Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Cel szkolenia:
Grupa dedykowana:
Cel szkolenia:
Grupa dedykowana:
Cel szkolenia:
Grupa dedykowana:
Decyzja na zajęcie pasa drogowego
Omówienie rodzajów decyzji na zajęcie pasa drogowego.
Zasady naliczania opłat za zajęcie pasa drogowego.
Rozumienie pojęć:
Podmioty objęte zwolnieniem z opłat za zajęcie pasa drogowego.
Zasady naliczania opłaty za powierzchnie +/- 1,0 m2.
„Techniki” unikania opłat za zajęcie pasa drogowego – próby rozwiązania problemu.
Koordynacja robót budowlanych w trybie wspierania usług i sieci telekomunikacyjnych.
„Wspólny wniosek” o zajęcie pasa drogowego złożony przez kilka podmiotów.
Zajęcie pasa drogowego a decyzje zezwalające na realizację inwestycji drogowych (ZRID).
Decyzje ostateczne na zajęcie pasa drogowego, a decyzje prawomocne na zajęcie pasa drogowego,
Uwierzytelnianie dokumentów przy występowaniu o zajęcie pasa drogowego.
Zasady wzywania do uzupełniania braków,
Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego w ciągach dróg położonych na gruntach niebędących własnością zarządcy drogi publicznej.
Wprowadzenie w pas drogi publicznej
Warianty zajmowania pasa drogowego – realizacja robót „w praktyce”.
Konsekwencje niewłaściwego wprowadzenia w pas drogowy:
Egzekwowanie oznakowania robót drogowych:
Elementy kluczowe decyzji na zajęcie pasa drogowego.
Rozumienie pojęcia „planu sytuacyjnego z zaznaczeniem granic i wymiarów planowanej powierzchni zajęcia pasa drogowego”,
Egzekwowanie oznakowania robót drogowych:
Elementy kluczowe decyzji na zajęcie pasa drogowego.
Rozumienie pojęcia „planu sytuacyjnego z zaznaczeniem granic i wymiarów planowanej powierzchni zajęcia pasa drogowego”,
Uznaniowy zakres wymagania zatwierdzonej organizacji ruchu na czas robót.
Zajęcie pasa drogowego bez zatwierdzonej organizacji ruchu.
Harmonogram robót drogowych (etapowość).
Analiza „modelowych” zajęć pasa drogowego.
Właściwy sposób formułowania pełnomocnictw.
Stosowanie specjalnych trybów w sprawach zajęcia pasa drogowego:
Wpływ innych postępowań na sprawy dotyczące zajęcia pasa drogowego:
Zajęcie pasa drogowego a zatwierdzona organizacja ruchu drogowego.
Kolizje w zajęciu pasa drogowego.
Zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia (art. 40 ust. 12 ustawy o drogach publicznych).
Zasady dokumentowania zajęcia pasa drogowego bez zezwolenia.
Tryb i sposób wydawania decyzji za zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia.
Kontynuacja naprzemienne zajęć pasa drogowego za zezwolenie i bez zezwolenia.
Orzecznictwo samorządowych kolegiów odwoławczych i sądów administracyjnych.
Awaryjne zajęcie pasa drogowego.
Jak prawidłowo skompletować dokumenty do wniosku? (wspólna analiza i wskazanie elementów szczegółowych)
Roboty kwalifikujące się do awaryjnego zajęcia pasa drogowego.
Kto może awaryjnie zajmować pas drogowy?
Problematyka uznaniowości zarządcy drogi publicznej w toku akceptacji awaryjnego zajęcia pasa drogowego.
Rola zarządcy drogi publicznej przy awaryjnym zajęciu pasa drogowego.
Rola organu zarządzającego ruchem na drodze przy awaryjnym zajęciu pasa drogowego.
Sposób i zasady egzekwowania prawidłowości wykonywania robót przy awaryjnym zajęciu pasa drogowego.
Awaryjne zajęcie pasa drogowego w obszarze objętym gwarancją wykonawcy robót drogowych.
Weryfikacja prawidłowości pomiaru obszaru drogi publicznej wykorzystywanego na awaryjne zajęcie pasa drogowego.
„Bierne tolerowanie” przez zarządcę drogi publicznej awaryjnego zajęcia pasa drogowego.
Łącznie „awaryjnych” zajęć pasa drogowego.
Wpływ awaryjnego zajęcia pasa drogowego na ruch drogowych i zasady bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Przekwalifikowanie „awaryjnego zajęcia pasa drogowego” w zajęcie pasa drogowego poprzedzone zezwoleniem.
Reakcje zarządu drogi w przypadku powstawania zagrożeń w bezpieczeństwie ruchu drogowego.
Orzecznictwo sądów administracyjnych w sprawie zajęcia pasa drogowego.
Orzecznictwo sądów administracyjnych w sprawie zajęcia pasa drogowego bez zezwolenia.
Orzecznictwo sądów administracyjnych w sprawie awaryjnego zajęcia pasa drogowego.
Decyzja na zajęcie pasa drogowego
Omówienie rodzajów decyzji na zajęcie pasa drogowego.
