Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Prawidłowe zawieranie umowy jest podstawowym narzędziem kształtowania relacji biznesowych.
Szkolenie zawieranie umów energetycznych – podczas warsztatów zaprezentowane zostaną uczestnikom prawa i obowiązki jakie nakładają na przedsiębiorstwa energetyczne i gazowe oraz na konsumentów najnowsze regulacje prawa energetycznego i cywilnego w zakresie zawierania umów.
Warsztat poprowadzi uznany ekspert – praktyk Sędzia Sądu Apelacyjnego w Szczecinie znany i ceniony za wysoki poziom przekazywanej wiedzy, zaangażowanie i umiejętność skupienia uwagi słuchaczy na istotnych dla nich zagadnieniach.
Szkolenie umowy pakietowe – dlaczego warto wziąć udział:
Celem szkolenia jest uzyskanie wiedzy dotyczącej prawidłowego konstruowania umów dystrybucji – sprzedaży oraz umów pakietowych w kontekście najnowszych regulacji prawa energetycznego i cywilnego. Uczestnictwo w szkoleniu będzie okazją nie tylko do uzyskania informacji o planowanych rozwiązaniach prawnych, ale również umożliwi wymianę poglądów na ich temat.
W ramach szkolenia uczestnikom zostaną zaprezentowane najlepsze doświadczenia z zakresu negocjacji i zawierania umów, podstawowych zobowiązań oraz warunków jak i konsekwencji wcześniejszego rozwiązania umowy, a także doświadczenia z zakresu rozstrzygania sporów. Warsztaty bogato ilustrowane licznymi przykładami z praktyki oraz Orzecznictwa Sądów.
Szkolenie zawieranie umów energetycznych do udziału w warsztatach zapraszamy:
Prawidłowe zawieranie umowy jest podstawowym narzędziem kształtowania relacji biznesowych.
Szkolenie zawieranie umów energetycznych – podczas warsztatów zaprezentowane zostaną uczestnikom prawa i obowiązki jakie nakładają na przedsiębiorstwa energetyczne i gazowe oraz na konsumentów najnowsze regulacje prawa energetycznego i cywilnego w zakresie zawierania umów.
Warsztat poprowadzi uznany ekspert – praktyk Sędzia Sądu Apelacyjnego w Szczecinie znany i ceniony za wysoki poziom przekazywanej wiedzy, zaangażowanie i umiejętność skupienia uwagi słuchaczy na istotnych dla nich zagadnieniach.
Szkolenie umowy pakietowe – dlaczego warto wziąć udział:
Celem szkolenia jest uzyskanie wiedzy dotyczącej prawidłowego konstruowania umów dystrybucji – sprzedaży oraz umów pakietowych w kontekście najnowszych regulacji prawa energetycznego i cywilnego. Uczestnictwo w szkoleniu będzie okazją nie tylko do uzyskania informacji o planowanych rozwiązaniach prawnych, ale również umożliwi wymianę poglądów na ich temat.
W ramach szkolenia uczestnikom zostaną zaprezentowane najlepsze doświadczenia z zakresu negocjacji i zawierania umów, podstawowych zobowiązań oraz warunków jak i konsekwencji wcześniejszego rozwiązania umowy, a także doświadczenia z zakresu rozstrzygania sporów. Warsztaty bogato ilustrowane licznymi przykładami z praktyki oraz Orzecznictwa Sądów.
Szkolenie zawieranie umów energetycznych do udziału w warsztatach zapraszamy:
Zakres szkolenia:
1.Wiadomości wprowadzające
2. Elementy wiedzy cywilistycznej niezbędne do prawidłowego zawierania umów dystrybucyjnych, kompleksowych (sprzedaży) oraz pakietowych przez przedsiębiorstwa energetyczne, w tym:
3. Prawidłowy przebieg etapu zawierania umów ( określenie właściwego, aktualnego sposobu reprezentacji odbiorcy, podanie w jaki sposób należy to uczynić, jakich dokumentów żądać od odbiorcy, a które dokumenty można i należy samodzielnie otrzymać i jak je znaleźć, posługiwanie się właściwymi rejestrami):
4.Wybrane regulacje prawa energetycznego dotyczące umów dystrybucyjnych, kompleksowych (sprzedaży) których stroną jest
5. Przedstawienie wybranych, najnowszych regulacji ustawy z dnia 26 lipca 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne, wprowadzenie przez nią pojęcia:
6. Problematyka związana z ustaniem skutków prawnych umów zawartych zarówno przez przedsiębiorstwo obrotu jak i dystrybucji
7. Nowe regulacje wypowiedzenia umowy przez odbiorcę końcowego
8. Nowelizacja przepisów prawa energetycznego w zakresie zmiany sprzedawcy
9. Regulacje dotyczące umowy sprzedaży oraz umowy kompleksowej, których stroną jest odbiorca energii paliw gazowych w gospodarstwie domowym
10. Istotne zmiany dotyczące procesu przeprowadzania kontroli z punktu widzenia ekonomicznych interesów przedsiębiorstwa dystrybucji i obrotu
11. Odniesienie nielegalnego poboru energii do praktyki funkcjonowania przedsiębiorstw energetycznych
12.Odbiorca wrażliwy i jego szczególne uprawnienia
13. Nowelizacja zasad dotyczących wstrzymywania dostarczania energii, paliw gazowych – odpowiedzialność cywilnoprawna przedsiębiorstwa obrotu, a odpowiedzialność przedsiębiorstwa dystrybucji
14. Konsekwencje dla ekonomicznej stabilności przedsiębiorstwa energetycznego wprowadzenia nowatorskiej, ustawowej regulacji postępowania reklamacyjnego związanego ze wstrzymaniem dostarczania energii
15. Dwutorowość w płaszczyźnie przedmiotowej możliwości kwestionowania przez odbiorcę nieuwzględnienia jego reklamacji przez przedsiębiorstwo energetyczne
16. Techniki obrony ekonomicznych interesów przedsiębiorstwa energetycznego w przypadku wystąpienia przez odbiorcę z wnioskiem o rozpatrzenia sporu przez sąd polubowny albo przez Prezesa URE
17. Nowelizacja ustawy a charakter prawny instrukcji ruchu i eksploatacji sieci dystrybucyjnej (IRiESD)
Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora Dariusza Rystała; jakiekolwiek korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora.
