Projektowanie produktów kosmetycznych pod marką własną

Szkolenia farmaceutyczne i kosmetyczne onlineotwartezamkniete

Ustalenie założeń strategicznych dla nowej marki kosmetycznej. Testy prototypu produktu kosmetycznego oraz analiza danych. Projektowanie składu i przygotowanie prototypu produktu końcowego. Badania wdrożeniowe, dossier i rejestracja produktu kosmetycznego.

INFORMACJE O SZKOLENIU

  • Jeśli pojawiają się problemy techniczne w trakcie połączenia nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Ustalenie założeń strategicznych dla nowej marki kosmetycznej. Testy prototypu produktu kosmetycznego oraz analiza danych. Projektowanie składu i przygotowanie prototypu produktu.

Szkolenie online na „żywo” na platformie Zoom, z możliwością zadawania pytań.

Warsztaty przeznaczone są dla pracowników sektora kosmetycznego, w szczególności dla:

  • Pracowników firm produkujących produkty kosmetyczne
  • Pracowników Działów Kontroli Jakości
  • Pracowników Działów Badawczo-Rozwojowych
  • Pracowników Działów Badawczo-Wdrożeniowych
  • Technologów
  • Pracowników odpowiedzialnych za przygotowanie dossier dla kosmetyków
  • Wszystkie osoby zainteresowane powyższym tematem końcowego. Badania wdrożeniowe, dossier i rejestracja produktu kosmetycznego.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

  • KOMPUTER z głośnikami (np. laptop, tablet)
  • STAŁE ŁĄCZE INTERNETOWE
  • aktualna przeglądarka Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, lub Opera

Ustalenie założeń strategicznych dla nowej marki kosmetycznej. Testy prototypu produktu kosmetycznego oraz analiza danych. Projektowanie składu i przygotowanie prototypu produktu.

Szkolenie online na „żywo” na platformie Zoom, z możliwością zadawania pytań.

Warsztaty przeznaczone są dla pracowników sektora kosmetycznego, w szczególności dla:

  • Pracowników firm produkujących produkty kosmetyczne
  • Pracowników Działów Kontroli Jakości
  • Pracowników Działów Badawczo-Rozwojowych
  • Pracowników Działów Badawczo-Wdrożeniowych
  • Technologów
  • Pracowników odpowiedzialnych za przygotowanie dossier dla kosmetyków
  • Wszystkie osoby zainteresowane powyższym tematem końcowego. Badania wdrożeniowe, dossier i rejestracja produktu kosmetycznego.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

  • KOMPUTER z głośnikami (np. laptop, tablet)
  • STAŁE ŁĄCZE INTERNETOWE
  • aktualna przeglądarka Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, lub Opera

Ustalenie założeń strategicznych dla nowej marki kosmetycznej. Testy prototypu produktu kosmetycznego oraz analiza danych. Projektowanie składu i przygotowanie prototypu produktu.

Szkolenie online na „żywo” na platformie Zoom, z możliwością zadawania pytań.

Warsztaty przeznaczone są dla pracowników sektora kosmetycznego, w szczególności dla:

  • Pracowników firm produkujących produkty kosmetyczne
  • Pracowników Działów Kontroli Jakości
  • Pracowników Działów Badawczo-Rozwojowych
  • Pracowników Działów Badawczo-Wdrożeniowych
  • Technologów
  • Pracowników odpowiedzialnych za przygotowanie dossier dla kosmetyków
  • Wszystkie osoby zainteresowane powyższym tematem końcowego. Badania wdrożeniowe, dossier i rejestracja produktu kosmetycznego.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

  • KOMPUTER z głośnikami (np. laptop, tablet)
  • STAŁE ŁĄCZE INTERNETOWE
  • aktualna przeglądarka Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, lub Opera

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Moduł 1.
Podstawowe pojęcia oraz ustawodawstwo branżowe:

  • podstawowe definicje: produkt kosmetyczny, dystrybutor, osoba odpowiedzialna;
  • obowiązki osób odpowiedzialnych oraz dystrybutorów zgodnie z rozporządzeniem 1223/2009;
  • Istota Ustawy o produktach kosmetycznych z 4.10.2018r. (ob. od 1 stycznia 2019r.) w zakresie systemu informowania o działaniach niepożądanych, wykazu zakładów wytwarzających produkty kosmetyczne, organów nadzoru nad produktami kosmetycznymi oraz kar za nieprzestrzeganie przepisów ustawy i rozporządzenia 1223/2009;
  • ISO GMP 22716.

Moduł 2.
Ustalenie założeń strategicznych dla nowej marki kosmetycznej:

  • założenia strategiczne przed wdrożeniem nowej marki kosmetycznej: segment sprzedaży, charakterystyka brandu;
  • szczegółowa charakterystyka grupy docelowej (odbiorców produktu kosmetycznego): wiek, płeć, typ skóry, rodzaj cery, typ łodygi włosa;
  • określenie półki cenowej i kanałów dystrybucji;
  • dobór opakowania końcowego;
  • ustalenie cech fizykochemicznych i sensorycznych produktu końcowego.

Moduł 3.
Projektowanie składu i przygotowanie prototypu produktu końcowego:

  • opracowanie receptury w oparciu o założenia strategiczne;
  • obowiązujące obostrzenia prawne dotyczące stosowania składników w recepturach kosmetycznych;
  • projektowanie prototypu produktu kosmetycznego (wsad + opakowanie jednostkowe).

Moduł 4.
Testy prototypu produktu kosmetycznego oraz analiza danych:

  • ocena prototypu z oszacowaniem potencjału sprzedażowego;
  • benchmarking – porównanie prototypu z produktami konkurencyjnymi w tym samym segmencie;
  • zebranie informacji dotyczących kierunku ewentualnych poprawek/ udoskonalania ocenianego prototypu.

Moduł 5.
Udoskonalanie oraz zatwierdzanie prototypu produktu końcowego:

  • wykonanie nowego prototypu produktu kosmetycznego z uwzględnieniem poprawek po testach;
  • ponowne testy i zatwierdzenie prototypu (archiwizacja wzorca, protokół akceptacji, ewidencja kolejnych wersji testowanych prototypów);
  • analiza kosztów produkcji prototypów w zależności od nakładu – oszacowanie kosztów całej inwestycji.

Moduł 6.
Badania wdrożeniowe, dossier i rejestracja produktu kosmetycznego:

  • badania obowiązkowe do wdrożenia produktu na rynek zgodnie z prawem UE oraz badania opcjonalne;
  • zgromadzenie dossier produktu kosmetycznego – PIF (ang. product information file);
  • zgłaszanie produktu kosmetycznego do portalu CPNP.

Moduł 7.
Dyskusja, pytania.

Moduł 1.
Podstawowe pojęcia oraz ustawodawstwo branżowe:

  • podstawowe definicje: produkt kosmetyczny, dystrybutor, osoba odpowiedzialna;
  • obowiązki osób odpowiedzialnych oraz dystrybutorów zgodnie z rozporządzeniem 1223/2009;
  • Istota Ustawy o produktach kosmetycznych z 4.10.2018r. (ob. od 1 stycznia 2019r.) w zakresie systemu informowania o działaniach niepożądanych, wykazu zakładów wytwarzających produkty kosmetyczne, organów nadzoru nad produktami kosmetycznymi oraz kar za nieprzestrzeganie przepisów ustawy i rozporządzenia 1223/2009;
  • ISO GMP 22716.

Moduł 2.
Ustalenie założeń strategicznych dla nowej marki kosmetycznej:

  • założenia strategiczne przed wdrożeniem nowej marki kosmetycznej: segment sprzedaży, charakterystyka brandu;
  • szczegółowa charakterystyka grupy docelowej (odbiorców produktu kosmetycznego): wiek, płeć, typ skóry, rodzaj cery, typ łodygi włosa;
  • określenie półki cenowej i kanałów dystrybucji;
  • dobór opakowania końcowego;
  • ustalenie cech fizykochemicznych i sensorycznych produktu końcowego.

Moduł 3.
Projektowanie składu i przygotowanie prototypu produktu końcowego:

  • opracowanie receptury w oparciu o założenia strategiczne;
  • obowiązujące obostrzenia prawne dotyczące stosowania składników w recepturach kosmetycznych;
  • projektowanie prototypu produktu kosmetycznego (wsad + opakowanie jednostkowe).

Moduł 4.
Testy prototypu produktu kosmetycznego oraz analiza danych:

  • ocena prototypu z oszacowaniem potencjału sprzedażowego;
  • benchmarking – porównanie prototypu z produktami konkurencyjnymi w tym samym segmencie;
  • zebranie informacji dotyczących kierunku ewentualnych poprawek/ udoskonalania ocenianego prototypu.

Moduł 5.
Udoskonalanie oraz zatwierdzanie prototypu produktu końcowego:

  • wykonanie nowego prototypu produktu kosmetycznego z uwzględnieniem poprawek po testach;
  • ponowne testy i zatwierdzenie prototypu (archiwizacja wzorca, protokół akceptacji, ewidencja kolejnych wersji testowanych prototypów);
  • analiza kosztów produkcji prototypów w zależności od nakładu – oszacowanie kosztów całej inwestycji.

Moduł 6.
Badania wdrożeniowe, dossier i rejestracja produktu kosmetycznego:

  • badania obowiązkowe do wdrożenia produktu na rynek zgodnie z prawem UE oraz badania opcjonalne;
  • zgromadzenie dossier produktu kosmetycznego – PIF (ang. product information file);
  • zgłaszanie produktu kosmetycznego do portalu CPNP.

