dotyczące efektywności edukacji wskazują, że tradycyjne podejście do szkoleń nie jest wystarczająco efektywne. Tego typu szkolenia są skuteczne w przypadku 15-20% uczestników – tych, dla których rozwój stanowi wartość osobistą. Najnowsze, potwierdzone trendy projektowania szkoleń postulują:

  • Stosowanie modelu 10/20/70 – zakładającego, że tylko 10% zasobów (czasu i pieniędzy) należy przeznaczać na szkolenie, pozostałe środki należy inwestować w narzędzia wymiany doświadczeń między uczestnikami, wsparcia ze strony przełożonych oraz tworzenia zadań pozwalających wykorzystać nowo nabyte umiejętności
  • Model Kirkpatricka – zakładający, że można zdefiniować rezultaty projektu szkoleniowego na poziomie mierzalnym, policzalnym. Metodologia Kirkpatricka pozwala projektować szkolenia na poziomie przekonań (warto stosować to czego się nauczyłem), pewności siebie (potrafię zastosować to czego się nauczyłem i motywacji (zastosuję to czego się nauczyłem)
  • Badania Brinkerhoff’a – które wskazują, że ponad 50% czasu poświęconego na przygotowanie szkolenia należy przeznaczyć na analizę potrzeb i projektowanie działań przedszkoleniowych (pre-work) i poszkoleniowych (follow up)

Uczestnicy szkolenia poznają najnowsze trendy projektowania szkoleń i nauczą się włączać je do swojej praktyki zawodowej związanej z planowaniem szkoleń, badaniem potrzeb szkoleniowych, projektowaniem procesu szkoleniowego, współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług szkoleniowych o doradczych.

PROGRAM SZKOLENIA

Podejście tradycyjne vs podejście rezultatowe do szkoleń

  • efektywność szkolenia vs efektywne szkolenie
  • alokacja zasobów wg badań Briknerhoff'a
  • wskaźniki ROI vs ROE
  • wyzwania przed HR : jak alokować zasoby w zależności od oczekiwań.

2. Wielka szóstka –  przegląd metod ewaluacji działań rozwojowych

  • Model Kirkpatricka
  • Model Philipsa
  • Model Scriven’a
  • Model Brinkerhoff’a
  • Model SEB/SEA
  • Model Effect Factor

3. Przykładowe formularze ewaluacji szkoleń

  • przykładowe mierniki wewnętrzne i zewnętrzne
  • dobór wskaźników do oczekiwanych rezultatów
  • co warto egzekwować we współpracy z firmami zewnętrznymi?

4. Ewaluacja szkoleń na różnych poziomach:

  • reakcji
  • wiedzy
  • zachowań
  • rezultatów
  • Ustalanie celów w formie kaskadowej do w/w poziomów
  • psychologiczne uwarunkowania wprowadzanie zmian – jak sprawić, aby pracownicy zaangażowali się w procesy zmian poszkoleniowych?

5.Jak projektować zapytanie ofertowe

  • Zagadnienia prawne
  • Definiowanie celów
  • Wiązanie celów z procesem rozwojowym
  • Określenie kryteriów
  • Rozpoznanie czarnych scenariuszy i przygotowanie się na nie

6. Jak uzasadniać i komunikować Zarządom konieczność i istotę działań rozwojowych? Metodologia tzw. naturalnego tła w chunkingu

  • pętla fonologiczna w procesie asymilowania informacji
  • pilność i ważność informacji
  • chunking – kolekcjonowanie informacji. W jaki sposób osoby decyzyjne w organizacjach postrzegają komunikaty ze strony HR?
  • Struktura prezentacji – techniki porządkujące prezentacje oraz przełożenie działań HR na język biznesu; burning platforms.

7. Psycholingwistyka – w jaki sposób prezentować i uzasadniać rezultaty programów rozwojowych? W jaki sposób porządkować wypowiedź, szyfrować dane HR językiem zrozumiałym?

  • język hipnotyczny i jego zastosowanie w sztuce perswazji
  • programatory lingwistyczne – pozytywne i negatywne
  • korzyści vs wyobrażenia – argumentacja perswazyjna
  • techniki pamięciowe

7. Case – studies

  • Praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Magdalena Wasilewska


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 485
magdalena.wasilewska@projektgamma.pl
Magdalena Wasilewska

Magdalena Wasilewska


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 485
magdalena.wasilewska@projektgamma.pl
Magdalena Wasilewska

Magdalena Wasilewska


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 485
magdalena.wasilewska@projektgamma.pl
Magdalena Wasilewska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Admin - Szkolenia z kompetencji miękkich

Etyka i przeciwdziałanie korupcji w pracy zwłaszcza w urzędach są ważnym punktem odniesieniu w planowaniu działań i podejmowaniu decyzji. Szkolenie łączy aspekty prawne z wiedzą na temat dobrych praktyk w urzędach. Szkolenie dla administracji publicznej ponieważ uwzględnia specyfikę pracy urzędów.

Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Indywidualny Plan Rozwoju dla członka korpusy służby cywilnej. Może być to jedynie niewdzięczny obowiązek bądź spotkanie rozwojowe i moment do wymiany informacji między przełożonym i podwładnym. Szkolenie uwzględnia zarówno umiejętnościowe jak i prawne elementy zagadnienia. IPRZ dla administracji zapraszamy.

Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Szkolenie ma charakter mieszany - odnosi się do aktów prawnych oraz dostarcza umiejętności związanej z przestrzeganiem etykiety obsługi klienta z niepełnosprawnością. Szkolenie dla administracji publicznej - uwzględnia specyfikę pracy urzędów.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.