Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Agile i zwinność to już nie tylko metodyka zarządzania projektami, ale przede wszystkim sposób zarządzania swoją pracą, ustalanie oczekiwań przełożonych, klientów wewnętrznych oraz zestaw narzędzi, które można stosować w codziennej pracy.
Dlatego odbiorcami tego szkolenia będą przede wszystkim pracownicy i menedżerowie biurowi – nie tylko ci, którzy zarządzają projektami, ale Ci, którzy współpracują z innymi w organizacji.
Agile jest skuteczną metodyką – względem tradycyjnego podejścia do współpracy i dostarczania wyników. Badania wskazują wzrost efektywności względem klasycznej pracy od 40% nawet do 200%.
Szkolenie Agile mindset pozwala „odczarować Agile” zapoznać się z podstawowymi założeniami i koncepcjami, sposobem myślenia towarzyszącym temu podejściu (stąd nazwa agile mindset). Pozwala dotknąć i przećwiczyć agile w praktyce – narzędzia i techniki, które można zastosować w codziennej pracy zarówno w projektach , jak i przypadku zarządzania ludźmi, ale też w sytuacji, w której zależy nam na podniesieniu efektywności naszych działań w pracy.
Istotną częścią jest warsztat – symulacja pracy, która pozwala „dotknąć i poczuć” Agile w praktyce. Efektem szkolenia będzie wypracowanie agile mindset, czyli „osobistego przybornika narzędzi i technik Agile”.
1. Działania, procesy, projekty klasyczne i Agile – wprowadzenie
2. Podejścia Agile w „pigułce”:
3. Zwinne zespoły
4. Narzędzia i techniki Agile w codziennej praktyce
5. Narzędzia i techniki Agile w pracy zespołowej, wsparciu kreatywności, rozwiązywanie problemów, doskonalenie i budowanie synergii
6. Zoo game – symulacja pracy w podejściu zwinnym
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Badania F. Loiselle na Uniwersytecie Moncton w Kanadzie dotyczące efektywności wskazują, że grupa stosujących techniki m.in. Roberta Diltsa. wykazała trwałą poprawę w zapamiętywaniu pisowni aż o 61% większą w porównaniu z grupą kontrolną.
Zdobyła doświadczenie, menedżerskie i projektowe w polskich i międzynarodowych organizacjach, pracując i zarządzając strukturami rozproszonymi. Konsultant, kierownik projektu i trener, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, podyplomowego Zarządzania Projektami na poznańskiej Akademii Ekonomicznej oraz Socjoterapii Krakowskiego Centrum Psychodynamicznego. Posiada certyfikat Extended Disc. W ciągu 14 lat działalności szkoleniowej spędziła blisko 10 tysięcy godzin na salach szkoleniowych, przekazując wiedzę i ćwicząc umiejętności uczestników dotyczące zarządzania, realizacji projektów, komunikacji oraz współpracy w zespole. Jej obszarem specjalizacji są autorskie szkolenia z zarządzania projektami, gdzie wykorzystuje najlepsze praktyki realizacji projektów iteracyjnych (agile) i tradycyjnych oraz narzędzia user-centered design, design thinking i business model canvas, ponieważ podejście projektowe pozwala realizować przedsięwzięcia szybciej, efektywniej i z większym zadowoleniem ostatecznego użytkownika.
W swojej trenerskiej karierze przeprowadziła ponad 570 dni szkoleniowych. Prowadzi szkolenia dotyczące obszarów HR (zarządzanie kompetencjami, systemy ocen oraz rozmowy oceniające, rekrutacja i selekcja personelu), szkolenia podnoszące umiejętności kierownicze (efektywne przywództwo, budowanie zespołów, motywowanie do pracy) jak i umiejętności osobiste (autoprezentacji, asertywności, radzenia sobie ze stresem i emocjami, zarządzanie sobą w czasie, techniki twórczego myślenia, komunikacji interpersonalnej, inteligencji emocjonalnej). Konsultant HR – wspiera menadżerów średniego i wysokiego szczebla w podejmowaniu decyzji i szukaniu rozwiązań w obszarach związanych z zarządzaniem personelem. Jest współtwórcą kompetencyjnego systemu ocen pracowniczych w jednej z największych polskich instytucji finansowych. Wdrożyła projekt „Kultura udzielania feedbacku” w firmie z branży IT. Realizowała wielokrotnie projekty związanie z wdrożeniem Zarządzania Kompetencjami, prowadziła badania satysfakcji pracowników.
Trener i praktyk z ponad 20 letnim doświadczeniem we współpracy z klientami, partnerami w wielu branżach w Polsce i poza granicami (rejon EMEA i Rosja). Realizuje projekty w podejściach klasycznych i zwinnych od 1999 roku. W swojej pracy łączy doświadczenie związane z strategicznym podejściem do organizacji, projektowaniem i wdrażaniem systemów zarządzania i optymalizacją procesów biznesowych oraz zarządzaniem ofertami produktowo usługowymi. Doświadczenie trenerskie i konsultingowe to ponad 20 000 godzin. Podejścia Agile w zarządzaniu procesami i projektami, Lean, Agile Project Management, Scrum, wykorzystuje od początku swojej praktyki zawodowej. Współpracuje również z organizacjami jako Agile Coach. Posiada certyfikacje w zakresie: Agile PM, Scrum, ITIL, Lean, Lean IT oraz uprawnienia Professional Scrum Master I Agile Project Management Approved Trainer APMG International. Pełniła funkcję Eksperta Polskiej Nagrody Jakości. Jeden z wielu ulubionych cytatów to cytat – Nie zawsze mamy wpływ na to co nam się przydarza, ale zawsze mamy wybór co z tym zrobimy.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Agile jest skuteczną metodyką – względem tradycyjnego podejścia do współpracy i dostarczania wyników. Badania wskazują wzrost efektywności względem klasycznej pracy od 40% nawet do 200%.
Team building online to wymagający format. Spełnia swoją funkcje jedynie wtedy, gdy przez cały czas trwania jest odpowiedni „flow”, wysoki poziom energii, zaangażowania, a wszyscy czują, że uczestniczą w wydarzeniu wspólnie, że dzielą emocje, że są w nim razem, że tworzą coś wspólnie, coś swojego.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.