Wygodniej być farmerem, skuteczniej być hunterem

Strefa menadżera sprzedaży

W sprzedaży są dwie dyscypliny – pozyskanie i utrzymanie klienta. Naszą specjalizacją jest ta pierwsza – SZTUKA HUNTINGU. Wprowadzamy rozwiązania zwiększające aktywność i skuteczność w obszarze zdobywania nowych Klientów.

ZAŁOŻENIA:

  • Podstawowa wymówka handlowców, żeby nie dzwonić to budowanie relacji z obecnymi klientami. Dziś większość sprzedawców to potrafi, ta kompetencja nie daje przewagi konkurencyjnej. Wybierają tą aktywność bo jest przyjemna, rezygnując z tych zorientowanych na pozyskiwanie klientów.
  • Konwersja z cold callingu jest niska bo handlowcy rozmawiają z niewłaściwymi osobami – zamiast z tym, który podpisują umowę – z tymi do których najłatwiej się dodzwonić.
  • Handlowcy nie dzwonią bo uważają, że to poniżej ich godności i kwalifikacji. Umówienie spotkania z realnym decydentem wymaga wiedzy i umiejętności. Ci, którzy je mają budują relacje ze stałymi klientami. Cold callingiem zajmują się początkujący, którzy wartościowych spotkań nie umówią.
  • Klient chce kupować jeśli to właściwy moment – umawianie spotkań w momencie kiedy klient nie ma potrzeby to marnowanie czasu. Warto rozpoznawać kiedy jest właściwy czas i powracać do klienta właśnie wtedy.
  • Handlowcy są znakomici w uzasadnianiu, że stan obecny jest jedynym możliwym. Posiadają duże zdolności perswazyjne – często wykorzystują je w większym stopniu, żeby przekonywać swoich szefów a nie klientów.
  • Wprowadzane przez nas zmiany bezpośrednio przekładają się na sukcesy handlowców. To daje napęd do dalszego wdrażania zmian, niweluje potencjalny opór.

KONSEKWENCJE NADMIARU FARMINGU NAD HUNTINGIEM W DZIALE SPRZEDAŻY:

  • W sytuacji kryzysu przekształcenie farmerów w hunterów jest niemożliwe bądź bardzo trudne. Rozsądniej jest wprowadzać zmianę w sytuacji stabilnego bądź rozwijającego się rynku
  • Handlowcy, którzy nie pracują na swoich lead’ach obwiniają za niezadawalające wyniki swojego szefa, produkt bądź marketing
  • Poświęcanie najlepszych handlowców na budowanie relacji a początkujących na generowanie nowego biznesu doprowadzi do nieefektywnego zarządzanie potencjałem sprzedaży
  • Nowozatrudnieni będą uczyli się od doświadczonych kolegów farmingu czyniąc z niego oczekiwany standard sprzedaży
  • W sytuacji kryzysu farmerzy nie będą przygotowani na samodzielne generowanie sprzedaży. Nie mając wyników będą odchodzić z pracy (nawet ci, o wysokich umiejętnościach)

Autorem nagrania jest Dawid Didiuk, współwłaściciel firmy szkoleniowej GAMMA, odpowiedzialny za obszar sprzedaży GAMMA (wg. rankingu Gazety Finansowej 1. miejsce w kategorii obrót za 2016 rok wśród firm szkoleniowych w Polsce). Współtwórca firmy produkującej naturalne kosmetyki Mokosh, zajmującej czołowe miejsce na Polskim i Europejskim rynku kosmetycznym. Dawid Didiuk jest twórcą największych w Polsce projektów aktywnej sprzedaży i zarządzania sprzedażą. Szkolił i wdrażał strategię sprzedaży wielu działów handlowych, które obecnie wiodą prym na rynku. Otrzymał nagrodę Partnera Honorowego za pomoc w zbudowaniu strategii sprzedażowej jednej z największych instytucji finansowych w Polsce (wzrost sprzedaży w roku 2016/2017 o 48%).

Skuteczne zarządzanie zespołem sprzedaży wymaga działań w dwóch perspektywach:
  • tu i teraz” – „dowozimy” sprzedaż na koniec miesiąca, kwartału, roku
  • przyszły plan sprzedaży” – jak przygotować zespół, żeby zrealizować oczekiwany wzrost w kolejnym roku/ latach.
 Zapraszamy na szkolenie zarządzanie zespołem sprzedaży!
Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Syndromem ospałego zespołu sprzedaży nazywamy sytuację, w której większość handlowców zajmuje się farmingiem czyli budowaniem relacji z obecnymi klientami oraz pracuje na lead’ach pozyskanych z innego źródła niż własne.

Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Cold Calling jest szkoleniem najrzadziej wybieranym przez samych handlowców mimo że to tej kompetencji najbardziej potrzebują.  Seek&Sale jest warsztatem rozwiązań – uczestnicy otrzymują gotowe techniki, które są skuteczne w polskich warunkach wobec klientów, którzy cenią swój czas i są wymagającymi rozmówcami. Zapraszamy na szkolenie sprzedaż przez telefon!

Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Trudne czasy to właściwy moment na budowanie kultury zorientowanej na zdobywanie. Hunterzy – handlowcy posiadający motywację i umiejętności do zdobywania nowych klientów są teraz na wagę złota. Trudno będzie takich znaleźć i zrekrutować.

Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Nowe czasy potrzebują nowych technik. Uczymy jak właśnie teraz zwiększać konwersję ze spotkań handlowych. Trening adresowany, dla tych którzy mają za sobą tradycyjne szkolenia sprzedażowe, dla których etapy sprzedaży, badanie potrzeb i język korzyści to wiedza podstawowa, którą na własny użytek wielokrotnie zmodyfikowali kierując się intuicją i doświadczeniem sprzedażowym.

Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
JAK BUDOWAĆ STRATEGICZNĄ WSPÓŁPRACĘ Z KLIENTEM

Największym wyzwaniem stojącym w dzisiejszej wyjątkowej sytuacji przed menadżerami działów handlowych wszystkich szczebli, jest zapewnienie ciągłości sprzedaży oraz mobilizowanie handlowców do systematycznego podnoszenia wskaźników sprzedażowych we współpracy z istniejącymi klientami firmy.

Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Strefa Managera Sprzedaży

Zobacz w dziale:

Szkolenia menedżerskie

Zamiast popychać ludzi, lepiej ich pociągać

Przeszkoliliśmy ponad 50 tys. osób na stanowiskach menedżerskich – poprzez szkolenia online‘owe, stacjonarne oraz w formatach hybrydowych. Szkolenia dla menedżerów prowadzą trenerzy z dużym doświadczeniem zawodowym na stanowiskach kierowniczych i trenerskim. Zapraszamy na szkolenie dla managerów, te dotyczące kompetencji uniwersalnych tj. zarządzanie zespołem zdalnym i hybrydowym, podnoszenie zaangażowania i produktywności w pracy w trybie zdalnym, budowanie poczucia bezpieczeństwa, radzenie sobie ze emocjami, Learning Agility.

 

Kompetencje miękkie

Przekuwamy kompetencje w rezultaty.

Szkolenia otwarte – tradycyjne i innowacyjne warsztaty. Zrealizowaliśmy 7500 dni szkoleniowych, w których brało udział ponad 50000 osób. Zapraszamy na szkolenia otwarte z różnych obszarów, w tym: szkolenia sprzedażowe, szkolenia menedżerskie, szkolenia z rozwoju osobistego.

Szkolenia sprzedażowe

Jeśli będziesz postępował jak wszyscy, będziesz miał wyniki jak wszyscy.

Część naszych szkoleń to klasyki rynkowe, inne to nasze autorskie, unikalne know-how, ale już sprawdzone z sukcesami na rynku. Realizujemy szkolenia online ’owo, stacjonarnie i łącząc formaty – hybrydowo. Szkolenia sprzedażowe (szkolenia dla handlowców, szkolenia zakupowe): od  podstawowych technik sprzedaży przez challanger sale po autorskie Seek&Sale Training (szkolenia dla sprzedawców). Propozycję uzupełniają szkolenia z negocjacji na kilku poziomach, szkolenie z obsługi klienta oraz zestaw szkoleń z wywierania wpływu, psychologii sprzedaży i psychomanipulacji.

Szkolenia - kompetencje przyszłości

Przygotuj się na przyszłość

Szkolenia - efektywność osobista

Pozwalamy opuścić strefę komfortu w bezpieczny sposób i rozwinąć umiejętności

Świat zmienił i zmienia się bardzo szybko. Dawne, utarte metody utrzymywania i podnoszenia efektywności nie zawsze są już skuteczne. Praca zdalna, intensywność zmian, silne emocje i zachwianie poczucia bezpieczeństwa wymagają rozwoju nowych kompetencji. Szkolenia z rozwoju osobistego Online wykorzystują znakomicie – format zdalny szkoleń pozwala na szybkie, krótkie formy rozwojowe, skoncentrowane na wybranych precyzyjnie narzędziach i kompetencjach.

