Po drugie klient

Gamma - Po drugie klient

    Tom Peters mówi: „Historia Rosenblutha to jedna z najlepszych, niezbadanych sag o sukcesie w biznesie” – w nowej, zaktualizowanej wersji książki „Pod drugie klient”, autor Hal Rosenbluth i współtwórczyni Diane McFerrin Peters dają nam dowody na to, że przywódczy styl opisany w lekturze powinien być powielany przez kolejne pokolenia.

    Ta sama zasada działa również w Southwest Airlines. I rzeczywiście, istnieje wiele podobieństw między właścicielami obu firm i ich podejściem do zarządzania, w związku z czym odnoszą oni podobne sukcesy.

    Oba przedsiębiorstwa odniosły ogromny sukces finansowy. Wyróżniają się na tle innych pod względem świadczonych usług i satysfakcji klientów. Zaopatrzone są w zmotywowany, silny zespół pracowników, który zdolny jest do wielu rzeczy, aby tylko uszczęśliwić klienta, samych siebie i całe społeczeństwo. Przede wszystkim ci ludzie troszczą się o innych i starają się, aby ich miejsce pracy było przyjazne, aby współpracownicy mogli się uczyć nowych rzeczy, a przy tym świetnie się bawić i rozwijać. Dyrektorzy tych firm zatrudniają osoby z odpowiednim typem osobowości, a następnie trenują ich tak, by zdobyli właściwe umiejętności.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Wybierz nasze szkolenia.

    Dowiesz się m.in. jak budować zespół, jak wzmocnić motywację w sobie i organizacji, jak utrzymać najlepszych pracowników w firmie, jak skutecznie zarządzać projektami wg PMI.



    Sekret sukcesu autora książki oraz jego firmy Rosenbluth International jest bardzo prosty: autor przede wszystkim skupia się na swoich pracownikach, a dopiero potem na klientach. Jest to schemat, który działa już od ponad 20 lat i przekształcił jego firmę z małego biznesu rodzinnego w globalnego lidera przemysłu, przynosząc zysk w postaci ponad 6 miliardów dolarów.

    Dzięki tej klasycznej praktyce zarządzania, przedsiębiorczy geniusz i wizjonerski przywódca Rosenbluth International pokazuje, jak z niej odpowiednio korzystać i odnieść sukces w każdej dziedzinie przemysłu.

    Ta wnikliwa i interesująca książka odkrywa przed nami nowe pomysły na zatrudnianie pracowników, motywowanie ich oraz zarządzanie nimi. Dodatkowo, pokazuje, jak wdrożyć innowacyjną technologię i kreatywne rozwiązania w codzienną pracę tak, aby być pewnym, że nasi pracownicy – czyli największy skarb naszej firmy – zdobywali dla nas najlepszych klientów i pomagali w rozwoju firmy, dążąc do coraz to większych sukcesów.

    Przetestowane i wypróbowane przez autora metody pomagają w zbudowaniu wydajnej i zintegrowanej grupy pracowników, w pracy nad lojalnością w zespole oraz w przekształceniu naszego miejsca pracy w takie opierające się na synergii, gdzie ludzie uzyskują niesamowite, wysokie wyniki.

    Przez ponad 10 lat, strategie i pomysły zawarte w tej książce motywowały i pobudzały do pracy dyrektorów, menedżerów na całym świecie. Dzieje się tak dalej, a dowodem na to jest pozycja Rosenbluth International – firma stała się wiodącym przedsiębiorstwem w dziedzinie zarządzania podróżami, od czasów 9/11, kiedy sektor ten uległ całkowitemu wyniszczeniu. Dowiedz się, jak oryginalne pomysły autora zmienią ciebie oraz twoją firmę – jeśli postawisz klienta na drugim miejscu, sukces gwarantowany!

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Książka autorstwa Setha Godina zachęca do tego, aby wprowadzić do swojego życia pewien wyjątkowy element – nazywany fioletową krową. Prostota tego przekazu odkrywa głębszy sens lektury: fioletowa krowa jest niczym innym, jak pewnym celem marketingowym i biznesowym, motywującym do działania i do tworzenia produktów oraz usług, które są atrakcyjne i wyróżniające się na tle innych.Podtytuł książki brzmi: „Zmień się i...
    Historia upadku funduszu hedgingowego LTCM (Long Term Capital Management) zostaje opowiedziana po raz kolejny w książce Rogera Lowensteina, zatytułowanej „When genius failed: the rise and fall of Long Term Capital Management” i pozwala czytelnikom na wyciągnięcie pożytecznych wniosków, dzięki którym mogą lepiej zadbać o finanse swojej firmy.Fundusz ten prowadzony był przez grupę naukowców uhonorowanych Nagrodą Nobla z dziedziny ekonomii, którzy...
    Często słyszy się, że wymiana pracownika może kosztować firmę nawet dwa razy tyle, ile wynosiło jego roczne wynagrodzenie – ale czy zdawałeś sobie sprawę, że utrata kluczowego pracownika w nieodpowiednim momencie może kosztować nawet miliardy dolarów? Książka „Love’em or Lose’em” opowiada historię Johna, inżyniera osiągającego świetne wyniki, który dokonał ważnego odkrycia technologicznego i starał się otrzymać 15% podwyżki. Kiedy prośba...
    Menedżerowie HR i inni specjaliści w tej dziedzinie muszą wiedzieć, co robić w trudnych sytuacjach dotyczących swoich pracowników, dyscypliny czy zwolnień. Aby pomóc osobom pracującym w dziale zasobów ludzkich, specjaliści Shawn Smith i Rebecca Mazin opracowali 200 typowych i dokuczliwych pytań, z którymi takie osoby najczęściej spotykają się w swojej codziennej pracy.Książka „The HR Answer Book” omawia wiele problemów, z...
    „17 śmiertelnych błędów szefa” nie zalicza się do typowych lektur dla menedżerów. Jej autor, Rafał Szczepanik, trener z firmy szkoleniowej „Training Partners”, postanowił stworzyć pierwszą sensacyjną powieść menedżerską. Oznacza to, że książka z dziedziny zarządzania posiada cechy prawdziwego kryminału. Rozpoczyna się ona słowami: „3:49, 3:48, 3:47 – cyfry na wyświetlaczu metalowego, srebrzystego zegara nieubłaganie zbliżały się do zera. Janusz Czerwiński,...

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza