Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Celem szkolenia jest zaznajomienie różnych grup zawodowych z mapami jako dokumentami wykorzystywanymi w wielu procesach inwestycyjnych, administracyjnych, cywilnych. O mapie jako przedstawieniu w sposób subiektywny obrazu rzeczywistości i jego dokumentowaniu. Łatwiej będzie zrozumieć po szkoleniu jak mapy należy czytać, czemu służą i jakie mapy, które i do czego są bardziej przydatne a które nie.
Z ekonomicznego punktu widzenia łatwiej też będzie zdecydować o wydatku na daną mapę i czy jest w ogóle potrzebna. Zrozumienie tego zagadnienia ułatwi i przyspieszy procedury oraz kontakt między np. administracją a inwestorami, klientami urzędów.
Warto z ww. powodów wziąć udział w szkoleniu, gdyż mapa w dalszym ciągu jest podstawowym elementem wielu dokumentacji niezbędnych do opracowania w ww. procesach.
Adresatami tego szkolenia jest szeroka grupa zawodów związanych z procesami inwestycyjnymi, planistycznymi, administracyjnymi, cywilnymi. Np. architekci, urbaniści, projektanci, rzeczoznawcy budowlani, biegli sądowi, geodeci, administracja publiczna, pośrednicy w obrocie nieruchomościami, przedsiębiorcy rolni, inwestorzy na rynku nieruchomości, zarządcy dróg, gestorzy sieci uzbrojenia terenu.
Prowadzący szkolenie – Igor Amrozik
Celem szkolenia jest zaznajomienie różnych grup zawodowych z mapami jako dokumentami wykorzystywanymi w wielu procesach inwestycyjnych, administracyjnych, cywilnych. O mapie jako przedstawieniu w sposób subiektywny obrazu rzeczywistości i jego dokumentowaniu. Łatwiej będzie zrozumieć po szkoleniu jak mapy należy czytać, czemu służą i jakie mapy, które i do czego są bardziej przydatne a które nie.
Z ekonomicznego punktu widzenia łatwiej też będzie zdecydować o wydatku na daną mapę i czy jest w ogóle potrzebna. Zrozumienie tego zagadnienia ułatwi i przyspieszy procedury oraz kontakt między np. administracją a inwestorami, klientami urzędów.
Warto z ww. powodów wziąć udział w szkoleniu, gdyż mapa w dalszym ciągu jest podstawowym elementem wielu dokumentacji niezbędnych do opracowania w ww. procesach.
Adresatami tego szkolenia jest szeroka grupa zawodów związanych z procesami inwestycyjnymi, planistycznymi, administracyjnymi, cywilnymi. Np. architekci, urbaniści, projektanci, rzeczoznawcy budowlani, biegli sądowi, geodeci, administracja publiczna, pośrednicy w obrocie nieruchomościami, przedsiębiorcy rolni, inwestorzy na rynku nieruchomości, zarządcy dróg, gestorzy sieci uzbrojenia terenu.
Prowadzący szkolenie – Igor Amrozik
Celem szkolenia jest zaznajomienie różnych grup zawodowych z mapami jako dokumentami wykorzystywanymi w wielu procesach inwestycyjnych, administracyjnych, cywilnych. O mapie jako przedstawieniu w sposób subiektywny obrazu rzeczywistości i jego dokumentowaniu. Łatwiej będzie zrozumieć po szkoleniu jak mapy należy czytać, czemu służą i jakie mapy, które i do czego są bardziej przydatne a które nie.
Z ekonomicznego punktu widzenia łatwiej też będzie zdecydować o wydatku na daną mapę i czy jest w ogóle potrzebna. Zrozumienie tego zagadnienia ułatwi i przyspieszy procedury oraz kontakt między np. administracją a inwestorami, klientami urzędów.
Warto z ww. powodów wziąć udział w szkoleniu, gdyż mapa w dalszym ciągu jest podstawowym elementem wielu dokumentacji niezbędnych do opracowania w ww. procesach.
Adresatami tego szkolenia jest szeroka grupa zawodów związanych z procesami inwestycyjnymi, planistycznymi, administracyjnymi, cywilnymi. Np. architekci, urbaniści, projektanci, rzeczoznawcy budowlani, biegli sądowi, geodeci, administracja publiczna, pośrednicy w obrocie nieruchomościami, przedsiębiorcy rolni, inwestorzy na rynku nieruchomości, zarządcy dróg, gestorzy sieci uzbrojenia terenu.
Prowadzący szkolenie – Igor Amrozik
1. Mapa – cóż to takiego? Definicja mapy. Odwzorowanie kartograficzne.
2. Mapa a plan. Mapa a zdjęcie lotnicze/fotogrametryczne.
3. Podział ogólny map.
4. Ogólne zasady odczytywania i rozumienia treści zawartej na mapach.
Sposoby prezentacji różnych zjawisk.
5. Mapa jako wizualizacja treści baz danych. Obiektowe mapy numeryczne.
6. Mapa i systemy informacji geograficznej/przestrzennej.
7. Mapa topograficzna (baza danych obiektów topograficznych).
8. Mapa zasadnicza.
9. Mapa ewidencji gruntów i budynków.
10. Mapy i plany w planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
11. Mapy do celów prawnych, m. in.
12. Mapa do celów projektowych.
13. Mapa geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów budowlanych oraz inne wykorzystywane w procesie budowlanym.
14. Mapy gleboznawcze (rolniczych kompleksów przydatności gleb).
15. Mapa – pierworys stanu posiadania oraz inne mapy historyczne.
16. Mapy w ewidencji miejscowości ulic i adresów.
17. Jeszcze kilka szczegółów o:
18. Numeryczne modele terenu – mapy 3D.
19. Inne szczególne opracowania kartograficzne.
20. Podsumowanie i wnioski.
1. Mapa – cóż to takiego? Definicja mapy. Odwzorowanie kartograficzne.
2. Mapa a plan. Mapa a zdjęcie lotnicze/fotogrametryczne.
3. Podział ogólny map.
4. Ogólne zasady odczytywania i rozumienia treści zawartej na mapach.
Sposoby prezentacji różnych zjawisk.
5. Mapa jako wizualizacja treści baz danych. Obiektowe mapy numeryczne.
6. Mapa i systemy informacji geograficznej/przestrzennej.
7. Mapa topograficzna (baza danych obiektów topograficznych).
8. Mapa zasadnicza.
9. Mapa ewidencji gruntów i budynków.
10. Mapy i plany w planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
11. Mapy do celów prawnych, m. in.
12. Mapa do celów projektowych.
13. Mapa geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów budowlanych oraz inne wykorzystywane w procesie budowlanym.
14. Mapy gleboznawcze (rolniczych kompleksów przydatności gleb).
15. Mapa – pierworys stanu posiadania oraz inne mapy historyczne.
16. Mapy w ewidencji miejscowości ulic i adresów.
17. Jeszcze kilka szczegółów o:
18. Numeryczne modele terenu – mapy 3D.
19. Inne szczególne opracowania kartograficzne.
20. Podsumowanie i wnioski.
1. Mapa – cóż to takiego? Definicja mapy. Odwzorowanie kartograficzne.
2. Mapa a plan. Mapa a zdjęcie lotnicze/fotogrametryczne.
3. Podział ogólny map.
4. Ogólne zasady odczytywania i rozumienia treści zawartej na mapach.
Sposoby prezentacji różnych zjawisk.
5. Mapa jako wizualizacja treści baz danych. Obiektowe mapy numeryczne.
6. Mapa i systemy informacji geograficznej/przestrzennej.
7. Mapa topograficzna (baza danych obiektów topograficznych).
8. Mapa zasadnicza.
9. Mapa ewidencji gruntów i budynków.
10. Mapy i plany w planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
11. Mapy do celów prawnych, m. in.
12. Mapa do celów projektowych.
13. Mapa geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów budowlanych oraz inne wykorzystywane w procesie budowlanym.
14. Mapy gleboznawcze (rolniczych kompleksów przydatności gleb).
15. Mapa – pierworys stanu posiadania oraz inne mapy historyczne.
16. Mapy w ewidencji miejscowości ulic i adresów.
17. Jeszcze kilka szczegółów o:
18. Numeryczne modele terenu – mapy 3D.
19. Inne szczególne opracowania kartograficzne.
20. Podsumowanie i wnioski.
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Celem szkolenia jest zaznajomienie różnych grup zawodowych z mapami jako dokumentami wykorzystywanymi w wielu procesach inwestycyjnych, administracyjnych, cywilnych. O mapie jako przedstawieniu w sposób subiektywny obrazu rzeczywistości i jego dokumentowaniu.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.