Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
W trakcie szkolenia uczestnicy poznają aktualne wymagania GMP i przepisy dotyczące wytwarzania produktów leczniczych oraz praktyczne doświadczenia związane z ich wprowadzaniem.
Wymagania Dobrej Praktyki Wytwarzania dotyczą wszystkich wytwórców oraz importerów produktów leczniczych i wymagają od firm farmaceutycznych dostosowania istniejącego systemu jakości oraz zwiększają odpowiedzialność prawną personelu kluczowego i odpowiedzialność za realizację celów jakościowych.
Tematy ukierunkowano zarówno na ogólne, jak i na specyficzne aspekty systemu jakości oraz wszystkie działania produkcyjne, wspomagające i pomocnicze.
Szkolenie skierowane jest do pracowników firm farmaceutycznych, w tym:
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Webinar/szkolenie online to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Technologia typu „Streaming” umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo” dzięki czemu uczestnik otrzymuje pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza swojego biurka.
W trakcie warsztatów uczestnicy poznają aktualne wymagania GMP i najnowsze zmiany w przepisach dotyczących wytwarzania produktów leczniczych oraz praktyczne doświadczenia związane z ich wprowadzaniem.
Zmiany wprowadzone w wymaganiach Dobrej Praktyki Wytwarzania dotyczą wszystkich wytwórców i importerów produktów leczniczych i wymagają od firm farmaceutycznychdostosowania istniejącego systemu jakości oraz zwiększają odpowiedzialność prawną personelu kluczowego i odpowiedzialność za realizację celów jakościowych.
Tematy ukierunkowano zarówno na ogólne, jak i na specyficzne aspekty systemu jakości oraz wszystkie działania produkcyjne, wspomagające i pomocnicze.
Warsztaty będą dobrą okazją do wymiany doświadczeń oraz dyskusji wśród uczestników w zakresie poruszanej tematyki.
Szkolenie skierowane jest do pracowników firm farmaceutycznych, w tym:
W trakcie szkolenia uczestnicy poznają aktualne wymagania GMP i przepisy dotyczące wytwarzania produktów leczniczych oraz praktyczne doświadczenia związane z ich wprowadzaniem.
Wymagania Dobrej Praktyki Wytwarzania dotyczą wszystkich wytwórców oraz importerów produktów leczniczych i wymagają od firm farmaceutycznych dostosowania istniejącego systemu jakości oraz zwiększają odpowiedzialność prawną personelu kluczowego i odpowiedzialność za realizację celów jakościowych.
Tematy ukierunkowano zarówno na ogólne, jak i na specyficzne aspekty systemu jakości oraz wszystkie działania produkcyjne, wspomagające i pomocnicze.
Szkolenie skierowane jest do pracowników firm farmaceutycznych, w tym:
Moduł 1.
Podstawy prawne
Moduł 2.
Zarządzanie jakością, jak wytwórca zapewni jakość produktu
Moduł 3.
Pracownicy
Moduł 4.
Pomieszczenia i urządzenia
Moduł 5.
Dokumentacja oraz cykl życia dokumentu
Moduł 6.
Wytwarzanie produktu
Moduł 7.
Kontrola zmian
Moduł 8.
Reklamacje i wycofania
Moduł 9.
10 zasad GMP
Moduł 1.
Podstawy prawne
Moduł 2.
Zarządzanie jakością, jak wytwórca zapewni jakość produktu
Moduł 3.
Pracownicy
Moduł 4.
Pomieszczenia i urządzenia
Moduł 5.
Dokumentacja oraz cykl życia dokumentu
Moduł 6.
Wytwarzanie produktu
Moduł 7.
Kontrola zmian
Moduł 8.
Reklamacje i wycofania
Moduł 9.
10 zasad GMP
Moduł 1.
Podstawy prawne
Moduł 2.
Zarządzanie jakością, jak wytwórca zapewni jakość produktu
Moduł 3.
Pracownicy
Moduł 4.
Pomieszczenia i urządzenia
Moduł 5.
Dokumentacja oraz cykl życia dokumentu
Moduł 6.
Wytwarzanie produktu
Moduł 7.
Kontrola zmian
Moduł 8.
Reklamacje i wycofania
Moduł 9.
10 zasad GMP
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Wymagania w zakresie Food Defence i Food Fraud. Dopuszczalne zabezpieczenia procesu produkcyjnego. Zagrożenia w procesie produkcji. Kultura Bezpieczeństwa Żywności.
Badanie czystości produktów niejałowych. Przydatność metod farmakopealnych. Badanie produktów leczniczych zawierających żywe drobnoustroje. Skuteczność ochrony przeciwdrobnoustrojowej.
Wytyczne prawne – nowy Aneks 1 EU GMP. Klasyfikacja pomieszczeń czystych. Woda i para czysta – jakość wody PW i WFI. Produkcja sterylna – rodzaje produkcji sterylnej.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.