Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Dzisiejszy biznes jest bardzo wymagający i bywa agresywny a dobra marka jest koniecznością. Umiejętność tworzenia atmosfery i przestrzeni dla różnego rodzaju współpracy, budowanie relacji opartych na szacunku, pozwala wyróżnić się na tle konkurencji, której oferta, techniki sprzedaży i obsługa są podobne do naszych.
Jakość, etykieta i elegancja dają nam przewagę konkurencyjną, sygnalizują podejście firmy do ludzi, umacniają naszą markę osobistą oraz markę organizacji, w której pracujemy i wzmacniają nasz autorytet.
Połączenie merytoryki z treningiem oraz potężną dawką inspiracji, czyni szkolenie business savoir vivre wyjątkowym. To użyteczna wiedza i praktyczne wskazówki ważne w tworzeniu obrazu profesjonalnego i wiarygodnego partnera na arenie krajowej i międzynarodowej.
Czy wiesz:
Grupa docelowa
Podczas spotkania wykorzystujemy metody warsztatowe, treningowe i coachingowe. Proponowany kurs savoir vivre ma charakter interaktywny, wielowymiarowy. Jest inspiracją do doskonalenia siebie w różnych obszarach kompetencji.
Zajęcia prowadzone będą z udziałem całej grupy z wykorzystaniem filmu, metafory, w formie, ćwiczeń, quizu, dyskusji, mini wykładu, przykładów praktycznych uczestników oraz inspiracji.
1. Marka osobista vs savoir vivre i etykieta, czyli elegancja w myśleniu, elegancja w działaniu i elegancja w ubraniu – „Zrób tak abym poczuł się ważny” – jak tworzyć atmosferę i przestrzeń do różnego rodzaju współpracy.
2. Spotkania a praktyka etykiety i protokołu biznesowego
3. Wizerunek menadżera – aparycja i powierzchowność
4. Kultura gestu i słowa – etykieta mowy ciała oraz słowa pisanego i mówionego.
5. Netykieta, czyli Etykieta XXI wieku
6. Inspiracje i wnioski uczestników – podsumowanie, ankiety
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
W badaniu opublikowanym przez Monster.com 71% badanych respondentów stwierdziło, że maniery ich współpracowników potrzebują poprawy. Ponad jedna czwarta współpracowników respondentów jest „wręcz niegrzeczna”.
Dyplomowany trener biznesu. Absolwentka studiów podyplomowych z psychologii w firmie i życiu społecznym, studiów z zarządzania i marketingu oraz wielu specjalistycznych szkoleń. Ekspert i popularyzatorka wiedzy z savoir vivre i etykiety. Autorka artykułów z dziedziny savoir vivre. Wieloletni menadżer. Swoje doświadczenia budowała w firmie handlowej na stanowiskach różnych szczebli co czyni z niej trenera praktyka. Ekspert ds. wizerunku i zarządzania w Radzie Ekspertów Wielkopolskiego Związku Pracodawców Lewiatan. Od pięciu lat współpracuje z instytucją urzędową prowadząc cykliczne szkolenia z komunikacji z klientami. Jako prelegent współpracuje z uczelniami wyższymi oraz fundacją Dress for Success. Posiada unikalną umiejętność inspirowania. Ceniona poza merytoryką za styl, niezwykłą uważność na potrzeby uczestników i realizację celów. Z jej usług korzysta administracja publiczna jak i szeroko pojęty świat biznesu.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Agile jest skuteczną metodyką – względem tradycyjnego podejścia do współpracy i dostarczania wyników. Badania wskazują wzrost efektywności względem klasycznej pracy od 40% nawet do 200%.
Team building online to wymagający format. Spełnia swoją funkcje jedynie wtedy, gdy przez cały czas trwania jest odpowiedni „flow”, wysoki poziom energii, zaangażowania, a wszyscy czują, że uczestniczą w wydarzeniu wspólnie, że dzielą emocje, że są w nim razem, że tworzą coś wspólnie, coś swojego.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.