Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Szkolenie zostanie przeprowadzone „na żywo” w formie online.
Podczas szkolenia online uczestnik ma możliwość zadawania pytań przy pomocy czatu lub mikrofonu. Szkolenie online odbywa się poprzez platformę ClickMeeting.
Wydawanie spójnych, powtarzalnych i wiarygodnych wyników badań mikrobiologicznych jest celem każdego laboratorium mikrobiologicznego. Laboratoria mikrobiologii farmaceutycznej w ramach systemu jakości podlegają okresowym audytom.
Audyt należy postrzegać jako coś więcej niż spacer po laboratorium z zadawaniem kilku pytań osobom w pobliżu. Proces audytu wymaga odpowiedniego planowania, zarządzania czasem podczas samego audytu, wyraźnego skupienia się na celu audytu. Audyt powinien jasno określać, w jaki sposób będzie oceniany poziom zgodności i na jakiej podstawie audyt zostanie uznany za udany lub inny.
Podczas tego szkolenia pomożemy zarówno pracownikom ZJ lub QP przeprowadzić audyt w laboratorium mikrobiologicznym, ale także pokażemy w jaki sposób przeprowadzać audyty wewnętrzne przez mikrobiologów.
Warsztaty skierowane są do pracowników firm farmaceutycznych, w szczególności:
Celem szkolenia jest praktyczne przedstawienie zasad przygotowywania i przeprowadzania audytu laboratorium mikrobiologicznego.
Podczas warsztatów uczestnicy poznają zagadnienia związane ze sposobami audytowania w obszarze laboratorium mikrobiologicznego oraz techniki radzenia sobie z najczęściej identyfikowanymi niezgodnościami. Szkolenie audyt wewnętrzny w laboratorium badawczym pomoże rozwiązać zarówno istniejące, jak i potencjalne problemy w laboratorium mikrobiologicznym.
W trakcie warsztatów audyt laboratorium zostaną również przedstawione role kluczowego personelu laboratorium w obszarze audytu wewnętrznego.
Warsztaty skierowane są do pracowników firm farmaceutycznych, w szczególności:
Wydawanie spójnych, powtarzalnych i wiarygodnych wyników badań mikrobiologicznych jest celem każdego laboratorium mikrobiologicznego. Laboratoria mikrobiologii farmaceutycznej w ramach systemu jakości podlegają okresowym audytom.
Audyt należy postrzegać jako coś więcej niż spacer po laboratorium z zadawaniem kilku pytań osobom w pobliżu. Proces audytu wymaga odpowiedniego planowania, zarządzania czasem podczas samego audytu, wyraźnego skupienia się na celu audytu. Audyt powinien jasno określać, w jaki sposób będzie oceniany poziom zgodności i na jakiej podstawie audyt zostanie uznany za udany lub inny.
Podczas tego szkolenia pomożemy zarówno pracownikom ZJ lub QP przeprowadzić audyt w laboratorium mikrobiologicznym, ale także pokażemy w jaki sposób przeprowadzać audyty wewnętrzne przez mikrobiologów.
Warsztaty skierowane są do pracowników firm farmaceutycznych, w szczególności:
Moduł 1.
Wytyczne dotyczące audytowania systemów zarządzania wg PN-EN ISO 19011
Moduł 2.
Personel
Moduł 3.
Pomieszczenia i urządzenia
Moduł 4.
Dokumentacja
Moduł 5.
Kontrola jakości – pobieranie i dostarczanie prób do badań, przydatność i kwalifikacja metod, pożywki, szkło, szczepy wzorcowe i środowiskowe, identyfikacja drobnoustrojów, wskaźniki biologiczne, wyniki poza zdefiniowanymi kryteriami akceptacji (OOX), kontrola i integralność danych
Moduł 6.
Wytwarzanie i analizy na zlecenie
Moduł 7.
Reklamacje
Moduł 8.
Inspekcje wewnętrzne
Moduł 9.
Zarządzanie jakością – kwalifikacja dostawców, kontrola zmian i odchyleń, CAPA
Moduł 1.
Wytyczne dotyczące audytowania systemów zarządzania wg PN-EN ISO 19011
Moduł 2.
Personel
Moduł 3.
Pomieszczenia i urządzenia
Moduł 4.
Dokumentacja
Moduł 5.
Kontrola jakości – pobieranie i dostarczanie prób do badań, przydatność i kwalifikacja metod, pożywki, szkło, szczepy wzorcowe i środowiskowe, identyfikacja drobnoustrojów, wskaźniki biologiczne, wyniki poza zdefiniowanymi kryteriami akceptacji (OOX), kontrola i integralność danych
Moduł 6.
Wytwarzanie i analizy na zlecenie
Moduł 7.
Reklamacje
Moduł 8.
Inspekcje wewnętrzne
Moduł 9.
Zarządzanie jakością – kwalifikacja dostawców, kontrola zmian i odchyleń, CAPA
Moduł 1.
Wytyczne dotyczące audytowania systemów zarządzania wg PN-EN ISO 19011
Moduł 2.
Personel
Moduł 3.
Pomieszczenia i urządzenia
Moduł 4.
Dokumentacja
Moduł 5.
Kontrola jakości – pobieranie i dostarczanie prób do badań, przydatność i kwalifikacja metod, pożywki, szkło, szczepy wzorcowe i środowiskowe, identyfikacja drobnoustrojów, wskaźniki biologiczne, wyniki poza zdefiniowanymi kryteriami akceptacji (OOX), kontrola i integralność danych
Moduł 6.
Wytwarzanie i analizy na zlecenie
Moduł 7.
Reklamacje
Moduł 8.
Inspekcje wewnętrzne
Moduł 9.
Zarządzanie jakością – kwalifikacja dostawców, kontrola zmian i odchyleń, CAPA
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Wytyczne prawne – nowy Aneks 1 EU GMP. Klasyfikacja pomieszczeń czystych. Woda i para czysta – jakość wody PW i WFI. Produkcja sterylna – rodzaje produkcji sterylnej.
Zezwolenie na wytwarzanie w zakresie importu. Proces certyfikacji w imporcie (Aneks 16). Certyfikat EU GMP dla wytwórcy w kraju trzecim. Farmaceutyczny System Jakości (QMS) importera.
Kwalifikacja dostawcy opakowań. Mikrobiologiczne metody badania opakowań. Kwalifikacja metody badania opakowań. Postępowanie z wynikami niespełniającymi kryteriów akceptacji.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.