Zasady reprezentacji podmiotów w obrocie prawnym

Szkolenia - nieruchomości, budownictwo onlineotwartezamkniete

Celem szkolenia jest wyrobienie w pracownikach umiejętności weryfikowania kontrahentów, z którymi zawierane są umowy, umiejętności potwierdzania ich tożsamości i przestrzegania zasad reprezentacji tak, aby zawierane umowy w przyszłości nie okazywały się nieważne. Szkolenie zawiera w sobie elementy pracy z dokumentem, tj. analizy pełnomocnictw, czytania odpisów z KRS.

INFORMACJE O SZKOLENIU

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:

  • przestrzegać zasad reprezentacji przy zawieraniu umów ze wspólnotami, współwłaścicielami, spółkami prawa handlowego…, tak aby nie okazały się one nieważne,
  • oceniać treść pełnomocnictwa (praca z dokumentem),
  • zawierać umowy z prokurentami i oceniać rodzaje prokury,
  • analizować odpis z KRS w kontekście zasad reprezentacji,
  • tworzyć procedury zmierzające do zapewnienia standardów obsługi klientów.

Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie online.

Podczas szkolenia omówimy:

  • czytanie odpisów z KRS,
  • pełnomocnictwo, prokura,
  • działanie przez członków zarządu,
  • aneksy

Szkolenie online odbywa się poprzez platformę ClickMeeting
Dla optymalnej pracy na platformie najlepiej korzystać z aktualnej przeglądarki Chrome.

PROGRAM SZKOLENIA AKTUALIZOWANY SYSTEMATYCZNIE I PROWADZONY ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM STANEM PRAWNYM

  • Uprawnienia umowne a uprawnienia kodeksowe
  • Zabezpieczenie roszczeń
  • Kary umowne
  • Odstąpienie, Wypowiedzenie, Rozwiązanie
  • Wykonawstwo zastępcze
  • Rękojmia a Gwarancja a Odpowiedzialność na zasadach ogólnych
  • Dochodzenie uprawnień z rękojmi
  • Gwarancja i Odpowiedzialność na zasadach ogólnych – kluczowe ramy prawne

Do udziału w warsztatach zapraszamy pracowników firm występujących w procesie budowlanym zarówno po stronie wykonawcy, podwykonawcy jak i inwestora, firm deweloperskich, budowlanych i projektowych, pracowników organów administracji architektoniczno- budowlanej, powiatowego i wojewódzki

