Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Celem szkolenia jest omówienie wymagań prawnych dla kosmetyków, wyrobów medycznych, produktów leczniczych, produktów biobójczych, suplementów diety i detergentów oraz zaprezentowanie różnic pomiędzy powyższymi grupami produktów. Szczegółowe omówienie możliwych funkcji dla produktów kosmetycznych oraz ograniczeń w zakresie oświadczeń marketingowych. Analiza produktów z pogranicza w oparciu o parametry charakteryzujące poszczególne produkt.
Szkolenie kierowane jest do osób związanych z przemysłem kosmetycznym – technologów, pracowników działów produkcyjnych, badawczo-rozwojowych i kontroli jakości oraz osób zajmujących się oceną bezpieczeństwa kosmetyków, a także do osób zatrudnionych w instytucjach i inspekcjach państwowych.
Szkolenie online odbywa się poprzez platformę MS TEAMS.
Dla optymalnej pracy na platformie najlepiej korzystać z aktualnej przeglądarki Chrome.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Webinar/szkolenie online to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Technologia typu „Streaming” umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo” dzięki czemu uczestnik otrzymuje pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza swojego biurka.
Warsztaty przeznaczone są dla pracowników sektora kosmetycznego, w szczególności dla:
Warsztaty przeznaczone są dla pracowników sektora kosmetycznego, w szczególności dla:
Moduł 1.
Klasyfikacja produktów w oparciu o ich definicje, wymagania prawne i wytyczne Komisji Europejskiej: kosmetyki, wyroby medyczne, leki, produkt biobójcze, suplementy diety, detergenty, mieszaniny chemiczne.
Moduł 2.
Wymagania prawne dla produktów kosmetycznych w oparciu o aktualnie obowiązujące rozporządzenia: analiza deklarowanej funkcji, miejsca aplikacji i przeznaczenia, ograniczenia w zakresie oświadczeń marketingowych o produkcie.
Moduł 3.
Przegląd „produktów z pogranicza” z uwzględnieniem parametrów: typ produktu, miejsce aplikacji, przeznaczenie:
Moduł 4.
Najczęstsze przyczyny niezgodności w obrębie produktów kosmetycznych
Uczestnicy mogą przesłać np. swoje etykiety, które chcieliby przeanalizować (oczywiście nazwa firmy i produktu będzie zakryta podczas szkolenia).
Moduł 1.
Oświadczenia o produkcie w myśl rozporządzenia Komisji (UE) nr 655/2013 z dnia 10 lipca 2013 r. określającego wspólne kryteria dotyczące uzasadniania oświadczeń stosowanych w związku z produktami kosmetycznymi oraz Technical document on cosmetic claims (version of 3 July 2017) – analiza przykładów.
Moduł 2.
Oświadczenia typu „free from”, oświadczenia o nietestowaniu na zwierzętach.
Moduł 3.
Kryteria dla kosmetyków hipoalergicznych.
Moduł 4.
Problemy klasyfikacji produktów z pogranicza („Borderline Products”):
Moduł 5.
Praktyczne ćwiczenie z oznakowania kosmetyków – case study.
Moduł 1.
Klasyfikacja produktów w oparciu o ich definicje, wymagania prawne i wytyczne Komisji Europejskiej: kosmetyki, wyroby medyczne, leki, produkt biobójcze, suplementy diety, detergenty, mieszaniny chemiczne.
Moduł 2.
Wymagania prawne dla produktów kosmetycznych w oparciu o aktualnie obowiązujące rozporządzenia: analiza deklarowanej funkcji, miejsca aplikacji i przeznaczenia, ograniczenia w zakresie oświadczeń marketingowych o produkcie.
Moduł 3.
Przegląd „produktów z pogranicza” z uwzględnieniem parametrów: typ produktu, miejsce aplikacji, przeznaczenie:
Moduł 4.
Najczęstsze przyczyny niezgodności w obrębie produktów kosmetycznych
Uczestnicy mogą przesłać np. swoje etykiety, które chcieliby przeanalizować (oczywiście nazwa firmy i produktu będzie zakryta podczas szkolenia).
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Wytyczne prawne – nowy Aneks 1 EU GMP. Klasyfikacja pomieszczeń czystych. Woda i para czysta – jakość wody PW i WFI. Produkcja sterylna – rodzaje produkcji sterylnej.
Zezwolenie na wytwarzanie w zakresie importu. Proces certyfikacji w imporcie (Aneks 16). Certyfikat EU GMP dla wytwórcy w kraju trzecim. Farmaceutyczny System Jakości (QMS) importera.
Kwalifikacja dostawcy opakowań. Mikrobiologiczne metody badania opakowań. Kwalifikacja metody badania opakowań. Postępowanie z wynikami niespełniającymi kryteriów akceptacji.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.