Tom Peters mówi: „Historia Rosenblutha to jedna z najlepszych, niezbadanych sag o sukcesie w biznesie” – w nowej, zaktualizowanej wersji książki „Pod drugie klient”, autor Hal Rosenbluth i współtwórczyni Diane McFerrin Peters dają nam dowody na to, że przywódczy styl opisany w lekturze powinien być powielany przez kolejne pokolenia.
Ta sama zasada działa również w Southwest Airlines. I rzeczywiście, istnieje wiele podobieństw między właścicielami obu firm i ich podejściem do zarządzania, w związku z czym odnoszą oni podobne sukcesy.
Oba przedsiębiorstwa odniosły ogromny sukces finansowy. Wyróżniają się na tle innych pod względem świadczonych usług i satysfakcji klientów. Zaopatrzone są w zmotywowany, silny zespół pracowników, który zdolny jest do wielu rzeczy, aby tylko uszczęśliwić klienta, samych siebie i całe społeczeństwo. Przede wszystkim ci ludzie troszczą się o innych i starają się, aby ich miejsce pracy było przyjazne, aby współpracownicy mogli się uczyć nowych rzeczy, a przy tym świetnie się bawić i rozwijać. Dyrektorzy tych firm zatrudniają osoby z odpowiednim typem osobowości, a następnie trenują ich tak, by zdobyli właściwe umiejętności.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Wybierz nasze szkolenia.
Dowiesz się m.in. jak budować zespół, jak wzmocnić motywację w sobie i organizacji, jak utrzymać najlepszych pracowników w firmie, jak skutecznie zarządzać projektami wg PMI.
Sekret sukcesu autora książki oraz jego firmy Rosenbluth International jest bardzo prosty: autor przede wszystkim skupia się na swoich pracownikach, a dopiero potem na klientach. Jest to schemat, który działa już od ponad 20 lat i przekształcił jego firmę z małego biznesu rodzinnego w globalnego lidera przemysłu, przynosząc zysk w postaci ponad 6 miliardów dolarów.
Dzięki tej klasycznej praktyce zarządzania, przedsiębiorczy geniusz i wizjonerski przywódca Rosenbluth International pokazuje, jak z niej odpowiednio korzystać i odnieść sukces w każdej dziedzinie przemysłu.
Ta wnikliwa i interesująca książka odkrywa przed nami nowe pomysły na zatrudnianie pracowników, motywowanie ich oraz zarządzanie nimi. Dodatkowo, pokazuje, jak wdrożyć innowacyjną technologię i kreatywne rozwiązania w codzienną pracę tak, aby być pewnym, że nasi pracownicy – czyli największy skarb naszej firmy – zdobywali dla nas najlepszych klientów i pomagali w rozwoju firmy, dążąc do coraz to większych sukcesów.
Przetestowane i wypróbowane przez autora metody pomagają w zbudowaniu wydajnej i zintegrowanej grupy pracowników, w pracy nad lojalnością w zespole oraz w przekształceniu naszego miejsca pracy w takie opierające się na synergii, gdzie ludzie uzyskują niesamowite, wysokie wyniki.
Przez ponad 10 lat, strategie i pomysły zawarte w tej książce motywowały i pobudzały do pracy dyrektorów, menedżerów na całym świecie. Dzieje się tak dalej, a dowodem na to jest pozycja Rosenbluth International – firma stała się wiodącym przedsiębiorstwem w dziedzinie zarządzania podróżami, od czasów 9/11, kiedy sektor ten uległ całkowitemu wyniszczeniu. Dowiedz się, jak oryginalne pomysły autora zmienią ciebie oraz twoją firmę – jeśli postawisz klienta na drugim miejscu, sukces gwarantowany!