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

  1. Zasady zawierania umów z przedsiębiorcami. Formy prowadzenia działalności gospodarczej w naszym kraju. Rodzaje przedsiębiorców i miejsce ich rejestracji. Osoby uprawnione do reprezentacji w/w w kontekście poszczególnego rodzaju spółek – prawo do podpisywania umów przez: prezesów, wiceprezesów, prokurentów, wspólników…
  2. Analiza odpisów z KRS w kontekście zasad reprezentacji (praca z dokumentem).
  3. Badanie wiarygodności klienta (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej).
  4. Odpis z KRS jako „dowód osobisty” przedsiębiorcy.
  5. Pozostałe podmioty wpisywane do KRS poza przedsiębiorcami.
  6. Jak długo aktualny jest odpis z KRS?
  7. Kiedy wpis do KRS jest dokonany?
  8. Czy można zezwolić na podpisanie umowy osobie, która jeszcze nie została wpisana do KRS, ale ma uchwałę o jej powołaniu?
  9. Zasady zawierania umów ze wspólnikami spółki cywilnej. Dlaczego spółka cywilna nie ma osobowości prawnej i statusu przedsiębiorcy? Zasady weryfikacji spółki cywilnej i odbieranych od niej dokumentów przy zawieraniu umów.
  10. Zasady podpisywania umów przez pełnomocników. Rodzaje pełnomocnictw oraz analiza ich treści (praca z dokumentem). Szczegółowa analiza dokumentu pełnomocnictwa. Kiedy pełnomocnictwo powinno być udzielone w formie aktu notarialnego? Kiedy pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej? Błędy popełniane przy wystawianiu pełnomocnictw. Czym różni się pełnomocnictwo od prokury?
  11. Zasady podpisywania umów przez prokurentów. Co to jest prokura, rodzaje prokury. Czy prokurent odpowiada za długi, wynikające z umów, które zawiera. Analiza odpisu z KRS w kontekście prokury i jej rodzajów.
  12. Zasady zawierania umów ze wspólnotami mieszkaniowymi. Zarząd a zarządca. Co to jest mała i duża wspólnota mieszkaniowa. Kiedy powstaje wspólnota mieszkaniowa. Kiedy wspólnotę mieszkaniową reprezentują bezpośrednio współwłaściciele. Pojęcie lokalu.
  13. Zasady zawierania umów z właścicielami i współwłaścicielami. Jak weryfikować prawo własności na podstawie odpisu z księgi wieczystej. Analiza odpisów z ksiąg wieczystych – praca z dokumentem.
  14. Zasady zawierania umów z osobami fizycznymi zakres danych, które należy odebrać i zweryfikować. Czy można kserować dowody osobiste? Problematyka odbierania numeru pesel i NIP.
  15. Czy umowę należy zawierać z jednym z małżonków, czy z obojgiem w przypadku umów o dostawę mediów?
  16. Zasady zawierania umów i reprezentacji innych podmiotów typu: parafie, publiczne szkoły wyższe. Problematyka osobowości prawnej kontrahenta, tzw. ułomne osoby prawne.
  17. Co powinien zawierać wewnętrzny regulamin dot. obsługi klienta. Rodzaje regulaminów w firmach.
  18. Czy podpisy na dokumentach powinny być czytelne?
  19. Zasady aneksowania umów.
  20. Podstawowe błędy pojawiające się przy sporządzaniu umów.
  21. Problematyka kar umownych (niedoszacowania i przeszacowania kary umownej).
  22. Formy czynności prawnych. Czy można drogą e-mailową wypowiedzieć umowę zawartą na piśmie? Co to jest forma dokumentowa.
  23. Opóźnienie i zwłoka w spełnieniu świadczenia pieniężnego. Czy się od siebie różnią? Uprawnienia w razie w/w.
  24. Umowa jako element wizerunku firmy
  1. Zasady zawierania umów z przedsiębiorcami. Formy prowadzenia działalności gospodarczej w naszym kraju. Rodzaje przedsiębiorców i miejsce ich rejestracji. Osoby uprawnione do reprezentacji w/w w kontekście poszczególnego rodzaju spółek – prawo do podpisywania umów przez: prezesów, wiceprezesów, prokurentów, wspólników…
  2. Analiza odpisów z KRS w kontekście zasad reprezentacji (praca z dokumentem).
  3. Badanie wiarygodności klienta (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej).
  4. Odpis z KRS jako „dowód osobisty” przedsiębiorcy.
  5. Pozostałe podmioty wpisywane do KRS poza przedsiębiorcami.
  6. Jak długo aktualny jest odpis z KRS?
  7. Kiedy wpis do KRS jest dokonany?
  8. Czy można zezwolić na podpisanie umowy osobie, która jeszcze nie została wpisana do KRS, ale ma uchwałę o jej powołaniu?
  9. Zasady zawierania umów ze wspólnikami spółki cywilnej. Dlaczego spółka cywilna nie ma osobowości prawnej i statusu przedsiębiorcy? Zasady weryfikacji spółki cywilnej i odbieranych od niej dokumentów przy zawieraniu umów.
  10. Zasady podpisywania umów przez pełnomocników. Rodzaje pełnomocnictw oraz analiza ich treści (praca z dokumentem). Szczegółowa analiza dokumentu pełnomocnictwa. Kiedy pełnomocnictwo powinno być udzielone w formie aktu notarialnego? Kiedy pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej? Błędy popełniane przy wystawianiu pełnomocnictw. Czym różni się pełnomocnictwo od prokury?
  11. Zasady podpisywania umów przez prokurentów. Co to jest prokura, rodzaje prokury. Czy prokurent odpowiada za długi, wynikające z umów, które zawiera. Analiza odpisu z KRS w kontekście prokury i jej rodzajów.
  12. Zasady zawierania umów ze wspólnotami mieszkaniowymi. Zarząd a zarządca. Co to jest mała i duża wspólnota mieszkaniowa. Kiedy powstaje wspólnota mieszkaniowa. Kiedy wspólnotę mieszkaniową reprezentują bezpośrednio współwłaściciele. Pojęcie lokalu.
  13. Zasady zawierania umów z właścicielami i współwłaścicielami. Jak weryfikować prawo własności na podstawie odpisu z księgi wieczystej. Analiza odpisów z ksiąg wieczystych – praca z dokumentem.
  14. Zasady zawierania umów z osobami fizycznymi zakres danych, które należy odebrać i zweryfikować. Czy można kserować dowody osobiste? Problematyka odbierania numeru pesel i NIP.
  15. Czy umowę należy zawierać z jednym z małżonków, czy z obojgiem w przypadku umów o dostawę mediów?
  16. Zasady zawierania umów i reprezentacji innych podmiotów typu: parafie, publiczne szkoły wyższe. Problematyka osobowości prawnej kontrahenta, tzw. ułomne osoby prawne.
  17. Co powinien zawierać wewnętrzny regulamin dot. obsługi klienta. Rodzaje regulaminów w firmach.
  18. Czy podpisy na dokumentach powinny być czytelne?
  19. Zasady aneksowania umów.
  20. Podstawowe błędy pojawiające się przy sporządzaniu umów.
  21. Problematyka kar umownych (niedoszacowania i przeszacowania kary umownej).
  22. Formy czynności prawnych. Czy można drogą e-mailową wypowiedzieć umowę zawartą na piśmie? Co to jest forma dokumentowa.
  23. Opóźnienie i zwłoka w spełnieniu świadczenia pieniężnego. Czy się od siebie różnią? Uprawnienia w razie w/w.
  24. Umowa jako element wizerunku firmy

