Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Myślenie krytyczne kojarzy się z krytykanctwem. Nic bardziej mylnego. Myślenie krytyczne jest uznawane za jedną z kluczowych kompetencji przyszłości, ponieważ pozwala podejmować mądre decyzje i działania w sytuacji, w których mamy nadmiar albo niedobór informacji. Przymiotnik „krytyczne” oznacza, że nie przyjmujemy informacji za pewnik – tylko pytamy skąd wiemy co wiemy i czy na pewno tak jest – stawiamy hipotezy, weryfikujemy je i zamiast działać szybko działamy skutecznie.
Nie mam skłonności do myślenia krytycznego | Mam naturalną tendencję do myślenia krytycznego |
---|---|
Rzadko kwestionuję moje pierwsze wrażenie na jakiś temat.. | Regularnie rewiduję moje opinie w świetle nowych dowodów. |
Z reguły akceptuję informacje od autorytetów bez weryfikacji. | Zawsze sprawdzam wiarygodność źródeł, nawet jeśli pochodzą od ekspertów. |
Porażki traktuję jak lekcje. | Staram się unikać porażek za wszelką cenę. |
Preferuję szybkie rozwiązania bez głębszej analizy | Lubię analizować sytuacje z różnych perspektyw przed działaniem. |
Często opieram swoje decyzje na intuicji, nie na faktach. | Decyzje podejmuję opierając się na dokładnej analizie dostępnych informacji. |
Cenię osoby konsekwentne za stałość poglądów. | Poglądy warto zmieniać wraz z nową wiedzą i dostępnymi informacji |
Jeśli rozpoznajesz siebie w zdaniach z lewej strony tabelki – to warto rozwijać tą kompetencję.
Podstawowa zasada towarzysząca myśleniu krytycznemu : myśl jak myślisz. Nasze myślenie jest na co dzień najczęściej pozbawione tej metarefleksji. Każdy z nas jest przekonany, że myśli rozsądnie, jednak nie oznacza to, że myśli krytycznie.
Myślenie krytyczne jest uznawane za jedną z kluczowych kompetencji przyszłości. Pozwala podejmować mądre decyzje i działania w sytuacji, w których masz nadmiar albo niedobór informacji. Przymiotnik „krytyczne” oznacza, że nie przyjmujemy informacji za pewnik, tylko weryfikujemy nasze hipotezy i założenia, i – zamiast działać szybko – działamy skutecznie.
Na całokształt naszej wiedzy o świecie często wpływają emocje, niesprawdzone autorytety, niezweryfikowane źródła, konformizm, tendencja do upraszczania procesów myślenia i pułapki myślenia. Aby uniknąć błędów w działaniu, warto uświadamiać sobie swoje uprzedzenia, postawy, weryfikować założenia i jak najczęściej konfrontować swoje szybkie procesy myślenia z wolnymi.
Dlaczego nie opłaca się myśleć krytycznie i dlaczego warto to robić?
Myślenie naukowe
Myślenie szybkie i wolne
Struktury myślowe, schematy i modele myślowe kierujące Twoim myśleniem
Heurystyki, błędy w rozumowaniu i ich identyfikowanie
Narzędzia wspierające myślenie krytyczne
Action plan – technika implementacji intencji
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Trenerka z doświadczeniem w obszarze CSR, współpracy międzysektorowej, kompetencji międzykulturowej, komunikacji, zarządzania różnorodnością, zarządzania pokoleniami oraz prezentacji i autoprezentacji. Doświadczenie zdobywa, pełniąc od 2012 roku funkcję wiceprezesa Fundacji WrOpenUp, realizującej międzysektorowy projekt Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, oparty na wolontariacie kompetencyjnym międzynarodowego zespołu pracowników globalnych korporacji (IBM, Google, UBS, Nokia, HP, Volvo, Credit Suisse itp.). Projekt obejmuje działania edukacyjne: warsztaty dla uczniów, nauczycieli, pracowników korporacji oraz dziennikarzy z zakresu kompetencji międzykulturowej i komunikacyjnej oraz konkurs dla szkół a także wyprawy edukacyjne połączone z warsztatami z zakresu m.in. przywództwa i kompetencji międzykulturowej. Współorganizatorka i panelistka Konferencji Laboratorium Odpowiedzialnego Biznesu.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.