Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Poznanie praktyki sądów pracy oraz przepisów postępowania procesowego pozwoli być przygotowanym na ewentualne spory i zminimalizować ryzyko przegranej.
Korzyści ze szkolenia:
ONLINE TO UDZIAŁ W SZKOLENIU NA ŻYWO, Z MOŻLIWOŚCIĄ ZADAWANIA PYTAŃ TRENEROWI NA CZACIE. oraz bezpośrednio.
Szkolenie skierowane jest do:
Dyrektorów Personalnych, Dyrektorów/Kierowników działów kadr i płac, specjalistów ds. kadr i płac, menagerów nadzorujących działy HR;
SZKOLENIE ONLINE:
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Webinar/szkolenie online to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Technologia typu „Streaming” umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo” dzięki czemu uczestnik otrzymuje pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza swojego biurka.
Poznanie praktyki sądów pracy oraz przepisów postępowania procesowego pozwoli być przygotowanym na ewentualne spory i zminimalizować ryzyko przegranej.
Korzyści ze szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do:
Dyrektorów Personalnych, Dyrektorów/Kierowników działów kadr i płac, specjalistów ds. kadr i płac, menagerów nadzorujących działy HR;
Poznanie praktyki sądów pracy oraz przepisów postępowania procesowego pozwoli być przygotowanym na ewentualne spory i zminimalizować ryzyko przegranej.
Korzyści ze szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do:
Dyrektorów Personalnych, Dyrektorów/Kierowników działów kadr i płac, specjalistów ds. kadr i płac, menagerów nadzorujących działy HR;
ZMIANY W PROCESOWYM PRAWIE PRACY W ZWIĄZKU Z WIELKĄ NOWELIZACJĄ KODEKSU POSTĘPOWANIA CYWILNEGO
Zmiany w części ogólnej:
Zmiany w części szczególnej:
PRACODAWCA W SPORZE SĄDOWYM
Reprezentacja pracodawcy przed sądem:
Podstawowe zasady procesu sądowego:
Podstawowe działania w postępowaniu sądowym:
Co może być dowodem w sądzie?
Pracodawca i jego reprezentant w sądzie:
Kiedy warto sięgnąć po pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów?
ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRACOWNIKA
Materialna:
ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRACODAWCY ZA PRZESTRZEGANIE PRAW PRACOWNICZYCH
Wykroczenia przeciwko prawom pracownika:
Przestępstwa przeciwko prawom pracownika:
NAJCZĘSTSZE SPORY W OBRĘBIE PRAWA PRACY:
Spory dotyczące nadgodzin:
Spory dotyczące urlopów:
Spory o ustalenie stosunku pracy:
Sprawy o mobbing:
Dyskryminacja przy zatrudnieniu pracownika:
ZMIANY W PROCESOWYM PRAWIE PRACY W ZWIĄZKU Z WIELKĄ NOWELIZACJĄ KODEKSU POSTĘPOWANIA CYWILNEGO
Zmiany w części ogólnej:
Zmiany w części szczególnej:
PRACODAWCA W SPORZE SĄDOWYM
Reprezentacja pracodawcy przed sądem:
Podstawowe zasady procesu sądowego:
Podstawowe działania w postępowaniu sądowym:
Co może być dowodem w sądzie?
Pracodawca i jego reprezentant w sądzie:
Kiedy warto sięgnąć po pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów?
ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRACOWNIKA
Materialna:
ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRACODAWCY ZA PRZESTRZEGANIE PRAW PRACOWNICZYCH
Wykroczenia przeciwko prawom pracownika:
Przestępstwa przeciwko prawom pracownika:
NAJCZĘSTSZE SPORY W OBRĘBIE PRAWA PRACY:
Spory dotyczące nadgodzin:
Spory dotyczące urlopów:
Spory o ustalenie stosunku pracy:
Sprawy o mobbing:
Dyskryminacja przy zatrudnieniu pracownika:
ZMIANY W PROCESOWYM PRAWIE PRACY W ZWIĄZKU Z WIELKĄ NOWELIZACJĄ KODEKSU POSTĘPOWANIA CYWILNEGO
Zmiany w części ogólnej:
Zmiany w części szczególnej:
PRACODAWCA W SPORZE SĄDOWYM
Reprezentacja pracodawcy przed sądem:
Podstawowe zasady procesu sądowego:
Podstawowe działania w postępowaniu sądowym:
Co może być dowodem w sądzie?
Pracodawca i jego reprezentant w sądzie:
Kiedy warto sięgnąć po pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów?
ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRACOWNIKA
Materialna:
ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRACODAWCY ZA PRZESTRZEGANIE PRAW PRACOWNICZYCH
Wykroczenia przeciwko prawom pracownika:
Przestępstwa przeciwko prawom pracownika:
NAJCZĘSTSZE SPORY W OBRĘBIE PRAWA PRACY:
Spory dotyczące nadgodzin:
Spory dotyczące urlopów:
Spory o ustalenie stosunku pracy:
Sprawy o mobbing:
Dyskryminacja przy zatrudnieniu pracownika:
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Szkolenie poświęcone jest zmianom dotyczącym wdrożenia dyrektywy o sygnalistach jak również omówimy kwestie jawności wynagrodzeń oraz pozostałych planowanych zmian w 2025. Na szkoleniu rozwiejecie Państwo swoje wątpliwości odnośnie stosowania przepisów oraz zapoznacie się z planowanymi zmianami.
Zapraszamy na szkolenie z rozliczania czasu pracy, podczas którego razem z trenerem rozwiążą. Państwo około 40 zadań.
Podczas szkolenia skoncentrujemy się na obszarze społecznym, w szczególności pracowniczym i jego rozmaitymi aspektami – od budowania zrównoważonej kultury organizacyjnej przez strategię i obowiązki raportowe aż po komunikację.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.