Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Agile i zwinność to już nie tylko metodyka zarządzania projektami, ale przede wszystkim sposób zarządzania swoją pracą, ustalanie oczekiwań przełożonych, klientów wewnętrznych oraz zestaw narzędzi, które można stosować w codziennej pracy.
Dlatego odbiorcami tego szkolenia będą przede wszystkim pracownicy i menedżerowie biurowi – nie tylko ci, którzy zarządzają projektami, ale Ci, którzy współpracują z innymi w organizacji.
Agile jest skuteczną metodyką – względem tradycyjnego podejścia do współpracy i dostarczania wyników. Badania wskazują wzrost efektywności względem klasycznej pracy od 40% nawet do 200%.
Szkolenie Agile mindset pozwala „odczarować Agile” zapoznać się z podstawowymi założeniami i koncepcjami, sposobem myślenia towarzyszącym temu podejściu (stąd nazwa agile mindset). Pozwala dotknąć i przećwiczyć agile w praktyce – narzędzia i techniki, które można zastosować w codziennej pracy zarówno w projektach , jak i przypadku zarządzania ludźmi, ale też w sytuacji, w której zależy nam na podniesieniu efektywności naszych działań w pracy.
Istotną częścią jest warsztat – symulacja pracy, która pozwala „dotknąć i poczuć” Agile w praktyce. Efektem szkolenia będzie wypracowanie agile mindset, czyli „osobistego przybornika narzędzi i technik Agile”.
1. Działania, procesy, projekty klasyczne i Agile – wprowadzenie
2. Podejścia Agile w „pigułce”:
3. Zwinne zespoły
4. Narzędzia i techniki Agile w codziennej praktyce
5. Narzędzia i techniki Agile w pracy zespołowej, wsparciu kreatywności, rozwiązywanie problemów, doskonalenie i budowanie synergii
6. Zoo game – symulacja pracy w podejściu zwinnym
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Badania F. Loiselle na Uniwersytecie Moncton w Kanadzie dotyczące efektywności wskazują, że grupa stosujących techniki m.in. Roberta Diltsa. wykazała trwałą poprawę w zapamiętywaniu pisowni aż o 61% większą w porównaniu z grupą kontrolną.
Zdobyła doświadczenie, menedżerskie i projektowe w polskich i międzynarodowych organizacjach, pracując i zarządzając strukturami rozproszonymi. Konsultant, kierownik projektu i trener, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, podyplomowego Zarządzania Projektami na poznańskiej Akademii Ekonomicznej oraz Socjoterapii Krakowskiego Centrum Psychodynamicznego. Posiada certyfikat Extended Disc. W ciągu 14 lat działalności szkoleniowej spędziła blisko 10 tysięcy godzin na salach szkoleniowych, przekazując wiedzę i ćwicząc umiejętności uczestników dotyczące zarządzania, realizacji projektów, komunikacji oraz współpracy w zespole. Jej obszarem specjalizacji są autorskie szkolenia z zarządzania projektami, gdzie wykorzystuje najlepsze praktyki realizacji projektów iteracyjnych (agile) i tradycyjnych oraz narzędzia user-centered design, design thinking i business model canvas, ponieważ podejście projektowe pozwala realizować przedsięwzięcia szybciej, efektywniej i z większym zadowoleniem ostatecznego użytkownika.
W swojej trenerskiej karierze przeprowadziła ponad 570 dni szkoleniowych. Prowadzi szkolenia dotyczące obszarów HR (zarządzanie kompetencjami, systemy ocen oraz rozmowy oceniające, rekrutacja i selekcja personelu), szkolenia podnoszące umiejętności kierownicze (efektywne przywództwo, budowanie zespołów, motywowanie do pracy) jak i umiejętności osobiste (autoprezentacji, asertywności, radzenia sobie ze stresem i emocjami, zarządzanie sobą w czasie, techniki twórczego myślenia, komunikacji interpersonalnej, inteligencji emocjonalnej). Konsultant HR – wspiera menadżerów średniego i wysokiego szczebla w podejmowaniu decyzji i szukaniu rozwiązań w obszarach związanych z zarządzaniem personelem. Jest współtwórcą kompetencyjnego systemu ocen pracowniczych w jednej z największych polskich instytucji finansowych. Wdrożyła projekt „Kultura udzielania feedbacku” w firmie z branży IT. Realizowała wielokrotnie projekty związanie z wdrożeniem Zarządzania Kompetencjami, prowadziła badania satysfakcji pracowników.
Trener i praktyk z ponad 20 letnim doświadczeniem we współpracy z klientami, partnerami w wielu branżach w Polsce i poza granicami (rejon EMEA i Rosja). Realizuje projekty w podejściach klasycznych i zwinnych od 1999 roku. W swojej pracy łączy doświadczenie związane z strategicznym podejściem do organizacji, projektowaniem i wdrażaniem systemów zarządzania i optymalizacją procesów biznesowych oraz zarządzaniem ofertami produktowo usługowymi. Doświadczenie trenerskie i konsultingowe to ponad 20 000 godzin. Podejścia Agile w zarządzaniu procesami i projektami, Lean, Agile Project Management, Scrum, wykorzystuje od początku swojej praktyki zawodowej. Współpracuje również z organizacjami jako Agile Coach. Posiada certyfikacje w zakresie: Agile PM, Scrum, ITIL, Lean, Lean IT oraz uprawnienia Professional Scrum Master I Agile Project Management Approved Trainer APMG International. Pełniła funkcję Eksperta Polskiej Nagrody Jakości. Jeden z wielu ulubionych cytatów to cytat – Nie zawsze mamy wpływ na to co nam się przydarza, ale zawsze mamy wybór co z tym zrobimy.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Czas jest zasobem nieodnawialnym. Zarządzanie czasem to tak naprawdę zarządzanie sobą w czasie - swoimi priorytetami, podziałem pracy, energią. Stosowanie odpowiednich taktyk i technik TM pozwala podnieść efektywność osobistą w jednostce czasu. Być może dla wielu dodatkową motywacją będzie fakt, że pracując zdalnie czas „zaoszczędzony” można przeznaczyć na znacznie szersza paletę aktywności niż w biurze :)
Pewność siebie pozwala w pełni korzystać z własnych zasobów i talentów. Szkolenie pewność siebie pozwoli wypracować szereg technik mentalnych i przekonań zwiększających potencjał psychologiczny w tym obszarze. Zapraszamy na kurs pewności siebie!
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.