REKLAMA PRODUKTÓW KOSMETYCZNYCH

Szkolenia farmaceutyczne i kosmetyczne onlineotwartezamkniete

Reklama produktów kosmetycznych w przepisach prawa UE. Imitacje produktów kosmetycznych – cechy, właściwości i przykłady produktów. Regulacje w zakresie stosowania wybranych deklaracji marketingowych. Reklama produktów kosmetycznych w kontekście ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz kodeksu etyki reklamy.

INFORMACJE O SZKOLENIU

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy techniczne w trakcie połączenia nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Zapraszamy na szkolenie ONLINE.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

  • KOMPUTER z głośnikami (np. laptop, tablet)
  • STAŁE ŁĄCZE INTERNETOWE
  • aktualna przeglądarka Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, lub Opera
  • System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.

Warsztaty przeznaczone są dla pracowników sektora kosmetycznego, w szczególności dla:

  • Producentów, Dystrybutorów i Importerów produktów kosmetycznych
  • Pracownicy działów marketingu w firmach sektora kosmetycznego
  • Kierownicy produktu (Brand Manager) w firmach kosmetycznych
  • Pracownicy odpowiedzialni za działania PR związane z markami i produktami kosmetycznymi
  • Pracownicy agencji reklamowych i domów mediowych

Warsztaty przeznaczone są dla pracowników sektora kosmetycznego, w szczególności dla:

  • Producentów, Dystrybutorów i Importerów produktów kosmetycznych
  • Pracownicy działów marketingu w firmach sektora kosmetycznego
  • Kierownicy produktu (Brand Manager) w firmach kosmetycznych
  • Pracownicy odpowiedzialni za działania PR związane z markami i produktami kosmetycznymi
  • Pracownicy agencji reklamowych i domów mediowych

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Moduł 1.
Reklama produktów kosmetycznych w przepisach prawa UE.
Przewidziane prawem kary pieniężne za nieprzestrzeganie przepisów.

Moduł 2.
Wspólne kryteria uzasadniania oświadczeń o produktach kosmetycznych, zgodnie z Rozporządzeniem 655/2013.
Analiza „case-by-case” przykładowych deklaracji
marketingowych.

Moduł 3.
Regulacje w zakresie stosowania wybranych deklaracji marketingowych:

  • kosmetyków naturalnych i organicznych,
  • nawilżanych chusteczek kosmetycznych
  • produktów ochrony przeciwsłonecznej,
  • niespłukiwanych żeli wodno-alkoholowych do rąk.

Moduł 4.
Wymagania co do stosowania oświadczeń:

  • kosmetyk hipoalergiczny
  • nie testowano na zwierzętach
  • nie zawiera …
  • testowany dermatologicznie
  • wyprodukowano w (made in) …
  • kosmetyk wege
  • kosmetyk HALAL

Moduł 5.
Potwierdzanie deklaracji marketingowych produktów kosmetycznych.
Możliwości i ograniczenia poszczególnych metod.

Moduł 6.
Imitacje produktów kosmetycznych – cechy, właściwości i przykłady produktów.
Analiza ryzyka, stanowisko i decyzje organów nadzoru.

Moduł 7.
Reklama produktów kosmetycznych w kontekście ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz kodeksu etyki reklamy.

Moduł 1.
Reklama produktów kosmetycznych w przepisach prawa UE.
Przewidziane prawem kary pieniężne za nieprzestrzeganie przepisów.

Moduł 2.
Wspólne kryteria uzasadniania oświadczeń o produktach kosmetycznych, zgodnie z Rozporządzeniem 655/2013.
Analiza „case-by-case” przykładowych deklaracji
marketingowych.

Moduł 3.
Regulacje w zakresie stosowania wybranych deklaracji marketingowych:

  • kosmetyków naturalnych i organicznych,
  • nawilżanych chusteczek kosmetycznych
  • produktów ochrony przeciwsłonecznej,
  • niespłukiwanych żeli wodno-alkoholowych do rąk.

Moduł 4.
Wymagania co do stosowania oświadczeń:

  • kosmetyk hipoalergiczny
  • nie testowano na zwierzętach
  • nie zawiera …
  • testowany dermatologicznie
  • wyprodukowano w (made in) …
  • kosmetyk wege
  • kosmetyk HALAL

Moduł 5.
Potwierdzanie deklaracji marketingowych produktów kosmetycznych.
Możliwości i ograniczenia poszczególnych metod.

Moduł 6.
Imitacje produktów kosmetycznych – cechy, właściwości i przykłady produktów.
Analiza ryzyka, stanowisko i decyzje organów nadzoru.

Moduł 7.
Reklama produktów kosmetycznych w kontekście ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz kodeksu etyki reklamy.

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • Reklama produktów kosmetycznych
  • Przepisy UE
  • Imitacje produktów kosmetycznych
  • Zwalczanie nieuczciwej konkurencji
  • Kodeks etyki reklamy

OPINIE O SZKOLENIACH

Monika Romanowska


Business Development Manager
tel.: 696 047 561
fax: 22 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.pl
Monika Romanowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia farmaceutyczne i kosmetyczne

Zezwolenie na wytwarzanie w zakresie importu. Proces certyfikacji w imporcie (Aneks 16). Certyfikat EU GMP dla wytwórcy w kraju trzecim. Farmaceutyczny System Jakości (QMS) importera.

2025-03-18
18 marca 2025
2025-03-18
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Konserwowanie produktów kosmetycznych. Kosmetyki nie wymagające konserwacji. Wykaz dozwolonych substancji konserwujących. Badania czystości mikrobiologicznej oraz skuteczności zakonserwowania kosmetyków.

2025-03-24
24 marca 2025
2025-03-24
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Międzynarodowy standard bezpieczeństwa i jakości BRC CP zawiera wymagania dla produktów nieżywnościowych. Jest przeznaczony dla firm, które zajmują się produkcją produktów nieżywnościowych takich, jak np. produkty higieniczne, produkty do pielęgnacji ciała, produkty gospodarstwa domowego.

2025-04-07
07 kwietnia 2025
2025-04-07
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.