Zasady naliczania opłat za zajęcie pasa drogowego.
Rozumienie pojęć:
Podmioty objęte zwolnieniem z opłat za zajęcie pasa drogowego.
Zasady naliczania opłaty za powierzchnie +/- 1,0 m2.
„Techniki” unikania opłat za zajęcie pasa drogowego – próby rozwiązania problemu.
Koordynacja robót budowlanych w trybie wspierania usług i sieci telekomunikacyjnych.
„Wspólny wniosek” o zajęcie pasa drogowego złożony przez kilka podmiotów.
Zajęcie pasa drogowego a decyzje zezwalające na realizację inwestycji drogowych (ZRID).
Decyzje ostateczne na zajęcie pasa drogowego, a decyzje prawomocne na zajęcie pasa drogowego,
Uwierzytelnianie dokumentów przy występowaniu o zajęcie pasa drogowego.
Zasady wzywania do uzupełniania braków,
Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego w ciągach dróg położonych na gruntach niebędących własnością zarządcy drogi publicznej.
Wprowadzenie w pas drogi publicznej
Warianty zajmowania pasa drogowego – realizacja robót „w praktyce”.
Konsekwencje niewłaściwego wprowadzenia w pas drogowy:
Egzekwowanie oznakowania robót drogowych:
Elementy kluczowe decyzji na zajęcie pasa drogowego.
Rozumienie pojęcia „planu sytuacyjnego z zaznaczeniem granic i wymiarów planowanej powierzchni zajęcia pasa drogowego”,
Egzekwowanie oznakowania robót drogowych:
Elementy kluczowe decyzji na zajęcie pasa drogowego.
Rozumienie pojęcia „planu sytuacyjnego z zaznaczeniem granic i wymiarów planowanej powierzchni zajęcia pasa drogowego”,
Uznaniowy zakres wymagania zatwierdzonej organizacji ruchu na czas robót.
Zajęcie pasa drogowego bez zatwierdzonej organizacji ruchu.
Harmonogram robót drogowych (etapowość).
Analiza „modelowych” zajęć pasa drogowego.
Właściwy sposób formułowania pełnomocnictw.
Stosowanie specjalnych trybów w sprawach zajęcia pasa drogowego:
Wpływ innych postępowań na sprawy dotyczące zajęcia pasa drogowego:
Zajęcie pasa drogowego a zatwierdzona organizacja ruchu drogowego.
Kolizje w zajęciu pasa drogowego.
Zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia (art. 40 ust. 12 ustawy o drogach publicznych).
Zasady dokumentowania zajęcia pasa drogowego bez zezwolenia.
Tryb i sposób wydawania decyzji za zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia.
Kontynuacja naprzemienne zajęć pasa drogowego za zezwolenie i bez zezwolenia.
Orzecznictwo samorządowych kolegiów odwoławczych i sądów administracyjnych.
Awaryjne zajęcie pasa drogowego.
Jak prawidłowo skompletować dokumenty do wniosku? (wspólna analiza i wskazanie elementów szczegółowych)
Roboty kwalifikujące się do awaryjnego zajęcia pasa drogowego.
Kto może awaryjnie zajmować pas drogowy?
Problematyka uznaniowości zarządcy drogi publicznej w toku akceptacji awaryjnego zajęcia pasa drogowego.
Rola zarządcy drogi publicznej przy awaryjnym zajęciu pasa drogowego.
Rola organu zarządzającego ruchem na drodze przy awaryjnym zajęciu pasa drogowego.
Sposób i zasady egzekwowania prawidłowości wykonywania robót przy awaryjnym zajęciu pasa drogowego.
Awaryjne zajęcie pasa drogowego w obszarze objętym gwarancją wykonawcy robót drogowych.
Weryfikacja prawidłowości pomiaru obszaru drogi publicznej wykorzystywanego na awaryjne zajęcie pasa drogowego.
„Bierne tolerowanie” przez zarządcę drogi publicznej awaryjnego zajęcia pasa drogowego.
Łącznie „awaryjnych” zajęć pasa drogowego.
Wpływ awaryjnego zajęcia pasa drogowego na ruch drogowych i zasady bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Przekwalifikowanie „awaryjnego zajęcia pasa drogowego” w zajęcie pasa drogowego poprzedzone zezwoleniem.
Reakcje zarządu drogi w przypadku powstawania zagrożeń w bezpieczeństwie ruchu drogowego.
Orzecznictwo sądów administracyjnych w sprawie zajęcia pasa drogowego.
Orzecznictwo sądów administracyjnych w sprawie zajęcia pasa drogowego bez zezwolenia.
Orzecznictwo sądów administracyjnych w sprawie awaryjnego zajęcia pasa drogowego.
Decyzja na zajęcie pasa drogowego
Omówienie rodzajów decyzji na zajęcie pasa drogowego.
Zasady naliczania opłat za zajęcie pasa drogowego.
Rozumienie pojęć:
Podmioty objęte zwolnieniem z opłat za zajęcie pasa drogowego.
