Seek&Sale Training – jak zostać hunterem®

Dział: Strefa szkoleń dla handlowca
Szkolenie dostępne w formie: online, zamknięte
Inteligentny hunting – jak szybko umówić wartościowe spotkanie
Sprzedawcy potrafiący sprzedawać aktywnie do nowych klientów zarabiają o 70% więcej od tzw.  Farmerów.  Jest ich mniej na rynku i mogą oczekiwać wyższej „podstawy” oraz mają wyższą sprzedaż co przekłada się na prowizję.

INFORMACJE O SZKOLENIU

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

IDEA SZKOLENIA

Jeżeli wszedłeś na tą stronę i czytasz o szkoleniu dotyczącym sprzedaży przez telefon to prawdopodobnie z jednego, z dwóch powodów:

I powód:
Chcesz zarabiać więcej niż dotychczas.
Sprzedawcy potrafiący sprzedawać aktywnie do nowych klientów zarabiają o 70% więcej od tzw.  Farmerów .  Jest ich mniej na rynku i mogą oczekiwać wyższej „podstawy” oraz mają wyższą sprzedaż co się odpowiednio przekłada na prowizję. Nasz sposób na hunting ma udowodnioną, wysoką skuteczność – zarówno dla największych firm jak i tych mniejszych rodzinnych.   Dzięki temu szkoleniu umówisz więcej spotkań . Jeśli potrafisz przekuć je na sprzedaż to zarobisz więcej.

II powód:
To nie ty chcesz isć na to szkolenie, tylko szef Cię wysyła, żebyś umawiał więcej spotkań.
Jeśli nie lubisz dzwonić, a wiesz że powinieneś to znajdź sposób, żeby w najkrótszym czasie umówić tyle lead’ów ile masz za zadanie. Seek&Sale to warsztat rozwiązań – dostaniesz gotowe rozwiązanie. Trener na żywo, do prawdziwych klientów będzie dzwonił i demonstrował co mówić i w jaki sposób, żeby umówić spotkania (ale tylko te, które mają potencjał na sprzedaż)

PROGRAM SZKOLENIA

1. Zarządzanie własną sprzedażą– narzędzia analityczne / kontrola

  • ­Mierniki efektywności działań sprzedażowych:
    • Ocena efektywności działań sprzedażowych
    • Mierniki oceny efektywności
  • ­Realizacja planu sprzedaży – narzędzia kontroli:
    • Analiza sprzedaży w oparciu o nowych klientów
    • Analiza udziału nowych klientów w stosunku do stałych
    • Analiza czasu opieki nad klientami co nie przynoszą dużych kwot vs pozyskiwanie nowych budżetowych
    • Analiza sprzedaży w oparciu o własne talenty i możliwości

2. Wprowadzenie motywacyjne – spojrzenie na hunting jako na zawansowaną umiejętność, case z rynku    

  • Definiowanie rozmowy, pozyskiwania klienta jako rodzaju rozgrywki
  • ­Różnica pomiędzy sprzedażą f2f i nonf2f
  • ­Umawianie spotkań jako warsztat kreujący inteligencję emocjonalną

3 Wybór najlepszych narzędzi do umawiania spotkań

  • ­Przykładowe narzędzia:
    • Personal mailing
    • Social media z orientacją na rezultat
    • Content sale
    • Strategiczny cold call

4. Poznaj swojego gracza – analiza osoby z która chcemy się spotkać

  • ­Tworzenie profilu osoby decyzyjnej
  • ­Rozmowa z osobami z firmy o potrzebach przed rozmową z decydentem
  • ­Wybór najlepszej drogi żeby trafić do osoby decyzyjnej
  • ­Budowanie eksperckości w oczach naszego gracza

5. Przełamywanie barier osobistych w umawianiu spotkań

  • ­Umiejętność nakładania maski zawodowej
  • ­Trening biegłości w omijaniu odmowy
  • ­Odpersonalizowanie negatywnych konsekwencji rozmów