Moduł 7.
Dyskusja, pytania.

Moduł 1.
Podstawowe pojęcia oraz ustawodawstwo branżowe:

  • podstawowe definicje: produkt kosmetyczny, dystrybutor, osoba odpowiedzialna;
  • obowiązki osób odpowiedzialnych oraz dystrybutorów zgodnie z rozporządzeniem 1223/2009;
  • Istota Ustawy o produktach kosmetycznych z 4.10.2018r. (ob. od 1 stycznia 2019r.) w zakresie systemu informowania o działaniach niepożądanych, wykazu zakładów wytwarzających produkty kosmetyczne, organów nadzoru nad produktami kosmetycznymi oraz kar za nieprzestrzeganie przepisów ustawy i rozporządzenia 1223/2009;
  • ISO GMP 22716.

Moduł 2.
Ustalenie założeń strategicznych dla nowej marki kosmetycznej:

  • założenia strategiczne przed wdrożeniem nowej marki kosmetycznej: segment sprzedaży, charakterystyka brandu;
  • szczegółowa charakterystyka grupy docelowej (odbiorców produktu kosmetycznego): wiek, płeć, typ skóry, rodzaj cery, typ łodygi włosa;
  • określenie półki cenowej i kanałów dystrybucji;
  • dobór opakowania końcowego;
  • ustalenie cech fizykochemicznych i sensorycznych produktu końcowego.

Moduł 3.
Projektowanie składu i przygotowanie prototypu produktu końcowego:

  • opracowanie receptury w oparciu o założenia strategiczne;
  • obowiązujące obostrzenia prawne dotyczące stosowania składników w recepturach kosmetycznych;
  • projektowanie prototypu produktu kosmetycznego (wsad + opakowanie jednostkowe).

Moduł 4.
Testy prototypu produktu kosmetycznego oraz analiza danych:

  • ocena prototypu z oszacowaniem potencjału sprzedażowego;
  • benchmarking – porównanie prototypu z produktami konkurencyjnymi w tym samym segmencie;
  • zebranie informacji dotyczących kierunku ewentualnych poprawek/ udoskonalania ocenianego prototypu.

Moduł 5.
Udoskonalanie oraz zatwierdzanie prototypu produktu końcowego:

  • wykonanie nowego prototypu produktu kosmetycznego z uwzględnieniem poprawek po testach;
  • ponowne testy i zatwierdzenie prototypu (archiwizacja wzorca, protokół akceptacji, ewidencja kolejnych wersji testowanych prototypów);
  • analiza kosztów produkcji prototypów w zależności od nakładu – oszacowanie kosztów całej inwestycji.

Moduł 6.
Badania wdrożeniowe, dossier i rejestracja produktu kosmetycznego:

  • badania obowiązkowe do wdrożenia produktu na rynek zgodnie z prawem UE oraz badania opcjonalne;
  • zgromadzenie dossier produktu kosmetycznego – PIF (ang. product information file);
  • zgłaszanie produktu kosmetycznego do portalu CPNP.

Moduł 7.
Dyskusja, pytania.

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • Szkolenie dla kosmetologów
  • Warsztaty tworzenia kosmetyków
  • Projektowanie receptur kosmetycznych
  • ISO GMP 22716
  • Rejestracja kosmetyków

OPINIE O SZKOLENIACH

Monika Romanowska


Business Development Manager
tel.: 696 047 561
fax: 22 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.pl
Monika Romanowska

Monika Romanowska


Business Development Manager
tel.: 696 047 561
fax: 22 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.pl
Monika Romanowska

Monika Romanowska


Business Development Manager
tel.: 696 047 561
fax: 22 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.pl
Monika Romanowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia farmaceutyczne i kosmetyczne

Wymagania prawa kosmetycznego UE w zakresie badań stabilności produktów kosmetycznych. Przykładowe plany badawcze wykorzystywane w badaniach stabilności i kompatybilności. Testy stabilności/kompatybilności i cel ich wykonywania. Ocena końcowa stabilności masy i kompatybilności produktu kosmetycznego.
2025-06-26
26 czerwca 2025
2025-06-26
Szkolenie online Szkolenie online
Cykl życia arkuszy Excel. Case study – omówienie walidacji na przykładzie. Warsztaty – samodzielna walidacja przykładowego arkusza. Arkusze Excel a kategoria oprogramowania wg GAMP 5.
2025-09-11
11 września 2025
2025-09-11
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Kwalifikacja dostawcy opakowań. Mikrobiologiczne metody badania opakowań. Kwalifikacja metody badania opakowań. Postępowanie z wynikami niespełniającymi kryteriów akceptacji.
2025-09-24
24 września 2025
2025-09-24
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
firma szkoleniowa 2025 roku