Zapraszamy:
Handlowców, inżynierów sprzedaży, kierowników sprzedaży, freelancerów, osoby, które stawiają pierwsze kroki w sprzedaży.
Hunting:
Firma, która chce odnosić ponadprzeciętne sukcesy w sprzedaży musi umieć stworzyć kulturę nastawioną na sprzedaż. Hunting – aktywne zdobywanie nowych klientów to prawdziwa sztuka perswazji i artyzm sprzedażowy. To te kompetencje z punktu widzenia rynku pracy są najwyżej wynagradzane.
Celem warsztatu jest:
zdobywanie nowych, jakościowych klientów oraz, zwiększenie marży na sprzedaży.
Duża część działów sprzedażowych pracuje albo na zamówieniach od stałych klientów, albo na leadach sprzedażowych z akcji marketingowych (mailingi, zapytania ofertowe itp.). Taka sytuacja prowadzi do uśpienia zespołu.
Handlowcy mają poczucie, że nieustannie pracują na wysokich obrotach, a sprzedaż jest realizowana wyłącznie na stałych klientach. Jest jednak różnica, między zbieraniem zamówień i obsługą stałych klientów (farming), a prawdziwą sprzedażą – zdobywaniem nowych klientów (hunting).
Cena zawiera:
Udział w szkoleniu stacjonarnym, certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu, przerwy kawowe, lunch, 1.5 godzinny follow-up online organizowany dla całej grupy miesiąc po szkoleniu.
Follow-up:
Co udało Ci się wdrożyć, co stanowi wyzwanie, omówienie trudnych sytuacji, rekomendacja trenera, sesja wymiany doświadczeń.
W trakcie praktycznych warsztatów nauczymy pracowników działu sprzedaży skutecznego, asertywnego i nowoczesnego huntingu.
Zaprezentujemy metodę gwarantującą 6 umówionych spotkań na każde 10 rozmów. Dodamy motywacji do poszukiwania nowych klientów i niepoddawania się w obliczu niepowodzeń.
Program szkolenia skupia się na: 3 obszarach pozyskiwania nowych klientów:
- Inteligentny cold-calling (od znalezienia kontaktu, rozmowy z osobą decyzyją, po omówienie rokującego sprzedaż spotkania)
- Jak wykorzystać kanały social media do pozyskiwania kontaktów bądź poleceń?
- Networking – jak naprawdę i praktycznie budować kontakty, jak działać z polecenia?