6. Techniki relacyjne omijania osoby i kontaktu

  • ­Formuła doradcza
  • ­Formuła wspólnego wroga
  • ­Formuła szukania pomocy
  • ­Formuła przyjaźni
  • ­Formuła zrozumienia
  • ­Formuła docenienia

7. Techniki oddziaływania nie wprost na osobę I kontaktu:

  • ­Formuła niezrozumiałego przekazu
  • ­Formuła znajomości procesu
  • ­Formuła niedostępności
  • ­Formuła rozmowy góry z górą
  • ­Formuła krzyżowego polecenia
  • ­Formuła bazy teleadresowej
  • ­Formuła przekazywania odpowiedzialności
  • ­Formuła „na impuls”

8. Skrypty decyzyjne w rozmowie telefonicznej

  • Skrypt rozmówcy jako osoby prywatnej
    • Skrypt wygody
    • Skrypt uznania
    • Skrypt czasu
  • Skrypt rozmówcy jako reprezentanta firmy
    • Skrypt czasu (x2)
    • Skrypt bezpieczeństwa
    • Skrypt informacji

9. Radzenie sobie z obiekcjami  

  • Wprowadzenie w temat obiekcji:
    • Czym są obiekcje i zastrzeżenia klienta
    • Dlaczego klienci maja obiekcje i zastrzeżenia
    • Obiekcje rzeczywiste i ukryte
    • Rodzaje obiekcji
    • Podejście do obiekcji
    • Dlaczego nie należy obawiać się obiekcji
  • ­Trudne sytuacje w rozmowie z osobą decyzyjną:
    • Obiekcja – mamy kryzys
    • Obiekcja – nie mam czasu
    • Obiekcja – proszę przesłać ofertę mailem
    • Obiekcja – jesteśmy zadowoleni z obecnego dostawcy
    • Nie mamy takiej potrzeby
    • Decyzję będziemy podejmowali za pół roku
  • ­Techniki radzenia sobie z obiekcjami:
    • Zgoda i kontra
    • Zamiana zastrzeżenia w powody kupna – bumerang
    • Odraczanie odpowiedzi
    • Dementuj zastrzeżenia nieprawdziwe
    • Taktyka powtórzenia i złagodzenia 
    • Obrona przetrzymująca
    • Warunkowe przyznanie racji
    • Kwalifikowane pytanie zwrotne

10. Jak zamienić jeden kontakt w wiele sztuka, zdobywania poleceń

  • ­Narzędzia bazujące na egoizmie klienta. Obalenie mitów, że klient nasz poleci
  • ­3 opory klientów przed polecaniem
  • ­Portfolio bonusów dla klienta

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Dane CEB wskazują, że najlepsi sprzedający zarządzają „wąskim” lejkiem wysoce wyselekcjonowanych potencjalnych klientów, dających największe szanse finalizacji.

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Marta Siębor


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Marta Siębor

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Strefa szkoleń dla handlowca

Dziś jeśli nie zrozumiesz biznesu klienta to zostanie ci wyłącznie gra ceną – spirala rabatów. Alternatywą jest nowoczesna sprzedaż B2B - 3 graczy, którzy zwykle biorą udział w transakcji: decision owner, implementor i evaluator. Każdy wymaga innej taktyki sprzedaży. Często równolegle należy stosować wszystkie trzy.

2025-01-14
14 stycznia 2025 - 15 stycznia 2025
2025-01-15
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing - zamiast akwizytora stań się challanger'em. Szkolenie telemarketing pozwala na zwiększenie lead'ów nawet o ~30%. Szkolenie inteligentny telemarketing cenią i uczestnicy i ich szefowie.
Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Każda duża zmiana na rynku to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją, że dawne sposoby działania przestały być skuteczne. Dziś wygrywają na rynku ci, którzy rozumieją specyfikę biznesu klienta oraz jego samego jako osobę poddaną presji.

Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.