Szkolenia - zarządzanie projektami

Jeśli nie możesz czegoś zmierzyć, to nie możesz tym zarządzać

Podejść, metodyk, narzędzi, technik jest wiele, często trudno przebić się przez „gąszcz”, tak, aby dobrać te właściwe szczególnie, że istotą projektu jest jego unikalność widoczna zarówno w postaci efektu projektu, jak też w postaci sposobu jego przygotowania i przeprowadzenia.

Szkolenia HR

Aby wygrać na rynku, musisz najpierw wygrać w miejscu pracy

Nasze szkolenia HR są odpowiedzią na współczesne potrzeby pracowników. Zarządzanie pokoleniami, turkusowy sposób zarządzania, design thinking, wolontariat pracowniczy – to wszystko tematy, które zagospodarowują potrzebę sensu, współuczestnictwa, rozumienia własnej roli w organizacji.

Szkolenia - administracja publiczna

Znamy i odpowiadamy na potrzeby administracji państwowej, rządowej i samorządowej

Administracja publiczna ma inne wymagania i uregulowania niż biznes. Rozumiemy oczekiwanie, żeby szkolenia dla administracji publicznej uwzględniały charakterystyczne procesy, przepisy i tradycje urzędów. Szanując to dbamy o dostarczanie nowoczesnych technik, metodyk i narzędzi realizując szkolenia dla urzędników.

Akademie Szkoleniowe / Programy Liderskie

Learning Agility Program, Excellent Manager, Excellent Leader Program

Akademie szkoleniowe oraz nasze Programy liderskie – format rozwojowy łączący efektywność pracy na podczas warsztatów online z zaangażowaniem uczestników w czasie pomiędzy wirtualnymi spotkaniami. Platformy wymiany doświadczeń, materiały inspiracyjne, orientacja na rezultaty we wdrażaniu nowych metodyk, technik i praktyk – to wszystko skutkuje skutecznym procesem rozwojowym, zaprojektowanym tak, aby efekty były widoczne bezpośrednio po Akademii.

Klasyczne, tradycyjne zarządzanie projektami

Waterfall to grupa metodyk i też najstarsze i najbardziej bogate w doświadczenia podejście do zarządzania projektami – odpowiada na pytanie jak? i dostarcza narzędzia i techniki.

Strefa szkoleń dla handlowca

Dwa silniki sprzedaży to sukcesy i pieniądze. Uruchamiamy ten napęd!

2 typy szkoleń dla handlowców – dla tych mniej doświadczonych oraz dla tych, którzy pracują w zawodzie od lat i tradycyjne szkolenia sprzedażowe mają już za sobą.

Zarządzanie projektami: Agile

Zarządzanie projektami: Agile

Metodyki, Agile Coach, podejście Agile, Scrum, Agile Project Management, Scrum Master, zespół zwinny, kultura organizacyjna zwinna, moda czy tendencja, fakty czy mity o efektywności podejścia i wiele innych słów i pytań.

Zarządzanie projektami: SCRUM

Zarządzanie projektami: SCRUM

Samoorganizujący się, podejmujący decyzje i dostarczający wartość biznesową Zespół Scrumowy stanowi o sukcesie podejścia.

Szkolenia twarde dla administracji

Znamy i odpowiadamy na potrzeby administracji państwowej, rządowej i samorządowej

Administracja publiczna ma inne wymagania i uregulowania niż biznes. Rozumiemy oczekiwanie, żeby szkolenia dla administracji publicznej uwzględniały charakterystyczne procesy, przepisy i tradycje urzędów. Szanując to dbamy o dostarczanie nowoczesnych technik, metodyk i narzędzi. Zapraszamy na szkolenia administracja publiczna!

Szkolenia z kompetencji miękkich

Znamy i odpowiadamy na potrzeby administracji państwowej, rządowej i samorządowej

Administracja publiczna ma inne wymagania i uregulowania niż biznes. Rozumiemy oczekiwanie, żeby szkolenia dla administracji publicznej uwzględniały charakterystyczne procesy, przepisy i tradycje urzędów. Szanując to dbamy o dostarczanie nowoczesnych technik, metodyk i narzędzi. Zapraszamy na szkolenia administracja publiczna!

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza