Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Rezyliencja, często postrzegana jako psychiczna i emocjonalna “elastyczność”, jest kluczowa w zarządzaniu, zwłaszcza w dynamicznym i często nieprzewidywalnym świecie biznesu. Definiuje się ją jako zdolność do efektywnego radzenia sobie ze zmianami, wyzwaniami, a także do szybkiego odbijania się po trudnych doświadczeniach. Rezylientny umysł potrafi szybko adaptować się do wyzwań i zmieniających się sytuacji, a nawet widzieć w nich szansę na twórczość.
Szkolenie z zakresu rezyliencji pomoże uczestnikom rozwijać umiejętności, które są niezbędne do radzenia sobie z presją i wyzwaniami w miejscu pracy. Program obejmuje strategie zarządzania stresem oraz praktyki związane z pozytywnym myśleniem i budowaniem odporności psychicznej. W ramach szkolenia uczestnicy uczą się, jak wzmacniać swoje wewnętrzne zasoby oraz jak tworzyć wspierające i odporne mechanizmy osobistych reakcji.
Szkolenie dotyka również aspektów zdrowia i dobrostanu.. Zrozumienie, jak ważne jest dbanie o siebie i swoje potrzeby, jest kluczowe dla długotrwałego sukcesu zawodowego i osobistego. Program zawiera też propozycje technik relaksacyjnych i treningu mentalnego, które pomagają uczestnikom w redukcji stresu i poprawie ogólnego samopoczucia.
Rezyliencja nie jest cechą wrodzoną, ale umiejętnością, którą można rozwijać poprzez odpowiednie praktyki i treningi. Poprzez uczestnictwo w szkoleniu, osoby mogą nauczyć się, jak skutecznie przekształcać wyzwania w możliwości, co prowadzi do zwiększenia satysfakcji z pracy i osiągania lepszych wyników.
Szkolenie to dostarcza narzędzi zmiany poznawczej i pozytywnego postrzegania, które będą wspierać umysł w osiaganiu stanu rezyliencji i radzenia sobe z trudnościami, wyzwaniami i porażkami.
Cel szkolenia
Szkolenie “Rezyliencja – jak elastyczny umysł postrzega wyzwania i porażki” ma na celu rozwinięcie umiejętności rezyliencji uczestników, aby efektywnie radzili sobie z wyzwaniami i porażkami w środowisku zawodowym. Uczestnicy zdobędą wiedzę, umiejętności i postawy potrzebne do budowania psychicznej i emocjonalnej elastyczności, co pozwoli im lepiej zarządzać stresem, inspirować innych i podnosić ogólną wydajność i morale zespołów.
Cele szczegółowe
Wiedza:
Umiejętności:
Postawa:
Moduł 1:
Budowanie Rezyliencji – Odporność i Wzrost w Obliczu Wyzwań
Moduł 2 :
Rezylientny Umysł
Moduł 3:
Samoregulacja Emocjonalna
Moduł 4:
Podsumowanie Szkolenia
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Trenerka biznesu z 18 letnim stażem na sali szkoleniowej i doświadczeniem na stanowiskach menadżerskich. Pełniła rolę Prezesa Fundacji, a także dyrektora i kierownika w branży edukacyjnej.
Swoje doświadczenia związane z efektywnością osobistą, komunikacją, budowaniem odpowiednego nastawienia i motywacji wykorzystuje podczas szkoleń. Ericksonowski Coach, mentorka i wykładowczyni akademicka na Uniwersytecie Łódzkim. Certyfikowana nauczycielka mindfulness &compassion (licencje MBSR, MBCL). Wykładowczyni i Mentorka na Studium Nauczycielskim MBSR TT PL. Superwizorka MBI:TAC (Mindfulness-Based Interventions: Teaching Assessment Criteria). Współautorka bestsellera „Coaching. Zbiór narzędzi wspierania rozwoju” (Wolters Kluwer Polska – ABC, 2012r. ). Dyplomowana nauczycielka jogi w systemie hatha-yogi metodą BKS Iyengara o stopniu Introductory II. Absolwentka Erickson College programów „Art &Scienece of Coaching” oraz „The Art & Science of Mindfulness”.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.