Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Szkolenie Zarządzanie Łańcuchem Dostaw pozwoli uczestnikom poznać następujące aspekty funkcjonowania łańcuchów dostaw:
Szkolenie gospodarka magazynowa uzupełniane jest zadaniami i studiami przypadków do rozwiązania przez uczestników szkolenia, przykładami z praktyki gospodarczej oraz wymianą doświadczeń pomiędzy uczestnikami szkolenia.
Na warsztaty zapraszamy:
Wszystkich menedżerów i specjalistów związanych z zarządzaniem logistyką, planowaniem produkcji, organizacją przepływu materiałów, zaopatrzeniem i logistyką magazynową.
Szkolenie Zarządzanie Łańcuchem Dostaw pozwoli uczestnikom poznać następujące aspekty funkcjonowania łańcuchów dostaw:
Szkolenie gospodarka magazynowa uzupełniane jest zadaniami i studiami przypadków do rozwiązania przez uczestników szkolenia, przykładami z praktyki gospodarczej oraz wymianą doświadczeń pomiędzy uczestnikami szkolenia.
Na warsztaty zapraszamy:
Wszystkich menedżerów i specjalistów związanych z zarządzaniem logistyką, planowaniem produkcji, organizacją przepływu materiałów, zaopatrzeniem i logistyką magazynową.
Szkolenie Zarządzanie Łańcuchem Dostaw pozwoli uczestnikom poznać następujące aspekty funkcjonowania łańcuchów dostaw:
Szkolenie gospodarka magazynowa uzupełniane jest zadaniami i studiami przypadków do rozwiązania przez uczestników szkolenia, przykładami z praktyki gospodarczej oraz wymianą doświadczeń pomiędzy uczestnikami szkolenia.
Na warsztaty zapraszamy:
Wszystkich menedżerów i specjalistów związanych z zarządzaniem logistyką, planowaniem produkcji, organizacją przepływu materiałów, zaopatrzeniem i logistyką magazynową.
1. W jakim celu firmy tworzą łańcuchy dostaw
a. siły działające na współczesnych rynkach i ich wpływ na działalność organizacji biznesowych
b. podejście procesowe czy funkcjonalne do wyzwań rynkowych stojących przed biznesem
c. łańcuch dostaw, łańcuch podaży, łańcuch logistyczny, łańcuch transportowo – magazynowy – trudności ze sprecyzowaniem pojęcia i zakresu działania na rynku
d. co jest ważniejsze dla biznesu – poziom obsługi klienta czy redukcja kosztów?
e. zadania, miejsce i cele logistyki w łańcuchach dostaw
2. Podstawowe zasady tworzenia łańcuchów dostaw
a. uczestnictwo w łańcuchu dostaw jednym z aktywów firm na konkurencyjnym rynku
b. konstrukcja (architektura) łańcucha dostaw musi sprzyjać realizacji procesów w całym łańcuchu od źródeł surowców do klienta końcowego
c. projekt łańcucha dostaw musi opierać się na realizacji procesów w sposób efektywny, sprawny i skuteczny
d. nie ma idealnych łańcuchów dostaw – ciągłe doskonalenie struktur, procesów i relacji jest wyzwaniem stojącym przed każdą organizacją
e. nie można zarządzać procesami biznesowymi bez ich zmierzenia – system mierników jako narzędzie ciągłej oceny łańcuchów dostaw
3. Modele łańcuchów dostaw opracowane przez praktyków biznesu
a. czym jest model w ekonomii – wady, zalety, ograniczenia i możliwości przeniesienia wniosków do praktyki biznesowej
b. łańcuch dostaw firm czy łańcuch dostaw produktu i informacji – jeden czy wiele łańcuchów dostaw w organizacji
c. lider łańcucha dostaw – kryteria przywództwa w łańcuchu
d. SCOR – Supply Chain Operations Reference model – najpopularniejszy model łańcucha dostaw
e. model łańcucha GSCF – Global Supply Chain Forum
4. Zarządzanie łańcuchem dostaw
a. dojrzałość łańcuchów dostaw – zaufanie, wspólnota celów i wymiana informacji pomiędzy partnerami biznesowymi
b. integracja procesów w łańcuchach dostaw – od pojedynczej transakcji do aliansu strategicznego
c. tworzenie wartości dla klienta w łańcuchu dostaw, czyli za co klient jest gotów zapłacić
