Zarządzanie projektami dla handlowców i działów sprzedaży

Strefa szkoleń dla handlowca onlineotwartezamkniete

Współczesna sprzedaż to nie tylko bezpośrednia interakcja z klientem, ale także skomplikowane procesy, które wymagają skutecznej organizacji, koordynacji i zarządzania. Umiejętności związane z zarządzaniem projektami dostarczają handlowcom narzędzi, które pozwalają lepiej planować, monitorować i realizować działania sprzedażowe w sposób systematyczny i efektywny.

INFORMACJE O SZKOLENIU

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.
01.10.2024 - 02.10.2024
9.00 - 16.00
Szkolenie online
1500 zł netto/os.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Przede wszystkim, umiejętności zarządzania projektami pomagają handlowcom w lepszym planowaniu działań sprzedażowych, zarządzaniu czasem oraz zasobami. Pozwala to na bardziej efektywne realizowanie celów, minimalizowanie ryzyka oraz lepszą adaptację do dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych.

Ponadto, znajomość zarządzania projektami poprawia komunikację i współpracę zarówno wewnątrz zespołu, jak i z klientami. Dzięki temu handlowcy mogą szybciej identyfikować potrzeby klientów, lepiej koordynować działania oraz dostarczać produkty i usługi zgodnie z oczekiwaniami, co zwiększa satysfakcję klientów.

W dzisiejszym złożonym środowisku biznesowym, handlowcy, którzy potrafią skutecznie zarządzać projektami, zyskują przewagę konkurencyjną, co bezpośrednio przekłada się na lepsze wyniki sprzedażowe i długoterminowy sukces firmy.

Jak?

Szkolenie jest dopasowane do specyfiki pracy osób zajmujących się sprzedażą. W trakcie zajęć wykorzystamy warsztatowe metody pracy, skoncentrujemy się na case’ach sprzedażowych oraz będziemy pracować na przykładach dostarczonych przez uczestników.

Aby zapewnić trwałe przyswojenie wiedzy, po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma dostęp do cyfrowej paczki edukacyjnej, która ułatwi utrwalenie zdobytych umiejętności i ich zastosowanie w praktyce.

Cele

  • Zdobędziesz wiedzę na temat metodycznego zarządzania projektami od inicjacji do zamknięcia.
  • Przetestujesz sprawdzone i praktyczne narzędzia zarządzania projektami i sprawdzisz czy pasują do stylu i charakteru Twojej pracy.
  • Poznasz metody, które usprawnią Twoje projekty.

Przede wszystkim, umiejętności zarządzania projektami pomagają handlowcom w lepszym planowaniu działań sprzedażowych, zarządzaniu czasem oraz zasobami. Pozwala to na bardziej efektywne realizowanie celów, minimalizowanie ryzyka oraz lepszą adaptację do dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych.

Ponadto, znajomość zarządzania projektami poprawia komunikację i współpracę zarówno wewnątrz zespołu, jak i z klientami. Dzięki temu handlowcy mogą szybciej identyfikować potrzeby klientów, lepiej koordynować działania oraz dostarczać produkty i usługi zgodnie z oczekiwaniami, co zwiększa satysfakcję klientów.

W dzisiejszym złożonym środowisku biznesowym, handlowcy, którzy potrafią skutecznie zarządzać projektami, zyskują przewagę konkurencyjną, co bezpośrednio przekłada się na lepsze wyniki sprzedażowe i długoterminowy sukces firmy.

Jak?

Szkolenie jest dopasowane do specyfiki pracy osób zajmujących się sprzedażą. W trakcie zajęć wykorzystamy warsztatowe metody pracy, skoncentrujemy się na case’ach sprzedażowych oraz będziemy pracować na przykładach dostarczonych przez uczestników.

Aby zapewnić trwałe przyswojenie wiedzy, po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma dostęp do cyfrowej paczki edukacyjnej, która ułatwi utrwalenie zdobytych umiejętności i ich zastosowanie w praktyce.

Cele

  • Zdobędziesz wiedzę na temat metodycznego zarządzania projektami od inicjacji do zamknięcia.
  • Przetestujesz sprawdzone i praktyczne narzędzia zarządzania projektami i sprawdzisz czy pasują do stylu i charakteru Twojej pracy.
  • Poznasz metody, które usprawnią Twoje projekty.

