Szkolenia z obsługi klienta - ich cel to przekazanie pracownikom narzędzi, wiedzy i umiejętności potrzebnych do zwiększenie satysfakcji klienta z jego usług. Podjąć je może każdy, kto w swojej pracy zmuszony jest do bezpośrednich interakcji z interesantami.
Zazwyczaj takie kursy obejmują, witanie klienta(telefonicznie lub osobiście), przeprowadzanie rozmowy z nim tak by jak najlepiej poznać jego potrzeby oraz uczą jak na nie odpowiadać. Zdarza się także, że w toku szkolenia uczestnicy uczą się odczytywać mowę ciała czy radzić sobie z trudnymi, zdenerwowanymi klientami.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Co to jest sprzedaż narracyjna? Jak finalizować sprzedaż? Jakie są zaawansowane techniki sprzedaży B2B? Jak po porażce wrócić do pełnej efektywności? Jak komunikować się z trudnym klientem?
Gamma – firma szkoleniowa roku.
Absolwenci takich kursów, o ile zostały one prawidłowo przeprowadzone odznaczają się profesjonalnym podejściem, dzięki którym zwiększa się zadowolenie klientów z usług zatrudniających ich przedsiębiorstw.
Dobre relacje pomiędzy klientelą sklepu, a jego pracownikami mogą prowadzić do zwiększenie sprzedaży, lub pozwolą uzyskać lojalnych, stały bywalców. Wypracowane na szkoleniach umiejętności słuchania i wypytywania klienta o jego problemy i potrzeby mogą także zwiększyć wydajność pracowników, poprzez zmniejszenie czasu poświęcanego na rozmowę z jednym interesantem.