Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Cel szkolenia:
Korzyści ze szkolenia:
Cel szkolenia:
Korzyści ze szkolenia:
Cel szkolenia:
Korzyści ze szkolenia:
ZARZĄDZANIE ZAPASAMI:
1. Polityka utrzymania zapasów w przedsiębiorstwie.
2. Rodzaje, potrzeby i funkcje zapasów.
3. Klasyfikacja przepływów materiałów/towarów:
• klasyfikacja wartości i rotacji zapasów metodą ABC. Alokacja
zapasów w magazynie metodą ABC,
• klasyfikacja regularności zużycia (wydań magazynowych)
metodą XYZ.
4. Analiza kosztów utrzymania i odtwarzania zapasów.
5. Zarządzanie zapasami (w tym sterowanie push i pull):
• parametry operacyjne sterowania zapasami i realizacji dostaw,
• planowanie wg potrzeb produkcji – MRP,
• zapas cykliczny i zapas bezpieczeństwa, ROP – punkt
uzupełnienia zapasu
• metody sterowania zapasami – planowanie wielkości
zamówienia i częstotliwość dostaw,
• przegląd ciągły i okresowy zapasów.
6. Controlling zarządzania zapasami.
ORGANIZACJA MAGAZYNU, PRZEPŁYWY MATERIAŁOWE I INFORMACYJNE, GOSPODARKA MAGAZYNOWA:
1. Charakterystyka procesów i operacji magazynowych:
2. Zadania pracowników i zakres obowiązków/odpowiedzialności.
3. Kontrola procesów magazynowych i przepływu ładunku.
4. Kontrola zapasów magazynowych.
5. Dokumenty magazynowe:
6. Infrastruktura, wyposażenie i sprzęt magazynowy.
7. Controlling i analiza kosztów gospodarki magazynowej.
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA MAGAZYNEM KLASY WMS.
1. Charakterystyka modułów funkcjonalnych WMS:
2. Kontrola procesów magazynowych i przepływu materiałów z wykorzystaniem WMS.
3. Zarządzanie zapasami w systemach klasy WMS.
4. Typowe składniki analityczne systemów klasy WMS
ORGANIZACJA MAGAZYNU, PRZEPŁYWY MATERIAŁOWE I INFORMACYJNE, GOSPODARKA MAGAZYNOWA:
1. Charakterystyka procesów i operacji magazynowych:
2. Zadania pracowników i zakres obowiązków/odpowiedzialności.
3. Kontrola procesów magazynowych i przepływu ładunku.
4. Kontrola zapasów magazynowych.
5. Dokumenty magazynowe:
6. Infrastruktura, wyposażenie i sprzęt magazynowy.
7. Controlling i analiza kosztów gospodarki magazynowej.
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA MAGAZYNEM KLASY WMS.
1. Charakterystyka modułów funkcjonalnych WMS:
2. Kontrola procesów magazynowych i przepływu materiałów z wykorzystaniem WMS.
3. Zarządzanie zapasami w systemach klasy WMS.
4. Typowe składniki analityczne systemów klasy WMS
ORGANIZACJA MAGAZYNU, PRZEPŁYWY MATERIAŁOWE I INFORMACYJNE, GOSPODARKA MAGAZYNOWA:
1. Charakterystyka procesów i operacji magazynowych:
2. Zadania pracowników i zakres obowiązków/odpowiedzialności.
3. Kontrola procesów magazynowych i przepływu ładunku.
4. Kontrola zapasów magazynowych.
5. Dokumenty magazynowe:
6. Infrastruktura, wyposażenie i sprzęt magazynowy.
7. Controlling i analiza kosztów gospodarki magazynowej.
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA MAGAZYNEM KLASY WMS.
1. Charakterystyka modułów funkcjonalnych WMS:
2. Kontrola procesów magazynowych i przepływu materiałów z wykorzystaniem WMS.
3. Zarządzanie zapasami w systemach klasy WMS.
4. Typowe składniki analityczne systemów klasy WMS
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Uczestnicy szkolenia poznają reguły ustalania pochodzenia towarów, konsekwencje błędnej klasyfikacji oraz najczęściej popełniane błędy.
Na szkolenie zapraszamy wszystkie osoby zajmujące się profesjonalnie obrotem towarowym, kierowaniem i obsługą procesów celnych i logistycznych z wykorzystaniem klasyfikacji taryfowej towarów a także osoby dokonujące zgłoszeń celnych, osoby składające deklaracje INTRASTAT i osoby zaangażowane w dokumentowanie pochodzenia towarów.
Szkolenie poświęcone będzie przedstawieniu możliwości stosowania optymalnych procedur celnych, najczęściej popełnianym błędom oraz wskazaniem ich rozwiązywania/unikania.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.