Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
W trakcie warsztatów zostaną omówione wymagania Dobrej Praktyki Wytwarzania w zakresie przeprowadzania Przeglądu Jakości Produktu.
Przegląd Jakości Produktu to regularne, okresowe lub stałe, przeglądy jakościowe wszystkich produktów leczniczych objętych zezwoleniem na wytwarzanie (w tym importowanych produktów leczniczych), łącznie z produktami przeznaczonymi wyłącznie na eksport (każdy kierunek eksportu).
Przeglądy są przeprowadzane raz w roku, udokumentowane i uwzględniające weryfikację powtarzalności procesów i specyfikacji, w celu podkreślenia wszystkich trendów oraz zdefiniowania ulepszeń produktów i procesów.
Zapraszamy na szkolenie przegląd jakości produktu!
Na warsztaty zapraszamy m.in.:
Podczas szkolenia online uczestnik ma możliwość zadawania pytań trenerowi przy pomocy czatu lub mikrofonu.
Szkolenie online odbywa się poprzez platformę ClickMeeting lub MS Teams.
Dla optymalnej pracy na platformie najlepiej korzystać z aktualnej przeglądarki Chrome.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
W trakcie warsztatów zostaną omówione wymagania Dobrej Praktyki Wytwarzania w zakresie przeprowadzania Przeglądu Jakości Produktu.
Przegląd Jakości Produktu to regularne, okresowe lub stałe, przeglądy jakościowe wszystkich produktów leczniczych objętych zezwoleniem na wytwarzanie (w tym importowanych produktów leczniczych), łącznie z produktami przeznaczonymi wyłącznie na eksport (każdy kierunek eksportu).
Przeglądy są przeprowadzane raz w roku, udokumentowane i uwzględniające weryfikację powtarzalności procesów i specyfikacji, w celu podkreślenia wszystkich trendów oraz zdefiniowania ulepszeń produktów i procesów.
Zapraszamy na szkolenie przegląd jakości produktu!
Na warsztaty zapraszamy m.in.:
W trakcie warsztatów zostaną omówione wymagania Dobrej Praktyki Wytwarzania w zakresie przeprowadzania Przeglądu Jakości Produktu.
Przegląd Jakości Produktu to regularne, okresowe lub stałe, przeglądy jakościowe wszystkich produktów leczniczych objętych zezwoleniem na wytwarzanie (w tym importowanych produktów leczniczych), łącznie z produktami przeznaczonymi wyłącznie na eksport (każdy kierunek eksportu).
Przeglądy są przeprowadzane raz w roku, udokumentowane i uwzględniające weryfikację powtarzalności procesów i specyfikacji, w celu podkreślenia wszystkich trendów oraz zdefiniowania ulepszeń produktów i procesów.
Zapraszamy na szkolenie przegląd jakości produktu!
Na warsztaty zapraszamy m.in.:
Moduł 1.
Wymagania GMP w zakresie Przeglądu Jakości Produktu (PQR)
Moduł 2.
Minimum, które powinien zawierać PQR
Moduł 3.
Jakie parametry kontroli międzyoperacyjnej uwzględnić w PQR
Moduł 4.
Jak traktować serie odrzucone, które nie spełniły wymagań jakościowych na etapie produktu luzem; uwzględniać czy nie?
Moduł 5.
Wskaźniki jakościowe do oceny jakości produktu
Moduł 6.
Zalecenia z przeglądu – właściwe definiowanie
Moduł 7.
Komunikowanie zaleceń z przeglądu – komu i dlaczego?
Moduł 1.
Wymagania GMP w zakresie Przeglądu Jakości Produktu (PQR)
Moduł 2.
Minimum, które powinien zawierać PQR
Moduł 3.
Jakie parametry kontroli międzyoperacyjnej uwzględnić w PQR
Moduł 4.
Jak traktować serie odrzucone, które nie spełniły wymagań jakościowych na etapie produktu luzem; uwzględniać czy nie?
Moduł 5.
Wskaźniki jakościowe do oceny jakości produktu
Moduł 6.
Zalecenia z przeglądu – właściwe definiowanie
Moduł 7.
Komunikowanie zaleceń z przeglądu – komu i dlaczego?
Moduł 1.
Wymagania GMP w zakresie Przeglądu Jakości Produktu (PQR)
Moduł 2.
Minimum, które powinien zawierać PQR
Moduł 3.
Jakie parametry kontroli międzyoperacyjnej uwzględnić w PQR
Moduł 4.
Jak traktować serie odrzucone, które nie spełniły wymagań jakościowych na etapie produktu luzem; uwzględniać czy nie?
Moduł 5.
Wskaźniki jakościowe do oceny jakości produktu
Moduł 6.
Zalecenia z przeglądu – właściwe definiowanie
Moduł 7.
Komunikowanie zaleceń z przeglądu – komu i dlaczego?
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Wymagania w zakresie Food Defence i Food Fraud. Dopuszczalne zabezpieczenia procesu produkcyjnego. Zagrożenia w procesie produkcji. Kultura Bezpieczeństwa Żywności.
Badanie czystości produktów niejałowych. Przydatność metod farmakopealnych. Badanie produktów leczniczych zawierających żywe drobnoustroje. Skuteczność ochrony przeciwdrobnoustrojowej.
Wytyczne prawne – nowy Aneks 1 EU GMP. Klasyfikacja pomieszczeń czystych. Woda i para czysta – jakość wody PW i WFI. Produkcja sterylna – rodzaje produkcji sterylnej.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.