Przede wszystkim, umiejętności zarządzania projektami pomagają handlowcom w lepszym planowaniu działań sprzedażowych, zarządzaniu czasem oraz zasobami. Pozwala to na bardziej efektywne realizowanie celów, minimalizowanie ryzyka oraz lepszą adaptację do dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych.

Ponadto, znajomość zarządzania projektami poprawia komunikację i współpracę zarówno wewnątrz zespołu, jak i z klientami. Dzięki temu handlowcy mogą szybciej identyfikować potrzeby klientów, lepiej koordynować działania oraz dostarczać produkty i usługi zgodnie z oczekiwaniami, co zwiększa satysfakcję klientów.

W dzisiejszym złożonym środowisku biznesowym, handlowcy, którzy potrafią skutecznie zarządzać projektami, zyskują przewagę konkurencyjną, co bezpośrednio przekłada się na lepsze wyniki sprzedażowe i długoterminowy sukces firmy.

Jak?

Szkolenie jest dopasowane do specyfiki pracy osób zajmujących się sprzedażą. W trakcie zajęć wykorzystamy warsztatowe metody pracy, skoncentrujemy się na case’ach sprzedażowych oraz będziemy pracować na przykładach dostarczonych przez uczestników.

Aby zapewnić trwałe przyswojenie wiedzy, po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma dostęp do cyfrowej paczki edukacyjnej, która ułatwi utrwalenie zdobytych umiejętności i ich zastosowanie w praktyce.

Cele

  • Zdobędziesz wiedzę na temat metodycznego zarządzania projektami od inicjacji do zamknięcia.
  • Przetestujesz sprawdzone i praktyczne narzędzia zarządzania projektami i sprawdzisz czy pasują do stylu i charakteru Twojej pracy.
  • Poznasz metody, które usprawnią Twoje projekty.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Dlaczego projekty to ważny element pracy handlowca?

  • Definicja pojęć związanych z zarządzaniem projektami.
  • Proces, projekt i portfel w organizacji.
  • Korzyści wynikające z zarządzania projektami.
  • Modele zarządzania projektami – zwinność czy kaskada.
  • Cechy pracy projektowej.

Kto jest im w projekcie?

  • Struktury zespołów projektowych.
  • Role i odpowiedzialności w projektach.

Inicjowanie projektu (warsztat)

  • Interesariusze i budowanie porozumienia na rzecz projektu.
  • Priorytetyzacja oczekiwań klienta.
  • Dokument inicjacji projektu.

Planowanie projektu (warsztat)

  • Określanie zakresu projektu i produktów.
  • Planowanie zasobów.
  • Analiza ryzyka.
  • Planowanie komunikacji.

Realizacja projektu

Procesy zamykania projektu

  • Przekazanie efektów projektu klientowi.
  • Rewizja projektu i efektów.

Zakończenie szkolenia.

  • Podsumowanie zdobytej wiedzy.
  • Zadanie wdrożeniowe (cyfrowa paczka edukacyjna).

Dlaczego projekty to ważny element pracy handlowca?

  • Definicja pojęć związanych z zarządzaniem projektami.
  • Proces, projekt i portfel w organizacji.
  • Korzyści wynikające z zarządzania projektami.
  • Modele zarządzania projektami – zwinność czy kaskada.
  • Cechy pracy projektowej.

Kto jest im w projekcie?

  • Struktury zespołów projektowych.
  • Role i odpowiedzialności w projektach.

Inicjowanie projektu (warsztat)

  • Interesariusze i budowanie porozumienia na rzecz projektu.
  • Priorytetyzacja oczekiwań klienta.
  • Dokument inicjacji projektu.

Planowanie projektu (warsztat)

  • Określanie zakresu projektu i produktów.
  • Planowanie zasobów.
  • Analiza ryzyka.
  • Planowanie komunikacji.

Realizacja projektu

Procesy zamykania projektu

  • Przekazanie efektów projektu klientowi.
  • Rewizja projektu i efektów.

Zakończenie szkolenia.

  • Podsumowanie zdobytej wiedzy.
  • Zadanie wdrożeniowe (cyfrowa paczka edukacyjna).

Dlaczego projekty to ważny element pracy handlowca?

  • Definicja pojęć związanych z zarządzaniem projektami.
  • Proces, projekt i portfel w organizacji.
  • Korzyści wynikające z zarządzania projektami.
  • Modele zarządzania projektami – zwinność czy kaskada.
  • Cechy pracy projektowej.

