Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Specyfika czasu pracy kierowców jest szczególna. Na jego regulację składają się różne akty prawne – prawa międzynarodowego, prawa Unii Europejskiej, prawa wewnętrznego poszczególnych państw.
Sprawę komplikują także częste zmiany i wprowadzanie nowych obostrzeń. Kontrole przestrzegania przepisów są częste a kary za ich łamanie dotkliwe. Stąd niezwykle ważne jest aby na bieżąco poszerzać i uzupełniać swą wiedzę na ten temat.
Szkolenie czas pracy kierowców – Celem szkolenia jest dostarczenie informacji na temat planowania i rozliczania czasu pracy kierowców transportu drogowego. Omawiane są zasady wykonywania pracy przez kierowców, normy czasu pracy i czasu prowadzenia pojazdów, okresy odpoczynków i przerw.
W programie szkolenia uwzględniono zmiany, jakie wnosi tzw. pakiet mobilności, zarówno już obowiązujące jaki i te, które wejdą w życie w najbliższych latach. Szkolenie jest adresowane do osób które zajmują się zarządzaniem, planowaniem i rozliczaniem czasu pracy kierowców zawodowych.
Dotyczy to zarówno przedsiębiorstw transportowych, logistycznych jak i innych (np. handlowych czy produkcyjnych), które dysponują flotą samochodów ciężarowych. Pomocne będzie także dla innych pracowników działów HR w tych branżach.
Ponadto uczestnicy będą dysponowali narzędziami pozwalającymi im prawidłowo rozliczać i rejestrować czas pracy aby uniknąć problemów związanych z kontrolą prowadzoną przez PIP, ITD i inne organy.
Podstawy prawne
1. Normy
2. czasu pracy,
3. prowadzenia pojazdu,
4. odpoczynku
5. przerw w prowadzeniu,
6. Odstępstwa od stosowania norm
7. Odpoczynki w bazie/domu (pakiet mobilności)
8. Pojęcie doby pracowniczej i tygodnia dla kierowcy
9. Systemy czasu pracy kierowców
10. Rozkłady i harmonogramy czasu pracy
11. Ruchomy czas pracy.
12. Pojęcie dyżuru w czasie pracy kierowcy
13. Praca w godzinach nadliczbowych kierowców
14. Praca w niedziele i święta i jej rekompensata
15. Praca w porze nocnej. Zakazy i ograniczenia
16. Czas pracy kierowców wykonujących pracę na innej podstawie niż stosunek pracy.
17. Zasady potwierdzania przez kierowcę obecności w pracy.
18. Zadania pracodawcy i kierowników komórek organizacyjnych w zakresie planowania, rozliczania i ewidencjonowania czasu pracy.
19. Podróż służbowa kierowcy
20. Ewidencja czasu pracy – zasady sporządzania, co zawiera, forma sporządzania.
21. Ewidencjonowanie godzin pracy
22. Tachografy
23. Prowadzenie karty drogowej
24. Zaświadczenia o nieprowadzeniu pojazdu
25. Dowody na okoliczność czasu pracy kierowcy w świetle praktyki sądów pracy i kontroli ITD oraz PIP.
Czasu pracy kierowców:
Rejestrowania czasu pracy
Inne
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Szkolenie poświęcone jest zmianom dotyczącym wdrożenia dyrektywy o sygnalistach jak również omówimy kwestie jawności wynagrodzeń oraz pozostałych planowanych zmian w 2025. Na szkoleniu rozwiejecie Państwo swoje wątpliwości odnośnie stosowania przepisów oraz zapoznacie się z planowanymi zmianami.
Dzięki uczestnictwu w szkoleniu dowiesz się jakie podmioty są zobowiązane do wdrożenia ochrony sygnalistów, kto może być sygnalistą, jakie obowiązki ciążą na pracodawcach w związku z nowymi przepisami oraz jak krok po kroku wdrożyć wymagane procedury.
Podczas szkolenia skoncentrujemy się na obszarze społecznym, w szczególności pracowniczym i jego rozmaitymi aspektami – od budowania zrównoważonej kultury organizacyjnej przez strategię i obowiązki raportowe aż po komunikację.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.