Zasady naliczania opłaty za powierzchnie +/- 1,0 m2.
„Techniki” unikania opłat za zajęcie pasa drogowego – próby rozwiązania problemu.
Koordynacja robót budowlanych w trybie wspierania usług i sieci telekomunikacyjnych.
„Wspólny wniosek” o zajęcie pasa drogowego złożony przez kilka podmiotów.
Zajęcie pasa drogowego a decyzje zezwalające na realizację inwestycji drogowych (ZRID).
Decyzje ostateczne na zajęcie pasa drogowego, a decyzje prawomocne na zajęcie pasa drogowego,
Uwierzytelnianie dokumentów przy występowaniu o zajęcie pasa drogowego.
Zasady wzywania do uzupełniania braków,
Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego w ciągach dróg położonych na gruntach niebędących własnością zarządcy drogi publicznej.
Wprowadzenie w pas drogi publicznej
Warianty zajmowania pasa drogowego – realizacja robót „w praktyce”.
Konsekwencje niewłaściwego wprowadzenia w pas drogowy:
Egzekwowanie oznakowania robót drogowych:
Elementy kluczowe decyzji na zajęcie pasa drogowego.
Rozumienie pojęcia „planu sytuacyjnego z zaznaczeniem granic i wymiarów planowanej powierzchni zajęcia pasa drogowego”,
Egzekwowanie oznakowania robót drogowych:
Elementy kluczowe decyzji na zajęcie pasa drogowego.
Rozumienie pojęcia „planu sytuacyjnego z zaznaczeniem granic i wymiarów planowanej powierzchni zajęcia pasa drogowego”,
Uznaniowy zakres wymagania zatwierdzonej organizacji ruchu na czas robót.
Zajęcie pasa drogowego bez zatwierdzonej organizacji ruchu.
Harmonogram robót drogowych (etapowość).
Analiza „modelowych” zajęć pasa drogowego.
Właściwy sposób formułowania pełnomocnictw.
Stosowanie specjalnych trybów w sprawach zajęcia pasa drogowego:
Wpływ innych postępowań na sprawy dotyczące zajęcia pasa drogowego:
Zajęcie pasa drogowego a zatwierdzona organizacja ruchu drogowego.
Kolizje w zajęciu pasa drogowego.
Zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia (art. 40 ust. 12 ustawy o drogach publicznych).
Zasady dokumentowania zajęcia pasa drogowego bez zezwolenia.
Tryb i sposób wydawania decyzji za zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia.
Kontynuacja naprzemienne zajęć pasa drogowego za zezwolenie i bez zezwolenia.
Orzecznictwo samorządowych kolegiów odwoławczych i sądów administracyjnych.
Awaryjne zajęcie pasa drogowego.
Jak prawidłowo skompletować dokumenty do wniosku? (wspólna analiza i wskazanie elementów szczegółowych)
Roboty kwalifikujące się do awaryjnego zajęcia pasa drogowego.
Kto może awaryjnie zajmować pas drogowy?
Problematyka uznaniowości zarządcy drogi publicznej w toku akceptacji awaryjnego zajęcia pasa drogowego.
Rola zarządcy drogi publicznej przy awaryjnym zajęciu pasa drogowego.
Rola organu zarządzającego ruchem na drodze przy awaryjnym zajęciu pasa drogowego.
Sposób i zasady egzekwowania prawidłowości wykonywania robót przy awaryjnym zajęciu pasa drogowego.
Awaryjne zajęcie pasa drogowego w obszarze objętym gwarancją wykonawcy robót drogowych.
Weryfikacja prawidłowości pomiaru obszaru drogi publicznej wykorzystywanego na awaryjne zajęcie pasa drogowego.
„Bierne tolerowanie” przez zarządcę drogi publicznej awaryjnego zajęcia pasa drogowego.
Łącznie „awaryjnych” zajęć pasa drogowego.
Wpływ awaryjnego zajęcia pasa drogowego na ruch drogowych i zasady bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Przekwalifikowanie „awaryjnego zajęcia pasa drogowego” w zajęcie pasa drogowego poprzedzone zezwoleniem.
Reakcje zarządu drogi w przypadku powstawania zagrożeń w bezpieczeństwie ruchu drogowego.
Orzecznictwo sądów administracyjnych w sprawie zajęcia pasa drogowego.
Orzecznictwo sądów administracyjnych w sprawie zajęcia pasa drogowego bez zezwolenia.
Orzecznictwo sądów administracyjnych w sprawie awaryjnego zajęcia pasa drogowego.
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Przybliżenie poszczególnych elementów specustawy drogowej, głównie przygotowania wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych oraz jego składowych (mapy, opinie, decyzje administracyjne). Zapoznanie z procedurą uzyskiwania decyzji ZRID oraz możliwych innych postępowań administracyjnych w trybie. odwoławczym i nadzwyczajnym, w tym skutków z nimi związanymi,
Szkolenie ma na celu przede wszystkim omówienie problemów i kontrowersji powstających przy zajmowaniu pasa drogowego.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.