Agenda szkolenia:
7-8 kwietnia 2014, Warszawa
7 kwietnia
8 kwietnia
Zakres szkolenia:
1.Wiadomości wprowadzające
2. Elementy wiedzy cywilistycznej niezbędne do prawidłowego zawierania umów dystrybucyjnych, kompleksowych (sprzedaży) oraz pakietowych przez przedsiębiorstwa energetyczne, w tym:
3. Prawidłowy przebieg etapu zawierania umów ( określenie właściwego, aktualnego sposobu reprezentacji odbiorcy, podanie w jaki sposób należy to uczynić, jakich dokumentów żądać od odbiorcy, a które dokumenty można i należy samodzielnie otrzymać i jak je znaleźć, posługiwanie się właściwymi rejestrami):
4.Wybrane regulacje prawa energetycznego dotyczące umów dystrybucyjnych, kompleksowych (sprzedaży) których stroną jest
5. Przedstawienie wybranych, najnowszych regulacji ustawy z dnia 26 lipca 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne, wprowadzenie przez nią pojęcia:
6. Problematyka związana z ustaniem skutków prawnych umów zawartych zarówno przez przedsiębiorstwo obrotu jak i dystrybucji
7. Nowe regulacje wypowiedzenia umowy przez odbiorcę końcowego
8. Nowelizacja przepisów prawa energetycznego w zakresie zmiany sprzedawcy
9. Regulacje dotyczące umowy sprzedaży oraz umowy kompleksowej, których stroną jest odbiorca energii paliw gazowych w gospodarstwie domowym
10. Istotne zmiany dotyczące procesu przeprowadzania kontroli z punktu widzenia ekonomicznych interesów przedsiębiorstwa dystrybucji i obrotu
11. Odniesienie nielegalnego poboru energii do praktyki funkcjonowania przedsiębiorstw energetycznych
12.Odbiorca wrażliwy i jego szczególne uprawnienia
13. Nowelizacja zasad dotyczących wstrzymywania dostarczania energii, paliw gazowych – odpowiedzialność cywilnoprawna przedsiębiorstwa obrotu, a odpowiedzialność przedsiębiorstwa dystrybucji
14. Konsekwencje dla ekonomicznej stabilności przedsiębiorstwa energetycznego wprowadzenia nowatorskiej, ustawowej regulacji postępowania reklamacyjnego związanego ze wstrzymaniem dostarczania energii
15. Dwutorowość w płaszczyźnie przedmiotowej możliwości kwestionowania przez odbiorcę nieuwzględnienia jego reklamacji przez przedsiębiorstwo energetyczne
16. Techniki obrony ekonomicznych interesów przedsiębiorstwa energetycznego w przypadku wystąpienia przez odbiorcę z wnioskiem o rozpatrzenia sporu przez sąd polubowny albo przez Prezesa URE
17. Nowelizacja ustawy a charakter prawny instrukcji ruchu i eksploatacji sieci dystrybucyjnej (IRiESD)
Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora Dariusza Rystała; jakiekolwiek korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora.
Agenda szkolenia:
7-8 kwietnia 2014, Warszawa
7 kwietnia
8 kwietnia
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Celem szkolenia jest zaznajomienie różnych grup zawodowych z mapami jako dokumentami wykorzystywanymi w wielu procesach inwestycyjnych, administracyjnych, cywilnych. O mapie jako przedstawieniu w sposób subiektywny obrazu rzeczywistości i jego dokumentowaniu.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.