Kto jest im w projekcie?

  • Struktury zespołów projektowych.
  • Role i odpowiedzialności w projektach.

Inicjowanie projektu (warsztat)

  • Interesariusze i budowanie porozumienia na rzecz projektu.
  • Priorytetyzacja oczekiwań klienta.
  • Dokument inicjacji projektu.

Planowanie projektu (warsztat)

  • Określanie zakresu projektu i produktów.
  • Planowanie zasobów.
  • Analiza ryzyka.
  • Planowanie komunikacji.

Realizacja projektu

Procesy zamykania projektu

  • Przekazanie efektów projektu klientowi.
  • Rewizja projektu i efektów.

Zakończenie szkolenia.

  • Podsumowanie zdobytej wiedzy.
  • Zadanie wdrożeniowe (cyfrowa paczka edukacyjna).

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Marta Siębor


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Marta Siębor

Justyna Molska


KIEROWNIK PROJEKTU
tel.: 501 530 387
j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Molska

Justyna Molska


KIEROWNIK PROJEKTU
tel.: 501 530 387
j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Molska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Strefa szkoleń dla handlowca

Wersja online: Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów - online

Dzisiaj na rynku wygrywają hunterzy – handlowcy, którzy potrafią aktywnie zdobywać klientów, a nie wyłącznie bazować na obecnych klientach i przychodzących lead’ach.  Jednym z najważniejszych zadań menedżera sprzedaży jest doprowadzić do przesunięcia akcentów – z farmingu na hunting – czyli jak to nazywamy obudzić ospały zespół sprzedaży. Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk –ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.

2024-09-23
23 września 2024 - 24 września 2024
2024-09-24
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Choć może się wydawać, że techniki sprzedażowe są zarezerwowane głównie dla pracowników działów handlowych, w rzeczywistości skuteczne umiejętności sprzedażowe mają zastosowanie we wszystkich obszarach działalności przedsiębiorstwa. Sprzedaż to nie tylko proces transakcyjny, to także sztuka budowania relacji, zrozumienia potrzeb klienta i dostarczenia wartości. W codziennej pracy umiejętności sprzedażowe nie są zarezerwowane jedynie dla handlowców, ale również dla pracowników innych działów takich jak: doradcy serwisowi, doradcy IT, spedytorzy, pracownicy działu marketingu. Bo każdy kto ma kontakt z klientem sprzedaje!

2024-09-25
25 września 2024
2024-09-25
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Współczesna sprzedaż to nie tylko bezpośrednia interakcja z klientem, ale także skomplikowane procesy, które wymagają skutecznej organizacji, koordynacji i zarządzania. Umiejętności związane z zarządzaniem projektami dostarczają handlowcom narzędzi, które pozwalają lepiej planować, monitorować i realizować działania sprzedażowe w sposób systematyczny i efektywny.

2024-10-01
01 października 2024 - 02 października 2024
2024-10-02
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Szkolenie z negocjacji – taktyki negocjacyjne

Szkolenie z negocjacji to doskonała okazja do rozwoju umiejętności negocjacyjnych. Uczestnicy zdobywają praktyczną wiedzę na temat różnych taktyk negocjacyjnych, które mogą zastosować w trakcie negocjacji handlowych i zakupowych. Trening negocjacji dostarcza narzędzi i strategii niezbędnych do skutecznych negocjacji w biznesie.

Negocjacje w biznesie. Negocjator a klient

Negocjacje w biznesie są częstym elementem wykonywanego zawodu, niezależnie od branży. Umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji z klientem jest kluczowa dla sukcesu. Szkolenie z negocjacji pozwala uczestnikom doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne, elastycznie reagować na różne sytuacje i osiągać korzystne porozumienia, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.

Szkolenie z negocjacji w Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczym Gamma

Nasza firma oferuje wysokiej jakości szkolenia z negocjacji, które posiadają praktyczny wymiar i są dostosowane do potrzeb uczestników. Nasze szkolenia skupiają się na realistycznych scenariuszach, symulacjach negocjacyjnych i praktycznych ćwiczeniach. Dzięki temu uczestnicy mogą rozwijać swoje umiejętności negocjacyjne w bezpiecznym środowisku szkoleniowym. Po ukończeniu szkolenia otrzymują certyfikat ukończenia, który potwierdza zdobytą wiedzę i umiejętności w obszarze negocjacji.