Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Trener – sędzia apelacyjny, o dużym doświadczeniu i praktyce orzeczniczej zarówno w sprawach cywilnych i gospodarczych jak i też w sprawowanym nadzorze nad prawidłowością prowadzonych przez komornika oraz sądy postępowań egzekucyjnych.
Prowadzi wykłady i szkolenia z zakresu postępowania zabezpieczającego i egzekucyjnego i to zarówno dla prawników , jak i osób bez przygotowania prawniczego, praktyk zagadnień z zakresu szeroko rozumianej windykacji należności w odniesieniu do realiów obrotu gospodarczego.
Doświadczenie w zakresie szeroko rozumianego postępowania egzekucyjnego wzbogaca i wykorzystuje prowadząc od ponad 20 lat wykłady i warsztaty windykacji oraz szkolenia z zakresu zawierania i skutecznego w praktyce zabezpieczania kontraktów handlowych. Jest również autorem (współautorem) publikacji z zakresu prawa egzekucyjnego oraz procedury cywilnej.
Specjalizuje się również w prawnych regulacjach szeroko rozumianego prawa energetycznego, w aspekcie obejmującym zarówno dystrybucję oraz obrót (jak i wzajemną współpracę tych przedsiębiorstw) w całym sektorze energetycznym.
Posiada również wieloletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla różnych przedsiębiorstw energetycznych na terenie całego kraju.
Wyniesione ze swojej pracy zawodowej i dydaktycznej doświadczenia wykorzystuje realizując wykłady i warsztaty w powyższym zakresie. i to zarówno na szkoleniach zamkniętych jak i otwartych
Prowadząc swoje zajęcia zawsze dostosowuje stopień ich trudności do stopnia zaawansowania słuchaczy, inaczej prowadzi zajęcia dla osób z przygotowaniem prawniczym i bez takiego przygotowania, jak również stara się być jak najbardziej elastyczny w stosunku do oczekiwań i potrzeb konkretnych grup swoich słuchaczy, dbając o zapewnienie maksymalnej komunikatywności i skuteczności w przekazywaniu praktycznych aspektów wiedzy prawniczej.
Do udziału w warsztatach zapraszamy: wszystkich uczestników zainteresowanych praktycznymi aspektami egzekucji, cały sektor energetyczny, przedsiębiorstwa sprzedaży energii oraz dystrybucji,
Trener – sędzia apelacyjny, o dużym doświadczeniu i praktyce orzeczniczej zarówno w sprawach cywilnych i gospodarczych jak i też w sprawowanym nadzorze nad prawidłowością prowadzonych przez komornika oraz sądy postępowań egzekucyjnych.
Prowadzi wykłady i szkolenia z zakresu postępowania zabezpieczającego i egzekucyjnego i to zarówno dla prawników , jak i osób bez przygotowania prawniczego, praktyk zagadnień z zakresu szeroko rozumianej windykacji należności w odniesieniu do realiów obrotu gospodarczego.
Doświadczenie w zakresie szeroko rozumianego postępowania egzekucyjnego wzbogaca i wykorzystuje prowadząc od ponad 20 lat wykłady i warsztaty windykacji oraz szkolenia z zakresu zawierania i skutecznego w praktyce zabezpieczania kontraktów handlowych. Jest również autorem (współautorem) publikacji z zakresu prawa egzekucyjnego oraz procedury cywilnej.
Specjalizuje się również w prawnych regulacjach szeroko rozumianego prawa energetycznego, w aspekcie obejmującym zarówno dystrybucję oraz obrót (jak i wzajemną współpracę tych przedsiębiorstw) w całym sektorze energetycznym.
Posiada również wieloletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla różnych przedsiębiorstw energetycznych na terenie całego kraju.
Wyniesione ze swojej pracy zawodowej i dydaktycznej doświadczenia wykorzystuje realizując wykłady i warsztaty w powyższym zakresie. i to zarówno na szkoleniach zamkniętych jak i otwartych
Prowadząc swoje zajęcia zawsze dostosowuje stopień ich trudności do stopnia zaawansowania słuchaczy, inaczej prowadzi zajęcia dla osób z przygotowaniem prawniczym i bez takiego przygotowania, jak również stara się być jak najbardziej elastyczny w stosunku do oczekiwań i potrzeb konkretnych grup swoich słuchaczy, dbając o zapewnienie maksymalnej komunikatywności i skuteczności w przekazywaniu praktycznych aspektów wiedzy prawniczej.
Do udziału w warsztatach zapraszamy: wszystkich uczestników zainteresowanych praktycznymi aspektami egzekucji, cały sektor energetyczny, przedsiębiorstwa sprzedaży energii oraz dystrybucji,
1. Wiadomości wprowadzające
2. Ramy czasowe wprowadzenia procedur windykacyjnych
3. Stopniowalność wprowadzanych i realizowanych technik windykacyjnych
4. Umiejętność faktycznego oddziaływania na opóźniającego się z płatnościami dłużnika przez:
5. Należyte docenianie konsekwencji właściwego i skutecznego doręczania korespondencji dłużnikowi
6. Wstrzymanie dostawy energii a proces windykacji należności
7. Zgon dłużnika i jego znaczenie dla windykacji należności.
8. Podstawowa procedura działań windykacyjnych na etapie przedsądowym – właściwe przygotowanie pod kątem wniesienia pozwu o zapłatę
9. Właściwa technika stosowania rozłożenia świadczenia na raty (zawarcia ugody)
10. Maksymalnie szybkie i efektywne wykorzystanie drogi sądowej w celu uzyskania zaspokojenia roszczenia
11. Postępowanie w przedmiocie zabezpieczenia dochodzonych roszczeń:
12. Koszty postępowania o zabezpieczenie.
13. Postępowanie egzekucyjne
14. Ułożenie wzajemnie efektywnej współpracy pomiędzy wierzycielem a komornikiem
1. Wiadomości wprowadzające
2. Ramy czasowe wprowadzenia procedur windykacyjnych
3. Stopniowalność wprowadzanych i realizowanych technik windykacyjnych
4. Umiejętność faktycznego oddziaływania na opóźniającego się z płatnościami dłużnika przez:
5. Należyte docenianie konsekwencji właściwego i skutecznego doręczania korespondencji dłużnikowi
6. Wstrzymanie dostawy energii a proces windykacji należności
7. Zgon dłużnika i jego znaczenie dla windykacji należności.
8. Podstawowa procedura działań windykacyjnych na etapie przedsądowym – właściwe przygotowanie pod kątem wniesienia pozwu o zapłatę
9. Właściwa technika stosowania rozłożenia świadczenia na raty (zawarcia ugody)
10. Maksymalnie szybkie i efektywne wykorzystanie drogi sądowej w celu uzyskania zaspokojenia roszczenia
11. Postępowanie w przedmiocie zabezpieczenia dochodzonych roszczeń:
12. Koszty postępowania o zabezpieczenie.
13. Postępowanie egzekucyjne
14. Ułożenie wzajemnie efektywnej współpracy pomiędzy wierzycielem a komornikiem
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Celem szkolenia jest zaznajomienie różnych grup zawodowych z mapami jako dokumentami wykorzystywanymi w wielu procesach inwestycyjnych, administracyjnych, cywilnych. O mapie jako przedstawieniu w sposób subiektywny obrazu rzeczywistości i jego dokumentowaniu.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.