Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest praktyczne przedstawienie najnowszych zasad funkcjonujących w poszczególnych regulacjach prawnych systemu INTRASTAT.
Udział w szkoleniu umożliwi uczestnikom:
Grupa dedykowana:
Osoby odpowiedzialne w przedsiębiorstwach za kwestie celne, pracownicy działów exportu, importu, logistyki a przede wszystkim działów księgowości, sprzedaży.
SZKOLENIE ONLINE:
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Webinar/szkolenie online to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Technologia typu „Streaming” umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo” dzięki czemu uczestnik otrzymuje pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza swojego biurka.
Cel szkolenia:
Udział w szkoleniu umożliwi uczestnikom:
Grupa dedykowana:
Osoby odpowiedzialne w przedsiębiorstwach za kwestie celne, pracownicy działów exportu, importu, logistyki a przede wszystkim działów księgowości, sprzedaży.
Cel szkolenia:
Udział w szkoleniu umożliwi uczestnikom:
Grupa dedykowana:
Osoby odpowiedzialne w przedsiębiorstwach za kwestie celne, pracownicy działów exportu, importu, logistyki a przede wszystkim działów księgowości, sprzedaży.
1. Do czego służy system INTRASTAT?
2. BREXIT – co dalej z wymianą towarową po 31 stycznia 2020 r.?
3. Reprezentowanie podmiotu zobowiązanego – zakładanie konta, ustalanie reprezentowania.
4. Metodologiczne podstawy systemu INTRASTAT – kierunki obrotu towarowego oraz zakres stosowania.
5. Termin ważności deklaracji INTRASTAT – jak długo przechowywać deklaracje wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wysłanie?
6. Wyjątki od zgłoszeń do systemu INTRASTAT.
7. Odpowiedzialność za zgłaszanie danych – kto ponosi odpowiedzialność za deklarowane dane.
8. Transakcje podlegające zgłoszeniu.
9. Naprawy, zwroty itp. – jak je wykazywać w systemie INTRASTAT?
10. Organizacja systemu INTRASTAT.
11. Uczestnicy systemu INTRASTAT.
12. Progi statystyczne – jak je liczyć i jakie są między nimi różnice?
13. Forma zgłoszenia – różnice.
14. Co zrobić, by nie składać deklaracji INTRASTAT?
15. Okres i obowiązek sprawozdawczy – co zrobić, gdy nie mamy pełnych danych, a już jest termin zgłoszenia; jak zgłaszać brak obrotu.
16. Deklaracje zerowe i częściowe – do czego służą?
17. Nomenklatura Scalona (CN) czyli taryfikacja w trzech słowach – aktualizacja na rok 2020.
18. Darmowy program do generowania zgłoszeń INTRASTAT.
19. Deklarowanie towarów o małej wartości.
20. Rabaty, skonta, bonusy – kiedy korekta jest należna a kiedy nie.
21. System upomnień w przypadku niewywiązywania się z obowiązku sprawozdawczego.
22. SIMSTAT – założenia nowego systemu.
23. Budowa deklaracji INTRASTAT – różnice pomiędzy progami statystycznymi.
24. Część praktyczna.
25. Problemy indywidualne.
1. Do czego służy system INTRASTAT?
2. BREXIT – co dalej z wymianą towarową po 31 stycznia 2020 r.?
3. Reprezentowanie podmiotu zobowiązanego – zakładanie konta, ustalanie reprezentowania.
4. Metodologiczne podstawy systemu INTRASTAT – kierunki obrotu towarowego oraz zakres stosowania.
5. Termin ważności deklaracji INTRASTAT – jak długo przechowywać deklaracje wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wysłanie?
6. Wyjątki od zgłoszeń do systemu INTRASTAT.
7. Odpowiedzialność za zgłaszanie danych – kto ponosi odpowiedzialność za deklarowane dane.
8. Transakcje podlegające zgłoszeniu.
9. Naprawy, zwroty itp. – jak je wykazywać w systemie INTRASTAT?
10. Organizacja systemu INTRASTAT.
11. Uczestnicy systemu INTRASTAT.
12. Progi statystyczne – jak je liczyć i jakie są między nimi różnice?
13. Forma zgłoszenia – różnice.
14. Co zrobić, by nie składać deklaracji INTRASTAT?
15. Okres i obowiązek sprawozdawczy – co zrobić, gdy nie mamy pełnych danych, a już jest termin zgłoszenia; jak zgłaszać brak obrotu.
16. Deklaracje zerowe i częściowe – do czego służą?
17. Nomenklatura Scalona (CN) czyli taryfikacja w trzech słowach – aktualizacja na rok 2020.
18. Darmowy program do generowania zgłoszeń INTRASTAT.
19. Deklarowanie towarów o małej wartości.
20. Rabaty, skonta, bonusy – kiedy korekta jest należna a kiedy nie.
21. System upomnień w przypadku niewywiązywania się z obowiązku sprawozdawczego.
22. SIMSTAT – założenia nowego systemu.
23. Budowa deklaracji INTRASTAT – różnice pomiędzy progami statystycznymi.
24. Część praktyczna.
25. Problemy indywidualne.
1. Do czego służy system INTRASTAT?
2. BREXIT – co dalej z wymianą towarową po 31 stycznia 2020 r.?
3. Reprezentowanie podmiotu zobowiązanego – zakładanie konta, ustalanie reprezentowania.
4. Metodologiczne podstawy systemu INTRASTAT – kierunki obrotu towarowego oraz zakres stosowania.
5. Termin ważności deklaracji INTRASTAT – jak długo przechowywać deklaracje wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wysłanie?
6. Wyjątki od zgłoszeń do systemu INTRASTAT.
7. Odpowiedzialność za zgłaszanie danych – kto ponosi odpowiedzialność za deklarowane dane.
8. Transakcje podlegające zgłoszeniu.
9. Naprawy, zwroty itp. – jak je wykazywać w systemie INTRASTAT?
10. Organizacja systemu INTRASTAT.
11. Uczestnicy systemu INTRASTAT.
12. Progi statystyczne – jak je liczyć i jakie są między nimi różnice?
13. Forma zgłoszenia – różnice.
14. Co zrobić, by nie składać deklaracji INTRASTAT?
15. Okres i obowiązek sprawozdawczy – co zrobić, gdy nie mamy pełnych danych, a już jest termin zgłoszenia; jak zgłaszać brak obrotu.
16. Deklaracje zerowe i częściowe – do czego służą?
17. Nomenklatura Scalona (CN) czyli taryfikacja w trzech słowach – aktualizacja na rok 2020.
18. Darmowy program do generowania zgłoszeń INTRASTAT.
19. Deklarowanie towarów o małej wartości.
20. Rabaty, skonta, bonusy – kiedy korekta jest należna a kiedy nie.
21. System upomnień w przypadku niewywiązywania się z obowiązku sprawozdawczego.
22. SIMSTAT – założenia nowego systemu.
23. Budowa deklaracji INTRASTAT – różnice pomiędzy progami statystycznymi.
24. Część praktyczna.
25. Problemy indywidualne.
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Na szkolenie zapraszamy wszystkie osoby zajmujące się profesjonalnie obrotem towarowym, kierowaniem i obsługą procesów celnych i logistycznych z wykorzystaniem klasyfikacji taryfowej towarów a także osoby dokonujące zgłoszeń celnych, osoby składające deklaracje INTRASTAT i osoby zaangażowane w dokumentowanie pochodzenia towarów.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.