Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Cel szkolenia:
Przekazanie praktycznej wiedzy na temat kluczowych zagadnień związanych z reklamą produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
Proponowane warsztaty zakładają formę dyskusji oraz case studies, będzie to również doskonała okazja do wymiany doświadczeń.
Warsztaty są dedykowane przede wszystkim dla tych osób, które w swojej codziennej pracy mają do czynienia z działaniami marketingowymi i reklamowymi produktów leczniczych czy wyrobów medycznych.
Na warsztaty zapraszamy przedstawicieli firmy z branży farmaceutycznej oraz wyrobów medycznych, w szczególności:
Cel szkolenia:
Przekazanie praktycznej wiedzy na temat kluczowych zagadnień związanych z reklamą produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
Proponowane warsztaty zakładają formę dyskusji oraz case studies, będzie to również doskonała okazja do wymiany doświadczeń.
Warsztaty są dedykowane przede wszystkim dla tych osób, które w swojej codziennej pracy mają do
czynienia z działaniami marketingowymi i reklamowymi produktów leczniczych czy wyrobów medycznych.
Na warsztaty zapraszamy przedstawicieli firmy z branży farmaceutycznej oraz wyrobów medycznych, w szczególności:
Cel szkolenia:
Przekazanie praktycznej wiedzy na temat kluczowych zagadnień związanych z reklamą produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
Proponowane warsztaty zakładają formę dyskusji oraz case studies, będzie to również doskonała okazja do wymiany doświadczeń.
Warsztaty są dedykowane przede wszystkim dla tych osób, które w swojej codziennej pracy mają do
czynienia z działaniami marketingowymi i reklamowymi produktów leczniczych czy wyrobów medycznych.
Na warsztaty zapraszamy przedstawicieli firmy z branży farmaceutycznej oraz wyrobów medycznych, w szczególności:
I. Część teoretyczna
Moduł 1.
Zakres pojęcia „reklama”, czyli co jest, a co nie jest reklamą leku.
Moduł 2.
Zasady prowadzenia reklamy otwartej – kierowanej do publicznej wiadomości
Moduł 3.
Zasady prowadzenia reklamy zamkniętej – kierowanej do tzw. profesjonalistów
Moduł 4.
Zakaz reklamy aptek i placówek pozaaptecznego
Moduł 5.
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów dotyczących reklamy, stanowiska organów nadzoru, Rekomendacje Prezesa UOKiK, orzeczenia sądowe, trendy orzecznicze, sankcje karne.
II. Część warsztatowa
Moduł 1.
Przykłady praktyczne prowadzenia reklam leków Rx oraz leków OTC, w różnych kanałach komunikacji
(case studies)
Moduł 2.
Sesja pytań i odpowiedzi
Reklama produktów leczniczych – jak prowadzić aktywności marketingowe w zgodzie z aktualnymi przepisami prawa?
I. Część teoretyczna
1. Zakres pojęcia „reklama”, czyli co jest, a co nie jest reklamą leku
2. Zasady prowadzenia reklamy otwartej – kierowanej do publicznej wiadomości
3. Zasady prowadzenia reklamy zamkniętej – kierowanej do tzw. profesjonalistów
4. Zakaz reklamy aptek i placówek pozaaptecznego. Kiedy reklama leku jest równocześnie (zakazaną) reklamą placówki obrotu pozaaptecznego?
5. Nowe formy reklamy
6. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów dotyczących reklamy, stanowiska organów nadzoru, Rekomendacje Prezesa UOKiK, orzeczenia sądowe, trendy orzecznicze, sankcje karne
II. Część warsztatowa
1. Przykłady praktyczne prowadzenia reklam leków Rx oraz leków OTC, w różnych kanałach komunikacji (case studies)
2. Quiz dla uczestników szkolenia
3. Sesja pytań i odpowiedzi
Reklama wyrobów medycznych zgodna z wymogami prawnymi – blisko rok od wejścia w życie nowych zasad prowadzenia reklamy wyrobów medycznych w Polsce.
