Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Na pracodawców u których działają związki zawodowe są nałożone liczne obowiązki, których niespełnianie wiąże się z wielorakimi konsekwencjami i to zarówno dla samej organizacji jak i dla osób nią zarządzających. Równocześnie jednak pracodawcy powinni mieć świadomość, iż przysługują im również konkretne uprawnienia względem organizacji i działaczy związkowych.
Niniejsze szkolenie ma na celu zaprezentowanie praktycznych i prawnych aspektów współpracy pracodawców ze związkami zawodowymi, w tym zasad negocjacji prawa zakładowego. Jest ono skierowane przede wszystkim do osób zarządzających organizacjami, pracowników działów HR a także do przedstawicieli związków zawodowych.
Szkolenie w formie online, odbywa się na platformie Clickmeeting. Wystarczy aktualna przeglądarka Chrome lub EDGE oraz stałe łącze internetowe, głośnik i mikrofon. Podczas szkolenia uczestnicy widzą i słyszą trenera, zadają mu pytania bezpośrednio jak i na chacie.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Webinar/szkolenie online to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Technologia typu „Streaming” umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo” dzięki czemu uczestnik otrzymuje pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza swojego biurka.
Niniejsze szkolenie ma na celu zaprezentowanie obowiązujących przepisów Ustawy o związkach zawodowych.
Obowiązki pracodawcy wobec związków zawodowych – Pracodawcy posiadający w swoim zakładzie organizacje związkowe (np. związki zawodowe w prywatnej firmie) są zobowiązani do wykonywania wielu obowiązków wynikających z ustaw i orzecznictwa sądowego. Jednocześnie powinni mieć oni świadomość, iż przysługują im również konkretne uprawnienia względem organizacji i działaczy związkowych.
Szkolenie ma na celu przedstawienie zasad współpracy pracodawców ze związkami zawodowymi, respektowania praw związkowych oraz wskazanie ich granic.
Na szkolenie zapraszamy:
Niniejsze szkolenie ma na celu zaprezentowanie obowiązujących przepisów Ustawy o związkach zawodowych.
Obowiązki pracodawcy wobec związków zawodowych – Pracodawcy posiadający w swoim zakładzie organizacje związkowe (np. związki zawodowe w prywatnej firmie) są zobowiązani do wykonywania wielu obowiązków wynikających z ustaw i orzecznictwa sądowego. Jednocześnie powinni mieć oni świadomość, iż przysługują im również konkretne uprawnienia względem organizacji i działaczy związkowych.
Szkolenie ma na celu przedstawienie zasad współpracy pracodawców ze związkami zawodowymi, respektowania praw związkowych oraz wskazanie ich granic.
Na szkolenie zapraszamy:
1. Nadchodzące zmiany w ustawie o sporach zbiorowych – rewolucja w relacjach prawnych pracodawcy i związków zawodowych.
2. Zasady negocjacji ze związkami zawodowymi w przypadku istnienia jednaj lub więcej niż jednej zakładowej/międzyzakładowej organizacji związkowej. Pojęcie reprezentatywnej organizacji związkowej
3. Negocjacje Zakładowego Układu Zbiorowego Pracy
4. Uzgadnianie zakładowych regulaminów (wynagradzania, premiowania, pracy itp)
5. Negocjacje przypadku restrukturyzacji zatrudnienia negocjacje zasad zwolnień grupowych
6. Negocjacje porozumień zawieszających stosowanie zakładowego prawa pracy
7. Negocjacje w trakcie sporu zbiorowego pracy
8. Uprawnienia związków zawodowych w zakresie indywidualnych stosunków pracy
9. Uprawnienia działaczy związkowych
10. Zakres uprawnień informacyjnych zakładowej organizacji związkowej
11. Sankcje w stosunku do przedstawicieli pracodawcy oraz związków zawodowych w przypadku naruszenia przepisów zbiorowego prawa pracy
1.Trybunału Konstytucyjnego podstawą istotnej nowelizacji ustawy o związkach zawodowych, Kodeksu pracy i innych aktów prawnych – jak wykorzystać w interpretacji nowych przepisów?
