Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Czy idealny model HR Business Partnera istnieje? O znaczeniu, roli i wyzwaniach w rozwoju HR Business Partneringu
Transformacja, reorganizacja i automatyzacja procesów – to ostatnimi czasy najczęściej spotykane sformułowania pojawiające się w organizacjach. Nieprzewidywalność i złożoność dzisiejszego świata i z wiązane z nimi wyzwania – wiążą się z wieloma aktualizacjami procesów i sposobu funkcjonowania wielu przedsiębiorstw. Zainicjowane zmiany mają również ogromny wpływ na warunki rozwoju roli HR BPartneringu.
Jaki wobec tego powinien być HR Business Partner na miarę dzisiejszych i przyszłych wyzwań? Czy idealny model istnieje?
Wraz ze stale rosnącym tempem zmian, zmianie również ulega model HRBPartneringu. Pojawia się szereg pytań o umiejscowienie HR BPartnerów w strukturach organizacyjnych, o strategiczny aspekt ich funkcji, o ich rolę i zadania, a także o optymalny podział zadań ze specjalistami HR. Na te pytania, jak i wiele innych – wspólnie poszukamy odpowiedzi podczas 6 godzinnego szkolenia.
Podczas szkolenia:
Wyzwania organizacji a warunki rozwoju HR Business Partnerów – co ma wpływ na wybór modelu, roli i zakresu odpowiedzialności HR BP?
Podczas tego modułu skoncentrujemy się na 3 kluczowych czynnikach organizacyjnych: strategii biznesowej, fazach rozwoju firmy oraz kulturze organizacyjnej, bowiem to one mają istotny wpływ na wybór modelu i określenie roli HR BPartnera w organizacji.
Na kanwie matrycy organizacji – zidentyfikujemy, jaki model HRBParteringu byłby najbardziej odpowiedni dla naszej organizacji i czy jest on spójny z rolą jaką pełnimy obecnie. Porozmawiamy również o wyzwaniach związanych ze specyfiką poszczególnych modeli: rzecznika, administracyjnego, agenta zmian czy strategicznego.
1. Cykl życia organizacji według L. Greinera
2. Cztery kluczowe rodzaje kultury organizacyjnej wg K. Camerona i R. Quinna
3. Matryca ról HR Business Partnera
4. Dobre praktyki – modele HR BP na przykładzie firm na polskim rynku:
Profil kompetencyjny HR Business Partnera – czego potrzebuję, aby stać się równoprawnym partnerem biznesowym?
Na kanwie profilu kompetencyjnego HRBPartnera – zidentyfikujemy mocne strony, a także obszary do rozwoju, dzięki którym będziemy mogli wzmacniać rolę HRBPartnera w organizacji. Opracujemy canvę HRBPartnera, która pozwoli popatrzeć na rolę HRBpartnera z wielu różnych perspektyw (marki własnej, kompetencji, zadań, wartości, wyzwań i celów).
Ta część szkolenia ma charakter warsztatowy, z jednej strony diagnozujący potrzeby i wyzwania w danej roli, z drugiej definiujący plany i cele rozwojowe, jakie warto zrealizować, aby stać się HRBPartnerem, jakiego potrzebuje biznes.
1. Mapa organizacji:
2. Profil kompetencyjny HR BPartnera
3. Marka własna HR Business Partnera
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Badania BLR® wskazują, że HR jest postrzegany jako partner strategiczny przez zespoły zarządzające dla 33,3% badanych uczestników Nadal przez 35,9% postrzegany jest jako dostawca funkcji administracyjnych.
Doświadczony HR Manager, MBA, TOP HR Manager in Action 2018, coach ICC i AN-C Leadership, teamcoach, mentor w programie Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami, trener. Głęboko wierzę w organizacje oparte na zaufaniu i odważnym, angażującym przywództwie. Przez ponad 15 lat pracowałam z organizacjami o różnorodnej specyfice jako trener wewnętrzny i zewnętrzny, Konsultant Zarządzający, HR Manager i wreszcie Change Manager. Zdobyte doświadczenie, myślenie strategiczne i systemowe pozwala mi projektować nierzadko nieszablonowe i innowacyjne rozwiązania dla organizacji.
Stale się rozwijam, a szczególnie interesują mnie różnorodne modele i podejścia do rozwoju leadershipu oraz budowania spójnej i autentycznej kultury organizacyjnej. Wyznaje zasadę „bierzemy odpowiedzialność nie tylko za to, co zrobiliśmy, ale również za to, czego nie zrobiliśmy”.
Ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Trener oraz menedżer projektów szkoleniowo – wdrożeniowych. Wykładowca kilku uczelni (w tym: Wyższa Szkoła Bankowa, SGH) oraz współorganizator studiów podyplomowych: Zarządzanie Kompetencjami oraz HR Business Partner. Prezes Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partner. Członek HCI (Human Capital Institute) oraz ATD (Association for Talent Development). Współzałożyciel Human Resources Development Cluster. Certyfikowany konsultant HPI (Human Performance Iimprovement). Ponad 25 lat doświadczenia w branży szkoleniowo- konsultingowej. Twórca autorskiego Modelu Kompetencji Zawodowych, Modelu Talentów Zawodowych (Talent Profiler) oraz narzędzi Zarządzania Kapitałem Ludzkim.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Koszty pozafinansowe w postaci obniżenia motywacji i zaangażowania są trudne do oszacowania, choć odczuwane. Szkolenie z zarzadzania retencją uczy nas - wykorzystując do tego współczesne narzędzia menedżerskie - m.in. jak zatrzymać pracownika i jak odejście kluczowego pracownika wpływa na funkcjonowanie zespołu.
Po raz pierwszy znaleźliśmy się w sytuacji równowagi sił pomiędzy rekruterem a kandydatem. Dotyczy to zarówno stanowisk wymagających specjalistycznej wiedzy, kompetencji jak i tych, na które doświadczenie nie jest wymagane.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.