REKLAMA PRODUKTÓW KOSMETYCZNYCH

Szkolenia farmaceutyczne i kosmetyczne onlineotwartezamkniete

Reklama produktów kosmetycznych w przepisach prawa UE. Imitacje produktów kosmetycznych – cechy, właściwości i przykłady produktów. Regulacje w zakresie stosowania wybranych deklaracji marketingowych. Reklama produktów kosmetycznych w kontekście ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz kodeksu etyki reklamy.

INFORMACJE O SZKOLENIU

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Zapraszamy na szkolenie ONLINE.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

  • KOMPUTER z głośnikami (np. laptop, tablet)
  • STAŁE ŁĄCZE INTERNETOWE
  • aktualna przeglądarka Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, lub Opera
  • System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.

Warsztaty przeznaczone są dla pracowników sektora kosmetycznego, w szczególności dla:

  • Producentów, Dystrybutorów i Importerów produktów kosmetycznych
  • Pracownicy działów marketingu w firmach sektora kosmetycznego
  • Kierownicy produktu (Brand Manager) w firmach kosmetycznych
  • Pracownicy odpowiedzialni za działania PR związane z markami i produktami kosmetycznymi
  • Pracownicy agencji reklamowych i domów mediowych

Warsztaty przeznaczone są dla pracowników sektora kosmetycznego, w szczególności dla:

  • Producentów, Dystrybutorów i Importerów produktów kosmetycznych
  • Pracownicy działów marketingu w firmach sektora kosmetycznego
  • Kierownicy produktu (Brand Manager) w firmach kosmetycznych
  • Pracownicy odpowiedzialni za działania PR związane z markami i produktami kosmetycznymi
  • Pracownicy agencji reklamowych i domów mediowych

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Moduł 1.
Reklama produktów kosmetycznych w przepisach prawa UE.
Przewidziane prawem kary pieniężne za nieprzestrzeganie przepisów.

Moduł 2.
Wspólne kryteria uzasadniania oświadczeń o produktach kosmetycznych, zgodnie z Rozporządzeniem 655/2013.
Analiza „case-by-case” przykładowych deklaracji
marketingowych.

Moduł 3.
Regulacje w zakresie stosowania wybranych deklaracji marketingowych:

  • kosmetyków naturalnych i organicznych,
  • nawilżanych chusteczek kosmetycznych
  • produktów ochrony przeciwsłonecznej,
  • niespłukiwanych żeli wodno-alkoholowych do rąk.

Moduł 4.
Wymagania co do stosowania oświadczeń:

  • kosmetyk hipoalergiczny
  • nie testowano na zwierzętach
  • nie zawiera …
  • testowany dermatologicznie
  • wyprodukowano w (made in) …
  • kosmetyk wege
  • kosmetyk HALAL

Moduł 5.
Potwierdzanie deklaracji marketingowych produktów kosmetycznych.
Możliwości i ograniczenia poszczególnych metod.

Moduł 6.
Imitacje produktów kosmetycznych – cechy, właściwości i przykłady produktów.
Analiza ryzyka, stanowisko i decyzje organów nadzoru.

Moduł 7.
Reklama produktów kosmetycznych w kontekście ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz kodeksu etyki reklamy.

Moduł 1.
Reklama produktów kosmetycznych w przepisach prawa UE.
Przewidziane prawem kary pieniężne za nieprzestrzeganie przepisów.

Moduł 2.
Wspólne kryteria uzasadniania oświadczeń o produktach kosmetycznych, zgodnie z Rozporządzeniem 655/2013.
Analiza „case-by-case” przykładowych deklaracji
marketingowych.

Moduł 3.
Regulacje w zakresie stosowania wybranych deklaracji marketingowych:

  • kosmetyków naturalnych i organicznych,
  • nawilżanych chusteczek kosmetycznych
  • produktów ochrony przeciwsłonecznej,
  • niespłukiwanych żeli wodno-alkoholowych do rąk.

Moduł 4.
Wymagania co do stosowania oświadczeń:

  • kosmetyk hipoalergiczny
  • nie testowano na zwierzętach
  • nie zawiera …
  • testowany dermatologicznie
  • wyprodukowano w (made in) …
  • kosmetyk wege
  • kosmetyk HALAL

Moduł 5.
Potwierdzanie deklaracji marketingowych produktów kosmetycznych.
Możliwości i ograniczenia poszczególnych metod.

Moduł 6.
Imitacje produktów kosmetycznych – cechy, właściwości i przykłady produktów.
Analiza ryzyka, stanowisko i decyzje organów nadzoru.

Moduł 7.
Reklama produktów kosmetycznych w kontekście ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz kodeksu etyki reklamy.

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • Reklama produktów kosmetycznych
  • Przepisy UE
  • Imitacje produktów kosmetycznych
  • Zwalczanie nieuczciwej konkurencji
  • Kodeks etyki reklamy

OPINIE O SZKOLENIACH

Monika Romanowska


Business Development Manager
tel.: 696 047 561
fax: 22 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.pl
Monika Romanowska

Monika Romanowska


Business Development Manager
tel.: 696 047 561
fax: 22 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.pl
Monika Romanowska

Monika Romanowska


Business Development Manager
tel.: 696 047 561
fax: 22 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.pl
Monika Romanowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia farmaceutyczne i kosmetyczne

Wymagania w zakresie Food Defence i Food Fraud. Dopuszczalne zabezpieczenia procesu produkcyjnego. Zagrożenia w procesie produkcji. Kultura Bezpieczeństwa Żywności.

2024-12-02
02 grudnia 2024
2024-12-02
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Badanie czystości produktów niejałowych. Przydatność metod farmakopealnych. Badanie produktów leczniczych zawierających żywe drobnoustroje. Skuteczność ochrony przeciwdrobnoustrojowej.

2024-12-04
04 grudnia 2024
2024-12-04
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Wytyczne prawne – nowy Aneks 1 EU GMP. Klasyfikacja pomieszczeń czystych. Woda i para czysta – jakość wody PW i WFI. Produkcja sterylna – rodzaje produkcji sterylnej.

2025-03-06
06 marca 2025 - 07 marca 2025
2025-03-07
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.