2.Nowe definicje ustawowe, które trwale zmienią relację pracodawca – związki zawodowe (działalność związków zawodowych)
3.Nowe możliwości przy tworzeniu i wstępowaniu do związków zawodowych
4.Zakaz dyskryminacji związkowej na nowych zasadach
5.Dofinansowanie z budżetu państwa składek członkowskich dla związków zawodowych
6.Czynności doraźne na nowych zasadach
7.Uprawnienia zakładowej organizacji związkowej
8.Informacja co półrocze zamiast co kwartał
9.Reprezentatywność na poziomie organizacji zakładowej – nowe zasady
10.Informacje dla związku zawodowego od pracodawcy – nowe regulacje
11.Uzgadnianie treści regulaminów pracy, wynagradzania, premiowania, ZFŚS na nowych zasadach
12.Zwolnienie od pracy etatowej dla funkcyjnych działaczy związkowych
13.Ochrona dla członków – działaczy związku zawodowego
14.Liczba chronionych działaczy związkowych – nowe zasady stosowania tzw. „metody ilościowej”
15.Pomieszczenia i urządzenia dla związku zawodowego
16.Sankcje za naruszenie ustawy o związkach zawodowych – nowości
17.Układy zbiorowe – po zmianach
18.Spory zbiorowe także dla członków związku – nie pracowników – możliwe problemy praktyczne
19.Społeczna Inspekcja pracy w nowym stanie prawnym
1.Trybunału Konstytucyjnego podstawą istotnej nowelizacji ustawy o związkach zawodowych, Kodeksu pracy i innych aktów prawnych – jak wykorzystać w interpretacji nowych przepisów?
2.Nowe definicje ustawowe, które trwale zmienią relację pracodawca – związki zawodowe (działalność związków zawodowych)
3.Nowe możliwości przy tworzeniu i wstępowaniu do związków zawodowych
4.Zakaz dyskryminacji związkowej na nowych zasadach
5.Dofinansowanie z budżetu państwa składek członkowskich dla związków zawodowych
6.Czynności doraźne na nowych zasadach
7.Uprawnienia zakładowej organizacji związkowej
8.Informacja co półrocze zamiast co kwartał
9.Reprezentatywność na poziomie organizacji zakładowej – nowe zasady
10.Informacje dla związku zawodowego od pracodawcy – nowe regulacje
11.Uzgadnianie treści regulaminów pracy, wynagradzania, premiowania, ZFŚS na nowych zasadach
12.Zwolnienie od pracy etatowej dla funkcyjnych działaczy związkowych
13.Ochrona dla członków – działaczy związku zawodowego
14.Liczba chronionych działaczy związkowych – nowe zasady stosowania tzw. „metody ilościowej”
15.Pomieszczenia i urządzenia dla związku zawodowego
16.Sankcje za naruszenie ustawy o związkach zawodowych – nowości
17.Układy zbiorowe – po zmianach
18.Spory zbiorowe także dla członków związku – nie pracowników – możliwe problemy praktyczne
19.Społeczna Inspekcja pracy w nowym stanie prawnym
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Szkolenie poświęcone jest zmianom dotyczącym wdrożenia dyrektywy o sygnalistach jak również omówimy kwestie jawności wynagrodzeń oraz pozostałych planowanych zmian w 2025. Na szkoleniu rozwiejecie Państwo swoje wątpliwości odnośnie stosowania przepisów oraz zapoznacie się z planowanymi zmianami.
Dzięki uczestnictwu w szkoleniu dowiesz się jakie podmioty są zobowiązane do wdrożenia ochrony sygnalistów, kto może być sygnalistą, jakie obowiązki ciążą na pracodawcach w związku z nowymi przepisami oraz jak krok po kroku wdrożyć wymagane procedury.
Podczas szkolenia skoncentrujemy się na obszarze społecznym, w szczególności pracowniczym i jego rozmaitymi aspektami – od budowania zrównoważonej kultury organizacyjnej przez strategię i obowiązki raportowe aż po komunikację.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.