d. czas, jakość, koszty – podstawowe kryteria oceny konkurencyjności firm i łańcuchów dostaw
e. usługodawcy zewnętrzni w łańcuchach dostaw – outsourcing, insourcing i multisourcing
5. Podstawowe cechy łańcuchów dostaw
a. funkcjonalne vs. innowacyjne łańcuchy dostaw
b. elastyczność, zdolność do adaptacji do zmiennych potrzeb, uwzględnienie potrzeb partnerów w łańcuchach dostaw – cechy niezbędne każdemu łańcuchowi
c. partnerstwo, ryzyko, zyski i wspólnota interesów partnerów w łańcuchach dostaw
d. przepływ informacji w łańcuchach dostaw – kody kreskowe, kod QR i RFID, narzędzia automatycznej identyfikacji produktów i aktywów w łańcuchach
e.cel, zadania i podstawowe metody prognozowania popytu / sprzedaży w łańcuchach dostaw
6. Przepływ produktów przez łańcuchy dostaw
a. cel podziału produktów dla efektywniejszego zarządzania ich zakupami i przepływami w łańcuchach dostaw
b. wybrane kryteria podziału produktów na potrzeby łańcuchów dostaw
c. macierz P. Kraljica – od wąskich gardeł do produktów strategicznych dla biznesu
d. macierz Boston Consulting Group – od dojnych krów do gwiazd biznesu
e. analiza ABC (80/20 lub Pareto)
7. Strategie rynkowe łańcuchów dostaw
a. strategia kompresji czasu – skracania czasu cykli przepływów fizycznych i informacji w łańcuchach dostaw źródłem przewagi konkurencyjnej
b. strategia maksymalnego wykorzystania posiadanych aktywów – maszyn, urządzeń, obiektów, środków transportu oraz wiedzy i umiejętności pracowników dla uzyskania przewagi nad konkurencją
c. strategia korzystania z usługodawców i wykonawców zewnętrznych – 3PL, outsourcing
d. Lean Management – strategia i zasady tworzenia wartości dla klienta vs. eliminacja strat i marnotrawstwa z procesów zarządczych, wykonawczych i wspierających w łańcuchach dostaw
e. QR – Quick Response, ECR – Efficient Consumer Response i inne branżowe strategie łańcuchów dostaw
8. Mierniki efektywności łańcuchów dostaw
a. cel mierzenia efektywności funkcjonowania łańcuchów dostaw
b. mierniki skierowane na poziom obsługi klienta oraz na funkcjonowanie organizacji biznesowej
c. trzy poziomy pomiaru organizacji biznesowej – mierniki na poziomie operacyjnym, taktycznym i strategicznym w łańcuchach dostaw
d. system gromadzenia danych i informacji na potrzeby efektywnego funkcjonowania firm i łańcuchów dostaw
e. podsumowanie rozważań o łańcuchach dostaw – 10 przykazań dla managerów i uczestników łańcuchów dostaw
1. W jakim celu firmy tworzą łańcuchy dostaw
a. siły działające na współczesnych rynkach i ich wpływ na działalność organizacji biznesowych
b. podejście procesowe czy funkcjonalne do wyzwań rynkowych stojących przed biznesem
c. łańcuch dostaw, łańcuch podaży, łańcuch logistyczny, łańcuch transportowo – magazynowy – trudności ze sprecyzowaniem pojęcia i zakresu działania na rynku
d. co jest ważniejsze dla biznesu – poziom obsługi klienta czy redukcja kosztów?
e. zadania, miejsce i cele logistyki w łańcuchach dostaw
2. Podstawowe zasady tworzenia łańcuchów dostaw
a. uczestnictwo w łańcuchu dostaw jednym z aktywów firm na konkurencyjnym rynku
b. konstrukcja (architektura) łańcucha dostaw musi sprzyjać realizacji procesów w całym łańcuchu od źródeł surowców do klienta końcowego
c. projekt łańcucha dostaw musi opierać się na realizacji procesów w sposób efektywny, sprawny i skuteczny
d. nie ma idealnych łańcuchów dostaw – ciągłe doskonalenie struktur, procesów i relacji jest wyzwaniem stojącym przed każdą organizacją
e. nie można zarządzać procesami biznesowymi bez ich zmierzenia – system mierników jako narzędzie ciągłej oceny łańcuchów dostaw
3. Modele łańcuchów dostaw opracowane przez praktyków biznesu
