Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Szkolenie skierowane jest do osób i firm, które chcą wyszkolić osobę odpowiedzialną za nadzór, utrzymanie i doskonalenie systemu zgodnego z normą ISO 22716, auditorów wewnętrznych, a także do wszystkich osób zainteresowanych uzyskaniem nowych kompetencji w zakresie audytów wewnętrznych w branży kosmetycznej.
Byłoby wskazane abyście mieli Państwo dostęp zarówno do kamerki jak i do mikrofonu – chcemy aby szkolenie było w formie aktywnej dyskusji. Jeśli nie ma takiej możliwości, na platformie szkoleniowej jest dostępna opcja czatu.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Szkolenie skierowane jest do osób i firm, które chcą wyszkolić osobę odpowiedzialną za nadzór, utrzymanie i doskonalenie systemu zgodnego z normą ISO 22716, auditorów wewnętrznych, a także do wszystkich osób zainteresowanych uzyskaniem nowych kompetencji w zakresie audytów wewnętrznych w branży kosmetycznej.
Szkolenie skierowane jest do osób i firm, które chcą wyszkolić osobę odpowiedzialną za nadzór, utrzymanie i doskonalenie systemu zgodnego z normą ISO 22716, auditorów wewnętrznych, a także do wszystkich osób zainteresowanych uzyskaniem nowych kompetencji w zakresie audytów wewnętrznych w branży kosmetycznej.
Moduł 1.
Zasady prowadzenia auditu zgodnie z wytycznymi normy ISO 19011:2018.
Moduł 2.
Norma ISO 22716:2007 wytyczne i zagadnienia, o których należy pamiętać podczas przeprowadzania auditu.
Moduł 3.
Audit pomieszczeń zakładu, ocena stanu pomieszczeń sprzętu produkcyjnego i pomocniczego pod kątem wytycznych higieny.
Moduł 4.
Identyfikowalność w procesie produkcji od dostawy do wyrobu gotowego (zapisy, postepowanie).
Moduł 5.
Przygotowanie się do auditu i przeprowadzenie auditu: Zaplanowanie, przeprowadzenie, zbieranie dowodów audytowych – ćwiczenia praktyczne.
Moduł 6.
Dokumentowanie działań po audytowych, zasady tworzenia raportu z auditu, działania korygujące – ćwiczenia praktyczne.
Moduł 1.
Zasady prowadzenia auditu zgodnie z wytycznymi normy ISO 19011:2018.
Moduł 2.
Norma ISO 22716:2007 wytyczne i zagadnienia, o których należy pamiętać podczas przeprowadzania auditu.
Moduł 3.
Audit pomieszczeń zakładu, ocena stanu pomieszczeń sprzętu produkcyjnego i pomocniczego pod kątem wytycznych higieny.
Moduł 4.
Identyfikowalność w procesie produkcji od dostawy do wyrobu gotowego (zapisy, postepowanie).
Moduł 5.
Przygotowanie się do auditu i przeprowadzenie auditu: Zaplanowanie, przeprowadzenie, zbieranie dowodów audytowych – ćwiczenia praktyczne.
Moduł 6.
Dokumentowanie działań po audytowych, zasady tworzenia raportu z auditu, działania korygujące – ćwiczenia praktyczne.
Moduł 1.
Zasady prowadzenia auditu zgodnie z wytycznymi normy ISO 19011:2018.
Moduł 2.
Norma ISO 22716:2007 wytyczne i zagadnienia, o których należy pamiętać podczas przeprowadzania auditu.
Moduł 3.
Audit pomieszczeń zakładu, ocena stanu pomieszczeń sprzętu produkcyjnego i pomocniczego pod kątem wytycznych higieny.
Moduł 4.
Identyfikowalność w procesie produkcji od dostawy do wyrobu gotowego (zapisy, postepowanie).
Moduł 5.
Przygotowanie się do auditu i przeprowadzenie auditu: Zaplanowanie, przeprowadzenie, zbieranie dowodów audytowych – ćwiczenia praktyczne.
Moduł 6.
Dokumentowanie działań po audytowych, zasady tworzenia raportu z auditu, działania korygujące – ćwiczenia praktyczne.
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Wymagania w zakresie Food Defence i Food Fraud. Dopuszczalne zabezpieczenia procesu produkcyjnego. Zagrożenia w procesie produkcji. Kultura Bezpieczeństwa Żywności.
Badanie czystości produktów niejałowych. Przydatność metod farmakopealnych. Badanie produktów leczniczych zawierających żywe drobnoustroje. Skuteczność ochrony przeciwdrobnoustrojowej.
Wytyczne prawne – nowy Aneks 1 EU GMP. Klasyfikacja pomieszczeń czystych. Woda i para czysta – jakość wody PW i WFI. Produkcja sterylna – rodzaje produkcji sterylnej.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.