Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
PROGRAM SZKOLENIA AKTUALIZOWANY SYSTEMATYCZNIE I PROWADZONY ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM STANEM PRAWNYM
Do udziału w warsztatach zapraszamy pracowników firm występujących w procesie budowlanym zarówno po stronie wykonawcy, podwykonawcy jak i inwestora, firm deweloperskich, budowlanych i projektowych, pracowników organów administracji architektoniczno- budowlanej, powiatowego i wojewódzki
PROGRAM SZKOLENIA AKTUALIZOWANY SYSTEMATYCZNIE I PROWADZONY ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM STANEM PRAWNYM
Do udziału w warsztatach zapraszamy pracowników firm występujących w procesie budowlanym zarówno po stronie wykonawcy, podwykonawcy jak i inwestora, firm deweloperskich, budowlanych i projektowych, pracowników organów administracji architektoniczno- budowlanej, powiatowego i wojewódzki
1 dzień
Uprawnienia umowne a uprawnienia kodeksowe
Różnice w zakresie regulacji w modelu B2C i B2B
Modelowe postanowienia w umowach na rynku komercyjnym i zamówień publicznych
Zabezpieczenie roszczeń
Gwarancja bankowa i ubezpieczeniowa – kluczowe elementy do weryfikacji
Obrona przed uruchomieniem z gwarancji – czy jest możliwa?
Kaucja gwarancyjna a zatrzymanie wynagrodzenia – różnice w praktyce
Notarialne poddanie się egzekucji (777 k.p.c.) – zalety i wady rozwiązania
Inne formy zabezpieczenia – weksel, zastaw, poręczenie
Kary umowne
Najczęstsze okoliczności zabezpieczane karą umowną
Opóźnienie a zwłoka – praktyczny wymiar różnic
Odpowiedzialność gwarancyjna za termin – modelowe klauzule umowne
Okoliczności egzoneracyjne i ekskulpacyjne zwalniające wykonawcę z odpowiedzialności
Kumulujące się kary umowne i naliczanie różnych kar z tytułu tych samych okoliczności
Szkoda a kara i jej wpływ na miarkowanie
Okoliczności rzutujące na możliwość miarkowania kary
Odszkodowanie uzupełniające
Odstąpienie, Wypowiedzenie, Rozwiązanie
Umowne a ustawowe prawo odstąpienia – czy zapis kontraktowy wyklucza możliwości
ustawowe?
Skutki odstąpienia ex tunc i odstąpienia na przyszłość (ex nunc)
Zapisy umowne pozostające w mocy pomimo odstąpienia
Uprawnienie ustawowe do odstąpienia dla wykonawcy
2 dzień
Wykonawstwo zastępcze
Modelowe klauzule wykonawstwa zastępczego i najczęstsze błędy
Ustawowe możliwości wprowadzenia wykonawstwa zastępczego
Wprowadzenie wykonawstwa na „koszt i ryzyko” a konsekwencje dla pierwotnego
wykonawcy
Rękojmia a Gwarancja a Odpowiedzialność na zasadach ogólnych
Kluczowe różnice w poszczególnych reżimach odpowiedzialności
Zapisy umowne zezwalające na bezpośrednie dochodzenie uprawnień od
podwykonawców z pominięciem generalnego wykonawcy
Weryfikacja zgłoszonych reklamacji na gruncie proceduralnym
Czynności weryfikacyjne w ramach oględzin – zabezpieczenie materiału poglądowego
Dokumentowanie wad / braku wad ze wsparciem notariusza, komornika lub sądu
Dochodzenie uprawnień z rękojmi
Wada fizyczna – niezgodność rzeczy z umową
Usterki a wady istotne – podejście orzecznicze
Zakres roszczeń dostępnych w ramach rękojmi ustawowej
Podstawy zwolnienia z odpowiedzialności
Gwarancja i Odpowiedzialność na zasadach ogólnych – kluczowe ramy prawne
Ustawowy zakres obowiązków gwarancyjnych
Formułowanie klauzul gwarancyjnych w ramach umowach B2B
Przerzucenie w umowach obowiązków konserwacyjnych i związanych z przeglądami
Co po upływie czasu rękojmi i gwarancji?