a. czym jest model w ekonomii – wady, zalety, ograniczenia i możliwości przeniesienia wniosków do praktyki biznesowej
b. łańcuch dostaw firm czy łańcuch dostaw produktu i informacji – jeden czy wiele łańcuchów dostaw w organizacji
c. lider łańcucha dostaw – kryteria przywództwa w łańcuchu
d. SCOR – Supply Chain Operations Reference model – najpopularniejszy model łańcucha dostaw
e. model łańcucha GSCF – Global Supply Chain Forum
4. Zarządzanie łańcuchem dostaw
a. dojrzałość łańcuchów dostaw – zaufanie, wspólnota celów i wymiana informacji pomiędzy partnerami biznesowymi
b. integracja procesów w łańcuchach dostaw – od pojedynczej transakcji do aliansu strategicznego
c. tworzenie wartości dla klienta w łańcuchu dostaw, czyli za co klient jest gotów zapłacić
d. czas, jakość, koszty – podstawowe kryteria oceny konkurencyjności firm i łańcuchów dostaw
e. usługodawcy zewnętrzni w łańcuchach dostaw – outsourcing, insourcing i multisourcing
5. Podstawowe cechy łańcuchów dostaw
a. funkcjonalne vs. innowacyjne łańcuchy dostaw
b. elastyczność, zdolność do adaptacji do zmiennych potrzeb, uwzględnienie potrzeb partnerów w łańcuchach dostaw – cechy niezbędne każdemu łańcuchowi
c. partnerstwo, ryzyko, zyski i wspólnota interesów partnerów w łańcuchach dostaw
d. przepływ informacji w łańcuchach dostaw – kody kreskowe, kod QR i RFID, narzędzia automatycznej identyfikacji produktów i aktywów w łańcuchach
e.cel, zadania i podstawowe metody prognozowania popytu / sprzedaży w łańcuchach dostaw
6. Przepływ produktów przez łańcuchy dostaw
a. cel podziału produktów dla efektywniejszego zarządzania ich zakupami i przepływami w łańcuchach dostaw
b. wybrane kryteria podziału produktów na potrzeby łańcuchów dostaw
c. macierz P. Kraljica – od wąskich gardeł do produktów strategicznych dla biznesu
d. macierz Boston Consulting Group – od dojnych krów do gwiazd biznesu
e. analiza ABC (80/20 lub Pareto)
7. Strategie rynkowe łańcuchów dostaw
a. strategia kompresji czasu – skracania czasu cykli przepływów fizycznych i informacji w łańcuchach dostaw źródłem przewagi konkurencyjnej
b. strategia maksymalnego wykorzystania posiadanych aktywów – maszyn, urządzeń, obiektów, środków transportu oraz wiedzy i umiejętności pracowników dla uzyskania przewagi nad konkurencją
c. strategia korzystania z usługodawców i wykonawców zewnętrznych – 3PL, outsourcing
d. Lean Management – strategia i zasady tworzenia wartości dla klienta vs. eliminacja strat i marnotrawstwa z procesów zarządczych, wykonawczych i wspierających w łańcuchach dostaw
e. QR – Quick Response, ECR – Efficient Consumer Response i inne branżowe strategie łańcuchów dostaw
8. Mierniki efektywności łańcuchów dostaw
a. cel mierzenia efektywności funkcjonowania łańcuchów dostaw
b. mierniki skierowane na poziom obsługi klienta oraz na funkcjonowanie organizacji biznesowej
c. trzy poziomy pomiaru organizacji biznesowej – mierniki na poziomie operacyjnym, taktycznym i strategicznym w łańcuchach dostaw
d. system gromadzenia danych i informacji na potrzeby efektywnego funkcjonowania firm i łańcuchów dostaw
e. podsumowanie rozważań o łańcuchach dostaw – 10 przykazań dla managerów i uczestników łańcuchów dostaw
1. W jakim celu firmy tworzą łańcuchy dostaw
a. siły działające na współczesnych rynkach i ich wpływ na działalność organizacji biznesowych
b. podejście procesowe czy funkcjonalne do wyzwań rynkowych stojących przed biznesem
c. łańcuch dostaw, łańcuch podaży, łańcuch logistyczny, łańcuch transportowo – magazynowy – trudności ze sprecyzowaniem pojęcia i zakresu działania na rynku
d. co jest ważniejsze dla biznesu – poziom obsługi klienta czy redukcja kosztów?
