Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie online. Szkolenie online odbywa się poprzez platformie MS Teams.
Podczas szkolenia online uczestnik ma możliwość zadawania pytań trenerowi przy pomocy czatu lub „na żywo” z użyciem mikrofonu i kamerki.
Podstawowe szkolenie z higieny, w którym wszyscy pracownicy firmy powinni uczestniczyć co roku. Zaczniemy od podstaw mikrobiologii, przypomnimy jakie są źródła drobnoustrojów czyli skąd trafiają one do naszych przestrzeni pracy.
Zwrócimy uwagę na fakt, że mycie i dezynfekcja to dwa osobne procesy i żaden z nich nie może być pomijany. Nie można stosować wyłącznie procesu dezynfekcji i pomijać etapu mycia i czyszczenia, ponieważ nie uzyskamy odpowiedniej redukcji drobnoustrojów na powierzchniach.
Etap mycia i czyszczenia ma za zadanie usuwanie z powierzchni cząstek kurzu, brudu i zanieczyszczeń organicznych. Tworzą one swego rodzaju tarczę, osłonę wokół drobnoustrojów i osłabiają działanie wielu środków dezynfekujących. Wyjaśnimy na czym polega rotacja środków dezynfekujących. Kontynuacją tego szkolenia jest szkolenie Monitoring czystości mikrobiologicznej środowiska w wytwórni farmaceutycznej, za pomocą którego sprawdzana jest poprawność realizacji procedur higienicznych.
Warsztaty skierowane są do pracowników firm farmaceutycznych, w szczególności:
Podstawowe szkolenie z higieny, w którym wszyscy pracownicy firmy powinni uczestniczyć co roku. Zaczniemy od podstaw mikrobiologii, przypomnimy jakie są źródła drobnoustrojów czyli skąd trafiają one do naszych przestrzeni pracy. Zwrócimy uwagę na fakt, że mycie i dezynfekcja to dwa osobne procesy i żaden z nich nie może być pomijany. Nie można stosować wyłącznie procesu dezynfekcji i pomijać etapu mycia i czyszczenia, ponieważ nie uzyskamy odpowiedniej redukcji drobnoustrojów na powierzchniach.
Etap mycia i czyszczenia ma za zadanie usuwanie z powierzchni cząstek kurzu, brudu i zanieczyszczeń organicznych. Tworzą one swego rodzaju tarczę, osłonę wokół drobnoustrojów i osłabiają działanie wielu środków dezynfekujących. Wyjaśnimy na czym polega rotacja środków dezynfekujących. Kontynuacją tego szkolenia jest szkolenie Monitoring czystości mikrobiologicznej środowiska w wytwórni farmaceutycznej, za pomocą którego sprawdzana jest poprawność realizacji procedur higienicznych.
Warsztaty skierowane są do pracowników firm farmaceutycznych, w szczególności:
Moduł 1.
Podstawy mikrobiologii – bakterie, grzyby drożdżopodobne i pleśnie; warunki hodowli drobnoustrojów
Moduł 2.
Źródła zanieczyszczeń w przemyśle farmaceutycznym: personel, surowce, powietrze, powierzchnie
Moduł 3.
Program Higieny w Wytwórni
Moduł 4.
Różnice między czyszczeniem i dezynfekcją
Moduł 5.
Rotacja środków dezynfekujących
Moduł 6.
Trudne powierzchnie w przestrzeniach GMP z punktu widzenia dezynfekcji
Moduł 7.
Rodzaje środków ochrony osobistej
Moduł 8.
Zasady mycia i dezynfekcji rąk
Moduł 9.
Zasady pracy aseptycznej
Moduł 1.
Podstawy mikrobiologii – bakterie, grzyby drożdżopodobne i pleśnie; warunki hodowli drobnoustrojów
Moduł 2.
Źródła zanieczyszczeń w przemyśle farmaceutycznym: personel, surowce, powietrze, powierzchnie
Moduł 3.
Program Higieny w Wytwórni
Moduł 4.
Różnice między czyszczeniem i dezynfekcją
Moduł 5.
Rotacja środków dezynfekujących
Moduł 6.
Trudne powierzchnie w przestrzeniach GMP z punktu widzenia dezynfekcji
Moduł 7.
Rodzaje środków ochrony osobistej
Moduł 8.
Zasady mycia i dezynfekcji rąk
Moduł 9.
Zasady pracy aseptycznej
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Wymagania w zakresie Food Defence i Food Fraud. Dopuszczalne zabezpieczenia procesu produkcyjnego. Zagrożenia w procesie produkcji. Kultura Bezpieczeństwa Żywności.
Badanie czystości produktów niejałowych. Przydatność metod farmakopealnych. Badanie produktów leczniczych zawierających żywe drobnoustroje. Skuteczność ochrony przeciwdrobnoustrojowej.
Wytyczne prawne – nowy Aneks 1 EU GMP. Klasyfikacja pomieszczeń czystych. Woda i para czysta – jakość wody PW i WFI. Produkcja sterylna – rodzaje produkcji sterylnej.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.