Podstawy prawne i wymagania dotyczące wprowadzania do obrotu produktów kosmetycznych w krajach poza UE

Szkolenia farmaceutyczne i kosmetyczne onlineotwartezamkniete

Różnice w definicji „produktu kosmetycznego” w wybranych krajach poza UE. Ćwiczenia z opracowania etykiety produktu na wybrane kraje oraz z przygotowania certyfikatu zgodności na wybrany kraj poza UE. Wymagania prawne wybranych krajów pozaeuropejskich w zakresie wprowadzania produktów kosmetycznych do obrotu na dany rynek.

INFORMACJE O SZKOLENIU

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.
06.12.2024
10.00 -15.00
Szkolenie online
850 zł netto/os.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Szkolenie zostanie przeprowadzone zarówno w formie stacjonarnej jak i w online.

Uczestnik ma możliwość wyboru formy szkolenia.

Szkolenie stacjonarne odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Golden Floor w Warszawie z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego.

Podczas szkolenia online uczestnik ma możliwość zadawania pytań trenerowi przy pomocy czatu.

Szkolenie online odbywa się poprzez platformę ClickMeeting. Dla optymalnej pracy na platformie najlepiej korzystać z aktualnej przeglądarki Chrome.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

  • KOMPUTER z głośnikami
  • STAŁE ŁĄCZE INTERNETOWE
  • Aktualna przeglądarka Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, lub Opera
  • System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.

Profil uczestnika:
Szefowie, właściciele i kierownicy firm produkcyjnych, pracownicy działów jakości firm kosmetycznych i chemii gospodarczej, osoby zainteresowane tematyką szkolenia.

Metodyka szkolenia:
Szkolenie ma charakter wykładowo-dyskusyjny. Szkolenie prowadzi certyfikowany trener TÜV SÜD Polska.

Szkolenie zostanie przeprowadzone zarówno w formie stacjonarnej jak i w online.

Uczestnik ma możliwość wyboru formy szkolenia.

Szkolenie stacjonarne odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Golden Floor w Warszawie
z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego.

Podczas szkolenia online uczestnik ma możliwość zadawania pytań trenerowi przy pomocy czatu.

Szkolenie online odbywa się poprzez platformę ClickMeeting. Dla optymalnej pracy na platformie najlepiej korzystać z aktualnej przeglądarki Chrome.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

  • KOMPUTER z głośnikami
  • STAŁE ŁĄCZE INTERNETOWE
  • Aktualna przeglądarka Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, lub Opera
  • System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.

Profil uczestnika:
Szefowie, właściciele i kierownicy firm produkcyjnych, pracownicy działów jakości firm kosmetycznych i chemii gospodarczej, osoby zainteresowane tematyką szkolenia.

Metodyka szkolenia:
Szkolenie ma charakter wykładowo-dyskusyjny. Szkolenie prowadzi certyfikowany trener TÜV SÜD Polska.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Moduł 1.
Różnice w definicji „produktu kosmetycznego” w wybranych krajach poza UE.

Moduł 2.
Wymagania prawne dla produktu kosmetycznego na rynek:

  • Arabii Saudyjskiej,
  • Japonii i Korei Południowej,
  • Chin,
  • Indii,
  • USA,
  • Kanady
  • Wielkiej Brytanii,
  • Norwegii,
  • Brazylii,
  • Australii,
  • krajów ASEAN (Stowarzyszenie Narodów Azji
    • Południowo – Wschodniej, m.in. Filipiny,
    • Indonezja, Tajlandia, Wietnam) oraz Australii.

Moduł 3.
Przygotowanie certyfikatu zgodności na wybrany kraj poza UE.

Moduł 4.
Dyskusja z uczestnikami.

Moduł 1.
Różnice w definicji „produktu kosmetycznego” w wybranych krajach poza UE.

Moduł 2.
Wymagania prawne dla produktu kosmetycznego na rynek:

  • Arabii Saudyjskiej,
  • Iranu,
  • Japonii i Korei Południowej,
  • Chin,
  • Indii,
  • USA,
  • Kanady
  • Izraela,
  • Wielkiej Brytanii,
  • Norwegii,
  • Brazylii,
  • Australii,
  • krajów ASEAN (Stowarzyszenie Narodów Azji
    • Południowo – Wschodniej, m.in. Filipiny,
    • Indonezja, Tajlandia, Wietnam) oraz Australii.

Moduł 3.
Przygotowanie certyfikatu zgodności na wybrany kraj poza UE.

Moduł 4.
Dyskusja z uczestnikami.

Moduł 1.
Różnice w definicji „produktu kosmetycznego” w wybranych krajach poza UE.

Moduł 2.
Wymagania prawne dla produktu kosmetycznego na rynek:

  • Arabii Saudyjskiej,
  • Japonii i Korei Południowej,
  • Chin,
  • Indii,
  • USA,
  • Kanady
  • Wielkiej Brytanii,
  • Norwegii,
  • Brazylii,
  • Australii,
  • krajów ASEAN (Stowarzyszenie Narodów Azji
    • Południowo – Wschodniej, m.in. Filipiny,
    • Indonezja, Tajlandia, Wietnam) oraz Australii.

Moduł 3.
Przygotowanie certyfikatu zgodności na wybrany kraj poza UE.

Moduł 4.
Dyskusja z uczestnikami.

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • Różnice w definicji „produktu kosmetycznego” w wybranych krajach poza UE
  • Ćwiczenia z opracowania etykiety produktu na wybrane kraje oraz z przygotowania certyfikatu zgodności na wybrany kraj poza UE
  • Wymagania prawne wybranych krajów pozaeuropejskich w zakresie wprowadzania produktów kosmetycznych do obrotu na dany rynek

OPINIE O SZKOLENIACH

Monika Romanowska


Business Development Manager
tel.: 696 047 561
fax: 22 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.pl
Monika Romanowska

Monika Romanowska


Business Development Manager
tel.: 696 047 561
fax: 22 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.pl
Monika Romanowska

Monika Romanowska


Business Development Manager
tel.: 696 047 561
fax: 22 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.pl
Monika Romanowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia farmaceutyczne i kosmetyczne

Wymagania w zakresie Food Defence i Food Fraud. Dopuszczalne zabezpieczenia procesu produkcyjnego. Zagrożenia w procesie produkcji. Kultura Bezpieczeństwa Żywności.

2024-12-02
02 grudnia 2024
2024-12-02
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Badanie czystości produktów niejałowych. Przydatność metod farmakopealnych. Badanie produktów leczniczych zawierających żywe drobnoustroje. Skuteczność ochrony przeciwdrobnoustrojowej.

2024-12-04
04 grudnia 2024
2024-12-04
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Wytyczne prawne – nowy Aneks 1 EU GMP. Klasyfikacja pomieszczeń czystych. Woda i para czysta – jakość wody PW i WFI. Produkcja sterylna – rodzaje produkcji sterylnej.

2025-03-06
06 marca 2025 - 07 marca 2025
2025-03-07
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.