e. zadania, miejsce i cele logistyki w łańcuchach dostaw
2. Podstawowe zasady tworzenia łańcuchów dostaw
a. uczestnictwo w łańcuchu dostaw jednym z aktywów firm na konkurencyjnym rynku
b. konstrukcja (architektura) łańcucha dostaw musi sprzyjać realizacji procesów w całym łańcuchu od źródeł surowców do klienta końcowego
c. projekt łańcucha dostaw musi opierać się na realizacji procesów w sposób efektywny, sprawny i skuteczny
d. nie ma idealnych łańcuchów dostaw – ciągłe doskonalenie struktur, procesów i relacji jest wyzwaniem stojącym przed każdą organizacją
e. nie można zarządzać procesami biznesowymi bez ich zmierzenia – system mierników jako narzędzie ciągłej oceny łańcuchów dostaw
3. Modele łańcuchów dostaw opracowane przez praktyków biznesu
a. czym jest model w ekonomii – wady, zalety, ograniczenia i możliwości przeniesienia wniosków do praktyki biznesowej
b. łańcuch dostaw firm czy łańcuch dostaw produktu i informacji – jeden czy wiele łańcuchów dostaw w organizacji
c. lider łańcucha dostaw – kryteria przywództwa w łańcuchu
d. SCOR – Supply Chain Operations Reference model – najpopularniejszy model łańcucha dostaw
e. model łańcucha GSCF – Global Supply Chain Forum
4. Zarządzanie łańcuchem dostaw
a. dojrzałość łańcuchów dostaw – zaufanie, wspólnota celów i wymiana informacji pomiędzy partnerami biznesowymi
b. integracja procesów w łańcuchach dostaw – od pojedynczej transakcji do aliansu strategicznego
c. tworzenie wartości dla klienta w łańcuchu dostaw, czyli za co klient jest gotów zapłacić
d. czas, jakość, koszty – podstawowe kryteria oceny konkurencyjności firm i łańcuchów dostaw
e. usługodawcy zewnętrzni w łańcuchach dostaw – outsourcing, insourcing i multisourcing
5. Podstawowe cechy łańcuchów dostaw
a. funkcjonalne vs. innowacyjne łańcuchy dostaw
b. elastyczność, zdolność do adaptacji do zmiennych potrzeb, uwzględnienie potrzeb partnerów w łańcuchach dostaw – cechy niezbędne każdemu łańcuchowi
c. partnerstwo, ryzyko, zyski i wspólnota interesów partnerów w łańcuchach dostaw
d. przepływ informacji w łańcuchach dostaw – kody kreskowe, kod QR i RFID, narzędzia automatycznej identyfikacji produktów i aktywów w łańcuchach
e.cel, zadania i podstawowe metody prognozowania popytu / sprzedaży w łańcuchach dostaw
6. Przepływ produktów przez łańcuchy dostaw
a. cel podziału produktów dla efektywniejszego zarządzania ich zakupami i przepływami w łańcuchach dostaw
b. wybrane kryteria podziału produktów na potrzeby łańcuchów dostaw
c. macierz P. Kraljica – od wąskich gardeł do produktów strategicznych dla biznesu
d. macierz Boston Consulting Group – od dojnych krów do gwiazd biznesu
e. analiza ABC (80/20 lub Pareto)
7. Strategie rynkowe łańcuchów dostaw
a. strategia kompresji czasu – skracania czasu cykli przepływów fizycznych i informacji w łańcuchach dostaw źródłem przewagi konkurencyjnej
b. strategia maksymalnego wykorzystania posiadanych aktywów – maszyn, urządzeń, obiektów, środków transportu oraz wiedzy i umiejętności pracowników dla uzyskania przewagi nad konkurencją
c. strategia korzystania z usługodawców i wykonawców zewnętrznych – 3PL, outsourcing
d. Lean Management – strategia i zasady tworzenia wartości dla klienta vs. eliminacja strat i marnotrawstwa z procesów zarządczych, wykonawczych i wspierających w łańcuchach dostaw
e. QR – Quick Response, ECR – Efficient Consumer Response i inne branżowe strategie łańcuchów dostaw
8. Mierniki efektywności łańcuchów dostaw
a. cel mierzenia efektywności funkcjonowania łańcuchów dostaw
b. mierniki skierowane na poziom obsługi klienta oraz na funkcjonowanie organizacji biznesowej
c. trzy poziomy pomiaru organizacji biznesowej – mierniki na poziomie operacyjnym, taktycznym i strategicznym w łańcuchach dostaw
d. system gromadzenia danych i informacji na potrzeby efektywnego funkcjonowania firm i łańcuchów dostaw
e. podsumowanie rozważań o łańcuchach dostaw – 10 przykazań dla managerów i uczestników łańcuchów dostaw
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Uczestnicy szkolenia poznają reguły ustalania pochodzenia towarów, konsekwencje błędnej klasyfikacji oraz najczęściej popełniane błędy.
Na szkolenie zapraszamy wszystkie osoby zajmujące się profesjonalnie obrotem towarowym, kierowaniem i obsługą procesów celnych i logistycznych z wykorzystaniem klasyfikacji taryfowej towarów a także osoby dokonujące zgłoszeń celnych, osoby składające deklaracje INTRASTAT i osoby zaangażowane w dokumentowanie pochodzenia towarów.
Szkolenie poświęcone będzie przedstawieniu możliwości stosowania optymalnych procedur celnych, najczęściej popełnianym błędom oraz wskazaniem ich rozwiązywania/unikania.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.