Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Rezyliencja, często postrzegana jako psychiczna i emocjonalna „elastyczność”, jest kluczowa w zarządzaniu, zwłaszcza w dynamicznym i często nieprzewidywalnym świecie biznesu. Definiuje się ją jako zdolność do efektywnego radzenia sobie ze zmianami, wyzwaniami, a także do szybkiego odbijania się po trudnych doświadczeniach. Rezylientny umysł potrafi szybko adaptować się do wyzwań i zmieniających się sytuacji, a nawet widzieć w nich szansę na twórczość.
Szkolenie z zakresu rezyliencji pomoże uczestnikom rozwijać umiejętności, które są niezbędne do radzenia sobie z presją i wyzwaniami w miejscu pracy. Program obejmuje strategie zarządzania stresem oraz praktyki związane z pozytywnym myśleniem i budowaniem odporności psychicznej. W ramach szkolenia uczestnicy uczą się, jak wzmacniać swoje wewnętrzne zasoby oraz jak tworzyć wspierające i odporne mechanizmy osobistych reakcji.
Szkolenie dotyka również aspektów zdrowia i dobrostanu.. Zrozumienie, jak ważne jest dbanie o siebie i swoje potrzeby, jest kluczowe dla długotrwałego sukcesu zawodowego i osobistego. Program zawiera też propozycje technik relaksacyjnych i treningu mentalnego, które pomagają uczestnikom w redukcji stresu i poprawie ogólnego samopoczucia.
Rezyliencja nie jest cechą wrodzoną, ale umiejętnością, którą można rozwijać poprzez odpowiednie praktyki i treningi. Poprzez uczestnictwo w szkoleniu, osoby mogą nauczyć się, jak skutecznie przekształcać wyzwania w możliwości, co prowadzi do zwiększenia satysfakcji z pracy i osiągania lepszych wyników.
Szkolenie to dostarcza narzędzi zmiany poznawczej i pozytywnego postrzegania, które będą wspierać umysł w osiaganiu stanu rezyliencji i radzenia sobe z trudnościami, wyzwaniami i porażkami.
Cel szkolenia
Szkolenie „Rezyliencja – jak elastyczny umysł postrzega wyzwania i porażki” ma na celu rozwinięcie umiejętności rezyliencji uczestników, aby efektywnie radzili sobie z wyzwaniami i porażkami w środowisku zawodowym. Uczestnicy zdobędą wiedzę, umiejętności i postawy potrzebne do budowania psychicznej i emocjonalnej elastyczności, co pozwoli im lepiej zarządzać stresem, inspirować innych i podnosić ogólną wydajność i morale zespołów.
Cele szczegółowe
Wiedza:
Umiejętności:
Postawa:
Moduł 1:
Budowanie Rezyliencji – Odporność i Wzrost w Obliczu Wyzwań
Moduł 2 :
Rezylientny Umysł
Moduł 3:
Samoregulacja Emocjonalna
Moduł 4:
Podsumowanie Szkolenia
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Trenerka biznesu z 18 letnim stażem na sali szkoleniowej i doświadczeniem na stanowiskach menadżerskich. Pełniła rolę Prezesa Fundacji, a także dyrektora i kierownika w branży edukacyjnej.
Swoje doświadczenia związane z efektywnością osobistą, komunikacją, budowaniem odpowiednego nastawienia i motywacji wykorzystuje podczas szkoleń. Ericksonowski Coach, mentorka i wykładowczyni akademicka na Uniwersytecie Łódzkim. Certyfikowana nauczycielka mindfulness &compassion (licencje MBSR, MBCL). Wykładowczyni i Mentorka na Studium Nauczycielskim MBSR TT PL. Superwizorka MBI:TAC (Mindfulness-Based Interventions: Teaching Assessment Criteria). Współautorka bestsellera „Coaching. Zbiór narzędzi wspierania rozwoju” (Wolters Kluwer Polska – ABC, 2012r. ). Dyplomowana nauczycielka jogi w systemie hatha-yogi metodą BKS Iyengara o stopniu Introductory II. Absolwentka Erickson College programów „Art &Scienece of Coaching” oraz „The Art & Science of Mindfulness”.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.