Jak zarządzać sprzedażą w kryzysie rynkowym?

Budowanie kultury huntingu i aktywnego farmingu

Dział: Szkolenia sprzedażowe
Szkolenie dostępne w formie: online
Dwudniowy warsztat dla właścicieli firm, managerów i dyrektorów sprzedaży
Warsztat prowadzi Dawid Didiuk, przedsiębiorca, współwłaściciel i szef sprzedaży w Konsorcjum szkoleniowo-doradczym Gamma, oraz współwłaściciel firmy produkcyjnej Mokosh.

INFORMACJE O SZKOLENIU

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA

Większość branż czeka próba rynkowa. Teraz jest najlepszy moment dla sprawnych, sprawczych i konsekwentnych liderów. Rolą managera jest budowanie napędu zmiany i uświadomienie handlowcom, że w obecnym czasie niezbędna jest transformacja podejścia do współpracy z klientem.

Z biernego budowania relacji interpersonalnych, służących dobremu samopoczuciu obu stron w kontaktach, powinna zmienić się na budowanie strategicznej, biznesowej relacji partnerskiej (doradczej).

-Dawid Didiuk,

Współwłaściciel Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma,
twórca projektu „Sprawne zarządzanie sprzedażą w czasach kryzysu”

Fundamenty warsztatu:

  • Budowanie zwinnej strategii sprzedażowej w zmieniających i niepewnych okolicznościach
  • Budowanie w managerach odwagi biznesowej
  • Konsekwencja działań w stosunku do zespołu sprzedażowego
  • Sztuka odważnego feedbacku w dziale sprzedaży
  • Tworzenie u handlowców wewnętrznej odpowiedzialności za działania handlowe i wynik
  • Manager jako trener swojego zespołu (metodologia pracy z nowoczesnym klientem)

W ramach szkolenia dowiesz się, jak:

  • Tworzyć kulturę organizacji nastawionej na aktywną sprzedaż w wymagających czasach
  • Jak tworzyć kulturę huntingową i farmingową
  • Motywować sprzedawców do konsekwencji i odwagi w działaniu
  • Zarządzać oporem handlowców
  • Analizować, wyciągać wnioski i na nich budować strategię
  • Wykorzystywać narzędzie CRM do zbierania i analizowania danych
  • Jak zarządzać zespołem, aby negocjowali z klientami a nie ze swoimi przełożonymi

 

PROGRAM SZKOLENIA

2 DNI WARSZTATÓW

  • ­Case study rynkowe – jak radzić sobie w kryzysie?
  • Osobiste przywództwo poprzez przykład – jak wygląda w praktyce?
  • Odwaga managerska w sprzedaży – na czym polega i jak ją wydobyć?
  • Konsekwencja sukcesem w sprzedaży – jak robić to z głową?
  • Jak plan na aktywności sprzedażowe wpływa na plan sprzedaży?
  • Jak pomóc zespołowi wyjść ze strefy komfortu  aby osiągali lepsze wyniki?
  • Jak obniżyć rotację w zespole handlowym?
  • ­Kto bierze odpowiedzialność za drogę do osiągnięcia sprzedażowego celu?
  • ­Analityka – jak dobrać liczbę i charakter aktywności do typu sprzedaży?
  • Train the trainer – jak mówić wprost o oczekiwaniach i wynikach?
  • Symptomy ospałego zespółu  – jak przeciwdziałać bierności?
  • Inteligentny hunting – jak inteligentnie  inwestować swój czas w zdobywanie nowych klientów?
  • Skuteczny farming – opracowanie strategii punktów styku z klientem.
  • Jakie są konsekwencje biernego lub relacyjnego farmingu i braku huntingu?
  • Obalanie mitów – fakty i twarde dane oraz ich wykorzystanie w procesie sprzedaży.
  • Trudne rozmowy z handlowcami – praca z oporem.
  • Metodologia sprzedaży do nowoczesnego klienta
  • Mentoring – praca na gotowych rozwiązaniach.­

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • Skuteczna sprzedaż
  • Organizacja i techniki sprzedaży
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Menedżer sprzedaży szkolenie
  • Sprzedaż w kryzysie

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Marta Siębor


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Marta Siębor

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia sprzedażowe

Dziś jeśli nie zrozumiesz biznesu klienta to zostanie ci wyłącznie gra ceną – spirala rabatów. Alternatywą jest nowoczesna sprzedaż B2B - 3 graczy, którzy zwykle biorą udział w transakcji: decision owner, implementor i evaluator. Każdy wymaga innej taktyki sprzedaży. Często równolegle należy stosować wszystkie trzy.

2025-01-14
14 stycznia 2025 - 15 stycznia 2025
2025-01-15
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Cold Calling jest szkoleniem najrzadziej wybieranym przez samych handlowców mimo że to tej kompetencji najbardziej potrzebują.  Seek&Sale jest warsztatem rozwiązań – uczestnicy otrzymują gotowe techniki, które są skuteczne w polskich warunkach wobec klientów, którzy cenią swój czas i są wymagającymi rozmówcami. Zapraszamy na szkolenie sprzedaż przez telefon!

2025-02-18
18 lutego 2025 - 19 lutego 2025
2025-02-19
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Skuteczne zarządzanie zespołem sprzedaży wymaga działań w dwóch perspektywach:
  • tu i teraz” – „dowozimy” sprzedaż na koniec miesiąca, kwartału, roku
  • przyszły plan sprzedaży” – jak przygotować zespół, żeby zrealizować oczekiwany wzrost w kolejnym roku/ latach.
 Zapraszamy na szkolenie zarządzanie zespołem sprzedaży!
2025-03-05
05 marca 2025 - 06 marca 2025
2025-03-06
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.