Protokół i etykieta w pracy asystentki zarządu

Dział: Szkolenia - efektywność osobista
Szkolenie dostępne w formie: online, zamknięte
Wizerunek jest najlepszą obietnicą standardu pracy
Zapraszamy na elitarne szkolenie z Renatą Brukiewicz – naszym ekspertem, podczas którego uczestniczki otrzymają unikatową wiedzę i praktyczne wskazówki ważne dla wizerunku stanowiska asystentki zarządu.

INFORMACJE O SZKOLENIU

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

IDEA SZKOLENIA

Asystentka zarządu to wizytówka wizerunkowa każdej organizacji. Na tym stanowisku znajomość i perfekcyjne stosowanie zasad autoprezentacji, protokołu i etykiety biznesowej jest koniecznością.

Sygnalizują podejście firmy do zasad, pozwalają wyróżnić się na tle innych jednostek, dają swobodę w zachowaniu oraz pozwalają na luksus bycia sobą nawet w najbardziej trudnych sytuacjach.

Adresaci:

  • Asystentki
  • Sekretarki zarządu
  • Rady nadzorczej

PROGRAM SZKOLENIA

1. Asystentka zarządu – mistrzyni drugiego planu

  • Oczekiwania zarządu / rady nadzorczej wobec jakości obsługi
  • Wartości, zasady normy w organizacji i ich postrzeganie

2. Autoprezentacja profesjonalnej asystentki zarządu

  • Zasady prezentacji swojej osoby
  • Powitania oficjalne, półoficjalne, manipulacja sympatią; osiem najgorszych uścisków dłoni
  • Mowa ciała w pracy – wybrane elementy

3. Zasady protokołu i etykiety biznesowej w pracy asystentki

  • Zasady etykiety w relacjach służbowych (powitanie przedstawianie, przechodzenie w drzwiach, tytulatura i tytułowanie, zachowania w miejscach publicznych)
  • Reguły etykiety w codziennej pracy (relacje z przełożonymi, współpracownikami, klientami)
  • Korespondencja oficjalna, nieoficjalna i prywatna – zasady pisania pism i listów

4. Przyjmujemy klientów i gości

  • Powitanie i anonsowanie wizyty osobie zarządzającej
  • Zasady obsługi gości zgodne z zasadami etykiety biznesowej
  • Zachowanie asystentki podczas wizyty gości
  • Kłopotliwe sytuacje i jak sobie z nimi poradzić

5. Aparycja i powierzchowność – jak odbieramy elementy wyglądu w komunikacji

  • Psychologia koloru – jak odbierane są elementy stroju poprzez kolor
  • Strój dobrany do okazji – dress code w pracy asystentki.
  • Detale odpowiadające za jakość wizerunku – biżuteria i dodatki

6. Podsumowanie – indywidualny plan rozwoju

 

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Badania F. Loiselle na Uniwersytecie Moncton w Kanadzie dotyczące efektywności wskazują, że grupa stosujących techniki m.in. Roberta Diltsa. wykazała trwałą poprawę w zapamiętywaniu pisowni aż o 61% większą w porównaniu z grupą kontrolną.

Szkolenie związane z:
  • Savoir vivre
  • Asystentki zarządu
  • Budowanie wizerunku
  • Dress code
  • Etykieta

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Umacnianie marki organizacji w oczach klientów
  • Kształtowanie kultury wewnątrz organizacji
  • Dbałość o wizerunek i wiarygodność jako partnera zawodowego

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Otrzymasz praktyczną wiedzę z zakresu budowania profesjonalnego wizerunku w pracy
  • Dowiesz się jak budować wizerunek poprzez stosowanie etykiety formalnej i półformalnej w sekretariacie 
  • Dowiesz się jak przyjmować gości w firmie i sprawiać by czuli się ważni
  • Dowiesz się jak poprawnie skonstruować korespondencję oficjalną oraz nieoficjalną i prywatną
  • Poznasz zasady budowania garderoby oraz zasady dress cod zgodne z protokołem biznesowym

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Budowa profesjonalnej firmy
  • Wysoka jakość pracy
Protokół i etykieta w pracy asystentki zarządu

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn

Matylda Foltyn


Specjalistka ds. szkoleń otwartych
tel.: 506 644 921
m.foltyn@projektgamma.pl
Matylda Foltyn
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - efektywność osobista

Komunikacja to kompetencja fundamentalna - leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy na trening komunikacji interpersonalnej!
2025-01-20
20 stycznia 2025 - 21 stycznia 2025
2025-01-21
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Czas jest zasobem nieodnawialnym. Zarządzanie czasem to tak naprawdę zarządzanie sobą w czasie - swoimi priorytetami, podziałem pracy, energią. Stosowanie odpowiednich taktyk i technik TM pozwala podnieść efektywność osobistą w jednostce czasu. Być może dla wielu dodatkową motywacją będzie fakt, że pracując zdalnie czas „zaoszczędzony” można przeznaczyć na znacznie szersza paletę aktywności niż w biurze :)

2025-02-17
17 lutego 2025
2025-02-17
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Pewność siebie pozwala w pełni korzystać z własnych zasobów i talentów. Szkolenie pewność siebie  pozwoli wypracować szereg technik mentalnych i przekonań zwiększających potencjał psychologiczny w tym obszarze. Zapraszamy na kurs pewności siebie!

2025-03-10
10 marca 2025
2025-03-10
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.