I. Część teoretyczna
1. Prowadzenie reklamy wyrobów medycznych przed wprowadzeniem rozporządzeń unijnych: MDR i IVDR, ustawy o wyrobach medycznych i rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie reklamy wyrobów medycznych – krótki rys historyczny
2. Reklama wyrobów medycznych i wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro – obecny stan prawny
3. Zasady prowadzenia reklamy zamkniętej
4. Zasady prowadzenia reklamy do laików
5. Zakaz reklamy aptek i placówek pozaaptecznego. Kiedy reklama wyrobu medycznego jest równocześnie (zakazaną) reklamą placówki obrotu pozaaptecznego?
6. Nowe formy reklamy
7. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów dotyczących reklamy, Rekomendacje Prezesa UOKiK
II. Część warsztatowa
1. Przykłady praktyczne prowadzenia wyrobów medycznych, w różnych kanałach komunikacji (case studies)
2. Podobieństwa i różnice pomiędzy reklamą leków a reklamą wyrobów medycznych
3. Quiz dla uczestników szkolenia
4. Sesja pytań i odpowiedzi
Reklama produktów leczniczych – jak prowadzić aktywności marketingowe w zgodzie z aktualnymi przepisami prawa?
I. Część teoretyczna
1. Zakres pojęcia „reklama”, czyli co jest, a co nie jest reklamą leku
2. Zasady prowadzenia reklamy otwartej – kierowanej do publicznej wiadomości
3. Zasady prowadzenia reklamy zamkniętej – kierowanej do tzw. profesjonalistów
4. Zakaz reklamy aptek i placówek pozaaptecznego. Kiedy reklama leku jest równocześnie (zakazaną) reklamą placówki obrotu pozaaptecznego?
5. Nowe formy reklamy
6. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów dotyczących reklamy, stanowiska organów nadzoru, Rekomendacje Prezesa UOKiK, orzeczenia sądowe, trendy orzecznicze, sankcje karne
II. Część warsztatowa
1. Przykłady praktyczne prowadzenia reklam leków Rx oraz leków OTC, w różnych kanałach komunikacji (case studies)
2. Quiz dla uczestników szkolenia
3. Sesja pytań i odpowiedzi
Reklama wyrobów medycznych zgodna z wymogami prawnymi – blisko rok od wejścia w życie nowych zasad prowadzenia reklamy wyrobów medycznych w Polsce.
I. Część teoretyczna
1. Prowadzenie reklamy wyrobów medycznych przed wprowadzeniem rozporządzeń unijnych: MDR i IVDR, ustawy o wyrobach medycznych i rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie reklamy wyrobów medycznych – krótki rys historyczny
2. Reklama wyrobów medycznych i wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro – obecny stan prawny
3. Zasady prowadzenia reklamy zamkniętej
4. Zasady prowadzenia reklamy do laików
5. Zakaz reklamy aptek i placówek pozaaptecznego. Kiedy reklama wyrobu medycznego jest równocześnie (zakazaną) reklamą placówki obrotu pozaaptecznego?
6. Nowe formy reklamy
7. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów dotyczących reklamy, Rekomendacje Prezesa UOKiK
II. Część warsztatowa
1. Przykłady praktyczne prowadzenia wyrobów medycznych, w różnych kanałach komunikacji (case studies)
2. Podobieństwa i różnice pomiędzy reklamą leków a reklamą wyrobów medycznych
3. Quiz dla uczestników szkolenia
4. Sesja pytań i odpowiedzi
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Wymagania w zakresie Food Defence i Food Fraud. Dopuszczalne zabezpieczenia procesu produkcyjnego. Zagrożenia w procesie produkcji. Kultura Bezpieczeństwa Żywności.
Badanie czystości produktów niejałowych. Przydatność metod farmakopealnych. Badanie produktów leczniczych zawierających żywe drobnoustroje. Skuteczność ochrony przeciwdrobnoustrojowej.
Wytyczne prawne – nowy Aneks 1 EU GMP. Klasyfikacja pomieszczeń czystych. Woda i para czysta – jakość wody PW i WFI. Produkcja sterylna – rodzaje produkcji sterylnej.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.