1 dzień
Uprawnienia umowne a uprawnienia kodeksowe
Różnice w zakresie regulacji w modelu B2C i B2B
Modelowe postanowienia w umowach na rynku komercyjnym i zamówień publicznych
Zabezpieczenie roszczeń
Gwarancja bankowa i ubezpieczeniowa – kluczowe elementy do weryfikacji
Obrona przed uruchomieniem z gwarancji – czy jest możliwa?
Kaucja gwarancyjna a zatrzymanie wynagrodzenia – różnice w praktyce
Notarialne poddanie się egzekucji (777 k.p.c.) – zalety i wady rozwiązania
Inne formy zabezpieczenia – weksel, zastaw, poręczenie
Kary umowne
Najczęstsze okoliczności zabezpieczane karą umowną
Opóźnienie a zwłoka – praktyczny wymiar różnic
Odpowiedzialność gwarancyjna za termin – modelowe klauzule umowne
Okoliczności egzoneracyjne i ekskulpacyjne zwalniające wykonawcę z odpowiedzialności
Kumulujące się kary umowne i naliczanie różnych kar z tytułu tych samych okoliczności
Szkoda a kara i jej wpływ na miarkowanie
Okoliczności rzutujące na możliwość miarkowania kary
Odszkodowanie uzupełniające
Odstąpienie, Wypowiedzenie, Rozwiązanie
Umowne a ustawowe prawo odstąpienia – czy zapis kontraktowy wyklucza możliwości
ustawowe?
Skutki odstąpienia ex tunc i odstąpienia na przyszłość (ex nunc)
Zapisy umowne pozostające w mocy pomimo odstąpienia
Uprawnienie ustawowe do odstąpienia dla wykonawcy
2 dzień
Wykonawstwo zastępcze
Modelowe klauzule wykonawstwa zastępczego i najczęstsze błędy
Ustawowe możliwości wprowadzenia wykonawstwa zastępczego
Wprowadzenie wykonawstwa na „koszt i ryzyko” a konsekwencje dla pierwotnego
wykonawcy
Rękojmia a Gwarancja a Odpowiedzialność na zasadach ogólnych
Kluczowe różnice w poszczególnych reżimach odpowiedzialności
Zapisy umowne zezwalające na bezpośrednie dochodzenie uprawnień od
podwykonawców z pominięciem generalnego wykonawcy
Weryfikacja zgłoszonych reklamacji na gruncie proceduralnym
Czynności weryfikacyjne w ramach oględzin – zabezpieczenie materiału poglądowego
Dokumentowanie wad / braku wad ze wsparciem notariusza, komornika lub sądu
Dochodzenie uprawnień z rękojmi
Wada fizyczna – niezgodność rzeczy z umową
Usterki a wady istotne – podejście orzecznicze
Zakres roszczeń dostępnych w ramach rękojmi ustawowej
Podstawy zwolnienia z odpowiedzialności
Gwarancja i Odpowiedzialność na zasadach ogólnych – kluczowe ramy prawne
Ustawowy zakres obowiązków gwarancyjnych
Formułowanie klauzul gwarancyjnych w ramach umowach B2B
Przerzucenie w umowach obowiązków konserwacyjnych i związanych z przeglądami
Co po upływie czasu rękojmi i gwarancji?
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Celem szkolenia jest zaznajomienie różnych grup zawodowych z mapami jako dokumentami wykorzystywanymi w wielu procesach inwestycyjnych, administracyjnych, cywilnych. O mapie jako przedstawieniu w sposób subiektywny obrazu rzeczywistości i jego dokumentowaniu.
Zapraszamy Państwa na szkolenie, podczas którego ugruntują oraz poszerzą Państwo swoją wiedzę w zakresie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. Nasz ekspert przedstawi kompleksowo ich ujęcie w księgach rachunkowych oraz wskaże możliwe rozwiązania problemów z tym związanych na podstawie case studys oraz zadań.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.