Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Szkolenie zostanie przeprowadzone zarówno w formie stacjonarnej jak i w online. Uczestnik ma możliwość wyboru formy szkolenia.
Szkolenie stacjonarne odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Golden Floor w Warszawie z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego.
Podczas szkolenia online uczestnik ma możliwość zadawania pytań trenerowi przy pomocy czatu.
Spotkanie zaplanowane jest w godzinach 10.00 – 16.00.
W trakcie szkolenia zostaną omówione obszary wymagające przeglądu w procesie przygotowania do inspekcji i/lub audytu. W ramach audytu ocenia się m.in. przygotowanie zakładu pod kątem infrastruktury, wyposażenia technicznego, zasobów ludzkich, stan higieniczny zakładu, przestrzeganie procedur i instrukcji zawartych w dokumentacji systemu jakości, rzetelność prowadzenia zapisów GMP/GHP, bezpieczeństwo produktów oraz łańcuch dostaw.
Szkolenie skierowane jest do podmiotów działających w branży kosmetycznej:
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Webinar/szkolenie online to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Technologia typu „Streaming” umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo” dzięki czemu uczestnik otrzymuje pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza swojego biurka.
Szkolenie zostanie przeprowadzone zarówno w formie stacjonarnej jak i w online. Uczestnik ma możliwość wyboru formy szkolenia.
Szkolenie stacjonarne odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Golden Floor w Warszawie z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego.
Podczas szkolenia online uczestnik ma możliwość zadawania pytań trenerowi przy pomocy czatu.
Spotkanie zaplanowane jest w godzinach 10.00 – 16.00.
W trakcie szkolenia zostaną omówione obszary wymagające przeglądu w procesie przygotowania do inspekcji i/lub audytu. W ramach audytu ocenia się m.in. przygotowanie zakładu pod kątem infrastruktury, wyposażenia technicznego, zasobów ludzkich, stan higieniczny zakładu, przestrzeganie procedur i instrukcji zawartych w dokumentacji systemu jakości, rzetelność prowadzenia zapisów GMP/GHP, bezpieczeństwo produktów oraz łańcuch dostaw.
Szkolenie skierowane jest do podmiotów działających w branży kosmetycznej:
Szkolenie zostanie przeprowadzone zarówno w formie stacjonarnej jak i w online. Uczestnik ma możliwość wyboru formy szkolenia.
Szkolenie stacjonarne odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Golden Floor w Warszawie z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego.
Podczas szkolenia online uczestnik ma możliwość zadawania pytań trenerowi przy pomocy czatu.
W trakcie szkolenia zostaną omówione obszary wymagające przeglądu w procesie przygotowania do inspekcji i/lub audytu. W ramach audytu ocenia się m.in. przygotowanie zakładu pod kątem infrastruktury, wyposażenia technicznego, zasobów ludzkich, stan higieniczny zakładu, przestrzeganie procedur i instrukcji zawartych w dokumentacji systemu jakości, rzetelność prowadzenia zapisów GMP/GHP, bezpieczeństwo produktów oraz łańcuch dostaw.
Szkolenie skierowane jest do podmiotów działających w branży kosmetycznej:
Moduł 1.
Omówienie podstawowych wymagań wynikających z normy ISO 22716
Moduł 2.
Ocena spełnienia wymagań normy ISO 22716 od strony praktycznej tzn. kontrola zasad opisanych w normie w obszarze:
Moduł 3.
Zasady tworzenia dokumentacji Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Higienicznej zgodne z wytycznymi normy ISO 22716 oraz dokumentowania zgodnych z wymaganiami normy działań
Moduł 4.
Nadzór nad wdrożonym Systemem GMP w zakładzie produkującym kosmetyki: audit lub urzędowa kontrola
Moduł 5.
Ocena poszczególnych obszarów normy zgodnie z punktami proponowanej Check Listy
Moduł 1.
Omówienie podstawowych wymagań wynikających z normy ISO 22716
Moduł 2.
Ocena spełnienia wymagań normy ISO 22716 od strony praktycznej tzn. kontrola zasad opisanych w normie w obszarze:
Moduł 3.
Zasady tworzenia dokumentacji Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Higienicznej zgodne z wytycznymi normy ISO 22716 oraz dokumentowania zgodnych z wymaganiami normy działań
Moduł 4.
Nadzór nad wdrożonym Systemem GMP w zakładzie produkującym kosmetyki: audit lub urzędowa kontrola
Moduł 5.
Ocena poszczególnych obszarów normy zgodnie z punktami proponowanej Check Listy
Moduł 1.
Omówienie podstawowych wymagań wynikających z normy ISO 22716
Moduł 2.
Ocena spełnienia wymagań normy ISO 22716 od strony praktycznej tzn. kontrola zasad opisanych w normie w obszarze:
Moduł 3.
Zasady tworzenia dokumentacji Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Higienicznej zgodne z wytycznymi normy ISO 22716 oraz dokumentowania zgodnych z wymaganiami normy działań
Moduł 4.
Nadzór nad wdrożonym Systemem GMP w zakładzie produkującym kosmetyki: audit lub urzędowa kontrola
Moduł 5.
Ocena poszczególnych obszarów normy zgodnie z punktami proponowanej Check Listy
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Wytyczne prawne – nowy Aneks 1 EU GMP. Klasyfikacja pomieszczeń czystych. Woda i para czysta – jakość wody PW i WFI. Produkcja sterylna – rodzaje produkcji sterylnej.
Zezwolenie na wytwarzanie w zakresie importu. Proces certyfikacji w imporcie (Aneks 16). Certyfikat EU GMP dla wytwórcy w kraju trzecim. Farmaceutyczny System Jakości (QMS) importera.
Kwalifikacja dostawcy opakowań. Mikrobiologiczne metody badania opakowań. Kwalifikacja metody badania opakowań. Postępowanie z wynikami niespełniającymi kryteriów akceptacji.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.