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:

OPINIE O SZKOLENIACH

Monika Tarczyńska-Nowak


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 500
fax: 22 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak

Monika Tarczyńska-Nowak


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 500
fax: 22 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak

Monika Tarczyńska-Nowak


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 500
fax: 22 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - nieruchomości, budownictwo

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy dotyczącej rynku nieruchomości komercyjnych, wskazanie roli i odpowiedzialności zarządcy nieruchomości, jego istotnych aspektów pracy, rozwiązań, narzędzi i trendów w zarządzaniu nieruchomościami komercyjnymi.
2024-11-21
21 listopada 2024
2024-11-21
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Celem szkolenia jest zaznajomienie różnych grup zawodowych z mapami jako dokumentami wykorzystywanymi w wielu procesach inwestycyjnych, administracyjnych, cywilnych. O mapie jako przedstawieniu w sposób subiektywny obrazu rzeczywistości i jego dokumentowaniu.

2024-11-25
25 listopada 2024
2024-11-25
Szkolenie online Szkolenie online
2025-01-31
31 stycznia 2025
2025-01-31
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Zapraszamy Państwa na szkolenie, podczas którego ugruntują oraz poszerzą Państwo swoją wiedzę w zakresie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. Nasz ekspert przedstawi kompleksowo ich ujęcie w księgach rachunkowych oraz wskaże możliwe rozwiązania problemów z tym związanych na podstawie case studys oraz zadań.

2024-12-05
05 grudnia 2024
2024-12-05
Warszawa Warszawa
Dostępne jest szkolenie zamknięte.